عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/12/11 ساعت 15:05

    آقای روحانی!!! 8 سال فلاکت برای ملت نام نیکی باقی نگذاشته اند
    ---
    أقاي روحاني!!! شما اگر همراه با تولید نفت و تامین سایر نیازهای مادی کشور به حقوق حقه ی ملت که راز بقای کشور و نظام و صاحب اصلی همه ی ثروتهای ملی کشور است در بودجه های سالانه خود اعتراف می کردید و این بودحه ها را میان نیازهای کشور و و تامین و تضمین آسان و ارزان همه ی نیازهای زندگی مردم برابر تنظیم و تقسیم و مدیریت می نمودید ؛ شاید نام نیکی از خود پس از این 8 سال فلاکت بار و جانگاه و معنویت زدا که مردم را به آن گرفتار کردید ، برای خود بجای می گذاشتید.
    اصرار شما بر انکار حقوق حقه ی ملت در بودجه های 8 سال مدیریت شما بر کشور و اصرار بر صدقه بخور دانستن ملت و اصرار شما بر باد کردن جیبهای گشاد اقلیت سرمایه دار زالو صفت و ازخدا بی خبر کشور ؛ بی تردید برای شما و همکارانتان هیچ نام نیکی در رزومه ی 8 ساله ای که از خود بجای گذاشته اید باقی نگذاشته است.
    ایران بلحاظ منابع و ثروتهای های کلان زیر زمین و روی زمینی ثروتمند ترین کشور منطقه خاور میانه است.
    شما با داشتن این همه ثروت بعنوان امانت برای مدیریت بهینه ی کشور هرگز نمی توانید تحریمهای قلدران جهانی را بهانه ی ناکار آمدی مدیریت خود در توزیع ثروت در بودجه های سالانه ی خویش قرار دهید.

  • مهمان 99/12/11 ساعت 10:25

    شیطان بنفش

  • حاج آقا همون جلسه انتخاباتی تلویزیونی دوره اول ریاست جمهوری ایشون نشون داد (حسن فریدون) دشت نشانده هست به آقای رئیسی و قالیباف تهمت زد و کاری که اونها در پیشرفت جامعه اسلامی زده بودند رو وارونه جلوه داد ، این خودش نشانده دهنده همه چیز هست

  • جلیل، 99/12/10 ساعت 20:09

    وقاحت حسن روحانی آنجا بیشتر آشکار میشود که وقتی یکی دیگه راجع بهش از ادبیات منقلی استفاده میکنه جلسه هیات وزیران که مثلا قراره برای حل مشکلات باشه ، تبدیل میکند به جلسه وکلایی آقای حقوقدان برای شکایت از آن نفر و صدا و سیما و ...

    خب این وقاحتها و خیانتها از یک جا میزنه بیرون و موتور سواران دوترک از خجالت همه خائنان به ایران و ایرانی بر میان .
    اما رهبر ما آنقدر عزت نفس دارد که حتی به روی حسن تلخک آمریکا و انگلیس هم نیاوردن.
    ولی به عاشقان عدالت میگویم اندکی صبر . سحر نزدیک است .