مواضع ضد دینی احمدی نژاد!!


مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی ره خطاب به آیت الله جنتی:

ازاول انقلاب تا الان که ۳۰سال از انقلاب میگذرد من راجع به هیچ شخصی نسبت به انقلاب احساس خطر نکرده ام که از آقای احمدی نژاد احساس خطر میکنم/احمدی نژاد مقابل فتوی پنج تن از مراجع معظم تقلید ایستاد..


+ 
62

- 
18

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مراجع تقلیدی که اسلام را فدای لباس کردند به حضرت حجت بن الحسن علیه السلام خیانت کردند. شما دردتان آخوند نبودن احمدی نژاد بود والا صد برابر آن حرفها را روحانی بزند خفقان می گیرید.

  • درود بر احمدی‌نژاد

  • با سلام خدمت دوستان
    جامعه‌ای اسلامی یک هدف و غایت دارد که آن کسب تحصیل در رضای خداوند فردی و عدالت اجتماعی و عاقبت بخیری برای فرد جهت ورود به جهان ابدی دارد پس یک نگرش کلی جهان بینی الهی است که بر مبنای شرع مقدس که برگرفته از قرآن و سنت است حال چقدر پیاده شده بحثی جداست چون اجراکننده آن ما مردم جامعه هستیم با نظارت مسئولین حال کلام آقای احمدی‌نژاد و رفتارشان در کنار کارهای خویشان اصل اسلام را نظر گرفته مانند ادعای ارتباط با امام عصر یا پایان دین یا ایران گرایی بدون اسلام و.... اگر این تفکرات در جامعه رواج داده شود علاوه بر اختلاف اساس اسلام و شریعت از بین می رود

  • با سلام
    خواستم بگم ۵مرجع تقلید با دیدن فساد مالی اقایان هاشمی و بعدا ها روحانی احساس خطر نکردند ولی وقتی خدوم ملت احمدی نژاد با نظرشان مخالفت کرد این علما دلشان به درد امد؟؟؟خوشحال میشم جواب این سوال رو بشنوم
    09126706909

  • خوشحال می شویم مصداقی تر صحبت کنیم که کنتر بیاندازد !

  • با سلام...منطق چی میگه..احمدی نژاد مسکن مهرش خوب.با حضرت آقا مقداری اختلاف سلیق داشت این بده ..هزار تا خوب 2 تا بد...حضرت عباسی وجدانا یکی 2 تا از خوبی روحانی یا خاتمی بگه...از عملکرد نه شعار و چرندیات...من مریدش میشم..احمدی نژاد داخل رو عالی رسیدگی کرد..خودم کل دوره این آقای فریدون در بیمارستان دولتی روزمزد کار کردم هر سال از سال قبل بدبخت تر شدم

  • مهمان 99/12/12 ساعت 23:23

    یه مقدار کوچولو هم در مورد اصل ولایت فقیه اختلاف داشتند !

  • مهمان 99/12/11 ساعت 14:40

    احمدی نژاد منحرف است؟ قبول.
    اما منحرفتر از روحانی و خاتمی و.. است؟ خیر.
    پس چرا در دوره روحانی آقایان احساس خطر نکردند؟
    چون هم لباس خودشان بود.
    والسلام.

  • مهمان 99/12/12 ساعت 23:25

    بله و خیر به عملکرد و فکرشان است !

    مرحوم علامه مصباح مقابل هر دو طیف منحرف ایستاند و از دوستان بیشتر فحش خوردند تا از دشمنان کاریکاتور !

  • کاری ندارد. تعداد سخنرانی ها و لحن سخنرانی های مصباح علیه احمدی نژاد را با سخنرانی هایش در مورد روحانی مقایسه کن. مقایسه فیل و موش است. آن زمان هر روز و ساعت در حال فحاشی به احمدی نژاد بود. بعدا در زمانی روحانی کلا چند دفه در کل 7 سال آنهم بسیار رقیق و ملایم از روحانی انتقاداتی داشتند!
    در زمان شاه هم آنقدر که مصباح علیه شریعتی فعالیت تبلیغی و سخنرانی کرد علیه خود شاه نکرد.

    کاری ندارم که احمدی نژاد منحرف است یا نه. که هست. اما رفتار مصباح دور از عدالت و بشدت افراطی بود. چه در مورد شریعتی و چه در مورد احمدی نژاد.

  • مهمان 99/12/11 ساعت 16:41

    حقیقت دقیقا همین است. باشد. احمدینژاد منحرف. اما یک سوال ساده اگر مشایی در 92 یا خود احمدی نژاد در 96 تایید صلاحیت شده بود آیا باز هم ممکن بود روحانی رای یاورد؟ جنگ اینها با احمدی نژاد از سر درد دین نیست. از سر دنیا پرستی است.

