حجاب اجباری، آری یا خیر ؟


نیاز به حجاب و پرهیز از برهنگی جزو گرایش‌های فطری فرامذهبی و فراملی بشره که خدا در وجود انسان قرار داده ...


+ 
20

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حالا با این توضیحات که آخرش رو با نقد کامل و آسیب شناسی نظارت بر اجرای قانون حجاب، تمام کرد و لزوم رعایت مراحل تبلیغ حجاب رو صرفا اشاره کوتاه داشتند که راه حل شمرده نشد؛
    میشه بگیم پرسش آخر بی معنا بود ؟

  • ....... 99/11/24 ساعت 06:31

    موافق

  • مهمان 99/11/23 ساعت 19:53

    سلام.اگر قانون حجاب برداشته بشه،به صورت حرفه تر و سازمان یافته تر،جامعه رو به سمت فساده خواهد کشاند! همانجور که ازاد سازی ماری جونا،در امریکا،کانادا باعث تولید صف های کیلومتری شد! هر فسادی رها بشد، رشدش چندین برابر میشه! افراد ساده رو گول میزن،که حکومت و اسلام هم با این کار ها موافقه.این افراد سعی میکن،دیدگاه تک بعدی به شخص بدن! و یک طرف قضیه رو بهش نشون بدن! صدها بعد دیگر اون رو نگن..

  • مهمان 99/11/23 ساعت 14:45


    سی سال فرهنگسازی کردیم و سخت گیری را رها کردیم که کار به اینجا کشید.
    مگر این زنها نمی فهمند که یک روسری و لباس غیر بدن نمای گشاد راحت تر از
    ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما است؟ یا مدتها خبر از مظرات اعتیاد
    ندارند و یا رانندگان متخلف ارزش قوانین رانندگی را نمی دانند؟فرهنگسازی
    حرف مفت است. شما برای قوانین بشری هیچ وقت حرفی از فرهنگسازی نمی زنید
    اما قانون خدا که می آید یاد فرهنگسازی می افتید. آن اروپایی های تی تیش
    مامانی که فرهنگسازی را دهان شما گذاشتندخودشان با خشنترین روشهای پلیسی
    و جریمه های نحومی در هفتاد سال رانندگی صحیح را تبدیل به عادت عمومی
    کردند.

  • مهمان 99/12/17 ساعت 01:41

    مگر شما می فهمی که حساب فرهنگسازی با آسان گیری و سخت گیری جداست ؟! خب آنها هم نمی فهمند !

    فرهنگ سازی آنقدر اهمیت دارد: در خانه ای که حجاب و دوری از اسراف فرهنگ حاکم است ! کودکان هم با آنکه فهم دقیق از چرایی رعایت این موارد ندارند، اما انجامش می دهند ! یا قبل از آنکه به کتابخانه برود و در مورد امام حسین (ع) مطالعه کند، متوجه اوضاع محرم می شود !

    اتفاقا قوانین بشری بیشتر نیاز به فرهنگسازی دارد مثل آشغال نریختن و پشت چراغ قرمز ایستادن، تفکیک زباله و کمربند ایمنی بستن !

  • مهمان 99/11/23 ساعت 14:43

    چه مرضی دارید از ایجاد تشکیک در احکام اسلام؟
    چرا تحصیل اجباری، کمربند و کاسکت اجباری، عوارض و بیمه اجباری و صدها اجبار دیگر را نمی بینید و فقط با حجاب مشکل دارید؟ مگر نمی بینید مردم تا چشم پلیس را دور ببینند کمربند را باز می کنند؟ چرا ماسک را اجباری کردید وقتی مردم نمی خواهند بزنند؟

    دلیلش واضح است. چون با حکومت خدا مشکل دارید. خدا را لایق قانون گذاری بر بشر نمی دانید. والا هر قانون ساخته دست بشر را هر قدر اجباری و سخت باشد می پذیرید.
    همان اروپاییان شیک و تی تیش مامانی که کلمه فرهنگسازی را دهان شما گذاشتند خودشان با پلیس وحشی و جریمه های نجومی رانندگی صحیح را تبدیل به عادت و فرهنگ عمومی کردند.

    اما چه باید کرد شما خدای رب را قبول ندارید و او را صرفا خالقی می دانید که دنیا را خلق کرده باید برود پی کارش و دیگر در کار انسانها دخالت نکند.

    کسانی که بی حجابی را آزاد کردند البته روابط آزاد زن و مرد و بعد سقط جنین را هم آزاد کردند. و چون شهوت انسان حد ندارد و هر چه بیشتر رها شود بیشتر ولع می یابد، البته حالا کارشان به ارتباط جنسی با حیوانات و محارم کشیده است.
    پس حتی اگر قرار بود عقل سلیم در دنیا مبنای قانون گذاری باشد، حتما در تمام دنیا حجاب را الزامی می کرد ولو هیچ حکم دینی برایش در تمام کتب آسمانی نبود. حال آنکه تمام ادیان الهی حجاب واجب داشته اند و دارند و تصاویرشان تا قبل از قرن بیستم هم باقیست و بی حجابی جز برای بت پرستان و فرقه ضاله بهاییت نبوده و نیست.