بيدار كردن عقل و فطرت، يكى از شيوه‌هاى تبليغ و ارشاد است ... | تفسیر قطره ای قرآن (حجت الاسلام قرائتی) | سوره مبارکه البقرة آیه 28


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
صل الله علیک یا فاطمه (س) ...

بيدار كردن عقل و فطرت، يكى از شيوه‌هاى تبليغ و ارشاد است ...
تفسیر قطره ای قرآن (حجت الاسلام قرائتی) | سوره مبارکه البقرة آیه 28
قرآن (متن، صوت، تفسیر و ...):
https://quran.anhar.ir/text-1559.htm
http://wiki.ahlolbait.com/%D8%A2%DB%8C%D9%87_28_%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%87_%D8%A8%D9%82%D8%B1%D9%87
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا نهادی ترین هدف قرآنی دین از برنامه ی وظایف دین شناسان حذف شده است؟
    ---
    اگر به آیات محکم و مفصل سر تاسر قرآن کریم با تدبر و تامل عالمانه بنگریم در خواهیم یافت که نهادینه ترین هدف خداوند از ارسال وحی الهی به بشر توسط پیامبران ؛ بیان احکام و اعتقادات دین خداوند و بیان حد و مرزها و بایدها و نبایدها و ملاکها و معیارهای و نویدها و هشدارهای الهی در زمینه ی پیروی از این احکام و اعتقادات و چگونگی مبارزه ی علمی وحی الهی علیه تحرفگریهای پیوسته ی دشمنان دین و جاهلان است که علیه این احکام و اعتقادات در همه ی زمانها و دورانهاانجام می گیرند.
    بسیار مایه ی شگفتی است هنگامی که به برنامه ی عملی وظایف دین شناسان غیر معصوم در زمینه ی آموزش وتبلیغ سازمان یافته و نظام مند دین در طول دورانهای مختلف بویژه از صدر اسلام تاکنون می نگریم پیگیری سازمان یافته و موضوعی آن بنیادی ترین هدف قرآنی دین خدا را در این برنامه بسیار کم رنگ یا کلا فراموش شده می بینیم.
    کم رنگ و فراموش شدن پیگیری سازمان یافته و نظام مندهدف الهی مذکور در برنامه ی وظایف آموزشی و تبلیغی دین شناسان ؛ عامل اصلی یورش پیوسته من در آوردیها و خرافات دشمنان و جاهلان و شیادان دین فروش به دین وحیانی خدا است.
    این یورش بگونه ایست که هیچ انسجام و هماهنگی میان احکام و اعتقادات وحی اصیل الهی با من در آوردیها و خرافات دیده و یافت نمی شود و دین را به ملغمه ای از جمع تضادها و تناقضهای بغرنج گمراه کننده تبدیل کرده و برای همیشه نا مفهوم و بد نام و منفور و نابود می سازد.
    متاسفانه در طول بیش از چهل سال اخیر از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و ریخته شدن خون پاک صدها هزار شهید بپای درخت این پیروزی خدا داده ؛ هنوز هیچ اثری از پیگیری سازمان یافته و نظام مند هدف الهی مذکور بعنوان مهم ترین وظیفه ی دین شناسان دیده نشده است و می باید بی تردید در محضر خداوند نسبت به این تقصیر و قصور نابخشودنی پاسخگو بود.
    باید پیامدهای این قصور و تقصیر را در محضر خداوند تحمل کرد یا تا دیر نشده است عالمانه و سازمان یافته و نظام مند و پیوسته و بی وقفه به جبران ما فات برای احیای این نهادینه ترین هدف الهی اقدام نمود.

  • راز ترویج من در آوردیها و خرافات بجای حقایق قرآن چیست؟
    ---
    قرنها است گروه های منفعت پرست با دسیسه چینی دشمنان بیگانه ی دین قرآنی یگانه خداوند جهان آفرینش و دشمنان مذهب توحیدی تشبع علوی برخاسته از نهج البلاغه أمیر مؤمنان حضرت علی بن ای طالب (ع) با هدف پلید بد نام و نابود کردن این دین و این مذهب به جعل و دروغ و خرافه گستری بنام خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت می پردازند.
    این دشمنان پلید با هدف شوم چیره شدن بر سرنوشت جهان اسلام و ادامه ی چپاول ثروتهای مردم پاک دل نا آگاه این جهان وبرای همیشه خواب خام نگه داشتن این مردم ؛ قرنها است با ترفندها و نیرنگهای شیطانی گوناگون خود ؛ خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت را با وارونه و شیطانی تفسیر کردن دو واژه ی شریف قرآنی ولایت و مودت و واژگون جلوه دادن معنای حدیث شریف ثقلین با خرید و به کار گرفتن مزدوران دین فروش و مذهب فروش که در کسوت دین شناس و مذهب شناس و در حرفه های شاعر و مداح و روضه خوان منفعت پرست در جامعه فعالیت می کنند برای تامین و تضمین منافع حرام خود به من در آوردی پروری و خرافه گستری با جعل احادیث روایات آکنده از تناقضاهای ضد قرآن و عقل به فتنه گری و تفرقه افکنی و تحریک مذاهب منتسب به اسلام علیه یک دیگر دامن می زنند و پیوسته جوامع جهان اسلام را به کشتار و ویران گری فرا گیر دچار می سازند.
    دشمنان روباه صفت با کمک عقربهای جراره کشنده در لباس حرفه های مذکور قرنها است که با ترفندها و نیرنگهای شیطانی خود جهان اسلام را بنفع چپاول گریهای خویش خواب و خام نگه داشته و به فتنه ها و تفرقه افکنیهای ویرانگر خود ادامه می دهند.
    شگفت آور نیست هرگاه دین شناسان و قرآن شناسان وفا دار دین خدا از پیروان صدوق مذهب توحیدی تشیع علوی و از سایر خدا پرستان راستین موحد مذاهب دیگر برای رهایی جهان اسلام از خواب غفلت ورهایی این جهان از چنگالهای خیانت کار و جنایت کار مستکبران و طاغوتان به پا می خیزند این دشمنان بیگانه و مزدوران محلی این دشمنان سراسیمه و مذبوحانه با بدترین انگها و بهتانها و افتراها علیه این وفا داران اعلام جنگ می کنند و توده های متدین نا آکاه غافل از حقایق قرآنی و عقلی را با نیرنگها و دغل بازیهای شیطانی به دنبال خود می اندازند.
    تا با توکل به یگانه خداوند توانا و دانای مطلق و با استمداد از شناختهای اصیل قرآنی ؛ این دشمنان و مزدوران دین فروش وابسته به آنان در جهان اسلام با حقایق قرآنی و عقلی فراوان موجود رسوا نگردند و از صحنه های زندگی جوامع مسلمان طرد نشوند ؛ فتنه و تفرقه و چپاولگری و ویرانی و کشتار بنفع شیطان و بنفع شیطان پرستان در جهان اسلام تا قیام قیامت ادامه خواهد داشت .