  • مهمان 99/12/13 ساعت 22:31

    احمدی نژاد را همان مشایی منحرف کرد، اونایی که به احمدی نژاد از سر دین رای میدادند چرا پس از رد صلاحیت این دو از سر دنیا پرستی رای باطله انداختند و نشستند تا روحانی رای آورد حقیقتا فرقه پروری مانده بود که ورود کردند سال 96

  • مهمان 99/12/10 ساعت 23:26

    فرقه انحرافی احمدی نژاد ضد مهدویت است و برای خدمت به اسرائیل و سعودی برنامه هایی دارند.

  • احمدی تنهاترین جرمش اینست که آخوند نیست والسلام

  • مهمان 99/12/11 ساعت 01:45

    جرم بنی صدر هم همین بود ! اسلام منهای روحانیت

    جرم خاتمی هم مشابه است ! روحانیت منهای اسلام

  • مهمان 99/12/10 ساعت 23:24

    احمدی نژاد این اواخر بعنوان نوکر عربستان خودش را نشان داده و معلوم نیست چه نیت های پلیدی دارد.

  • مهمان 99/12/10 ساعت 23:21

    احمدی نژاد رفتارهای غیر عاقلانه و حقیرانه ای برای خود نمایی دارد، و متاسفانه نوشتن نامه به ترامپ اوج اشتباهاتش بود. دیگر صلاحیت لازم برای خدمت بمردم را ندارد و همان بهتر که برود برای ترامپ نوکری کند.

  • مهمان 99/12/10 ساعت 23:09

    جرم احمدی نژاد فریب دادن مردم برای دلسرد کردن مردم از نظام است. محمود متاسفانه تبدیل شده به سخنگوی دولت جنایتکار سعودی

  • مهمان 99/12/10 ساعت 23:06

    احمدی نژاد با ارسال نامه به بن سلمان و برادر خطاب کردن قاتل کودکان بیگناه یمنی نشان داده که نفوذی وهابی های عربستان است.

  • احمدی نژاد اول که رای آورد خودش نائب امام زمان خواندش نکنید اینبار تایید بشه رای بیاره میگه من امام زمانم هاله نور که دور خود میبینه احمدی نژاد به هیچ اصول پایبند نیست مسلمان چرا باید به راحتی بدترین تهمت بزنه سردار سلیمانی سخنرانی 22بهمن 97 همین آقا را سرزنش کرد اون موقع بست نشین حرم عبدالعظیم بود.بعد ازاون تهمت به سپاه قدس سرادر سلیمانی

  • تهمتی به سلیمانی زده نشده بود. حرف این بود که اگر بقایی به خاطر پول دادن به سلیمانی باید زندان برود چرا آن کسی که پول را گرفته و خواسته محاکمه نمی شود.

  • شهید سلیمانی عمار شد ! خدا رحمتش کنه

  • به نظرم ایشون که دارن فرمایش می کنند یه کینه خاصی تو گفتارش هست(این حس من هستش!!)

  • مخصوصا وقتی آقایان احمدی نژاد و مشایی خودشون ادعا دارند مرگ اسلام گرایی و ارتباط با امام زمان (عج) و نیازی به ولایت فقیه نیست و ...

  • اگر احمدی نژاد گفته بود همین سایت روشنگری گوش فلک کرکرده بود اینهم بدون که اسلام جایی پایمال شد که به صورت سرباز سیلی زدند

  • هم ایشون خیلی ارادت دارند به آقای احمدی نژاد !

    اسلام پارچه نیست به هرجا چسبوند!
    اما به اون کودک کش که یمن رو به خون کشید رو برادر خطاب کنی و به له له ترامپ پاسخ نامه بفرستی لگدمالی انسانیت بود !

  • الان مردم سی سخت توسرما هستن اگر احمدی نژاد بود وضعیتشون این نبود الان مجلس اصولگرا میخاد به دادشون برسه یا دولت اصلاح طلب؟

  • دقیقا همان شعار های روحانی تو 92!!
    آقای احمدی نژاد نمی خوان رو ماجرای سراوان نفت بریزن ؟! میگذره ها وقتش !

  • خیلی جالبه. مراجع تقلید ما که در زمینه مفاسد کلان اقتصادی و رباخواری آشکار سیستم بانکی و وضع اسفناک فرهنگی جامعه، موضع قاطع و مشخصی ندارن، میان راجع به ورزشگاه رفتن یا نرفتن بانوان اینطوری نظر قاطع میدن و از دکتر احمدی نژاد انتقاد می کنن. خنده داره واقعاً. این مدل اسلام رو میگن اسلام تک بعدی؛ که فقط ظاهر و شریعت رو حفظ می کنه ولی از درون و حقیقت کاملاً تهی و خالی یه. همین مراجع بی خاصیت نقش بسزایی در از بین رفتن اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام اسلامی و اصل دین داشتند و دارند.

  • صغری چینی که موضع مشخصی ندارن ؟!

    فهرست ۶۰ خطابه آتشین مراجع علیه «ربای خانمان‌برانداز بانک‌ها» در سال ۹۵ /هر ۶ روز یک اعتراض
    «خطابه‌های آتشین مراجع» علیه «بانکداری ربوی»؛ ۱۱۰ نوبت طی دو سال

    https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/02/08/1999188/150-%D9%86%D9%88%D8%A8%D8%AA-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF

    https://www.isna.ir/news/95112618709/%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B6%D8%B9-%D8%B5%D8%B1%DB%8C%D8%AD-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9-%D8%AA%D9%82%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%87%D8%A7


    مردم به نظریه مرگ اسلام گرایی و سکوت در برابر خلیج عربی و آتش زدن حکم قضایی جلو سفارت انگلیس و فدا کردن همه دوستان و کشور برای یک فرد ، بی اعتمادند !

  • مهمان 99/12/15 ساعت 19:13

    سلام دوست عزیز؛

    اینهمه خطابه ی آتشین و اعتراضات و غیره، تاکنون نتیجه ای هم به دنبال داشته؟!؟!؟!؟!؟! خیر.
    پس اصولاً به چه دردی می خوره؟!؟!

    مردم نسبت به اصل اسلام، بدبین و بی اعتماد شدند بزرگوار. نسبت به رویه های غلطی که به نام اسلام در مقابل پدیده هایی مثل موسیقی، هنر، حجاب، عدالت اجتماعی، اقتصاد، آموزش و غیره و غیره و غیره اتخاذ شدند، بدبین شدند. مردم حتی نسبت به من و شمایی که از اسلام حرف میزنیم هم بدبین هستند چه برسه به اینکه بخوای براشون خطابه و نامه ی اعتراضی از مراجع تقلید رو کنی. بهتره خودمون رو گول نزنیم جناب.

  • و علیکم السلام دوست عزیز؛

    خود گویی نتیجه داشته ؟ و خود گویی خیر . عجب دوست هنر مندی !
    اصولا باید دید انتظار چه نتیجه ای از این خطابه های آتشین و اعتراضات و غیره، باید داشته باشیم تا ببینیم که اصولا به درد خورده یا خیر !

    اگر انتظار داریم با این توپ و تشر عالمان دینی و مراجع، مسئولین و منتخبین و منصوبین، کرسی های علمی و مدیریتی را تحویل مراجع دهند که خب مرجع خطابه لازم ندارد و خودشان کاندید می شوتد !

    اگر انتظار داریم با خطابه های مراجع، مسئولین و متخصصین اداری، یکدفعه متحول شوند و از آخرت خویش بترسند که شیخ فضل الله را سردار نمی کردند!


    بنده از مراجع تقلید انتظار دارم که بروند متخصص و عالم دینی بشوند تا منظور و شیوه ی مورد پسند رب وخالق و نیز امر متخصصین معصوم علیهم السلام را برایمان از منابع دینی استخراج کنند و نیاز زمانه را پاسخ دهند و در مقابل انحراف و بدفهمی بایستند و شمع راه باشد! نیز به ما تعلیم دهد و ما را فقیه کند و از تقلید محض،در بیاورد!
    لا اله الا الله ! ( بیان و اقدام نفی، همراه با بیان و اقدام اثبات!)
    پس می پرسیم که چه شد این اقتصاد اسلامی و بانک بدون ربا و مناسبات مالی طاهر ؟!
    بعد نمی گوییم ای موسی ! برو و با خدای خودت این مناسبات را حاکم کن ! بلکه می رویم وسط کار کمک !

    حالا بعضی از ایشان تشکیلات و مبارزات سیاسی هم دارند ولی اعتبار و پشتوانه ی اجتماعی است که آن سخنان، پندها و خطابه ها را باید پیگیری و مطالبه کند!
    علما حامی مردم هستند و در صورتی که متقابلا حمایت نشوند، مورد بی اعتنایی و تخریب قرار می گیرند و در صورت شدت حتی خار چشم منفعت طلبان بوده و حذف می شوند !


    (مردم) که می گوییم، معلوم نیست در مورد چه جمعیت و گروهی صحبت می کنیم، عده ای اصللا منتظرند نسبت به چیزی بدبین و بی اعتماد بشوند؛ جدای از آنها، این مردم که (شما) می فرمایید، اکثرشان 100 صفحه در مورد اصل اسلام خوانده و بحث کرده اند و 10 صفحه تخصصی نوشته اند که حالا بدبین و بی اعتماد شوند؟! این افراد با این روش برخورد نسبت به هر چیزی اینطور رفتار بکنند که فاجعه است!

    انتظار اسلام این است که افراد
    نسبت به رویه های غلطی که به نام اسلام در مقابل پدیده هایی مثل موسیقی، هنر، حجاب، عدالت اجتماعی، اقتصاد، آموزش و غیره و غیره و غیره اتخاذ شدند، خود را ((( مسئول بدانند)))) و درصدد رفع و تکامل بر بیایند، نه آنکه صرفا بدبین شوند!

    لکن دسته ای از مردم به (( پراگماتیسم )) نتیجه گرایی و عمل گرایی، معتمد و خوشبین شده اند که کاری به روند پیشرفت، آسیب ها، وظایف و نگاهی به نقشه راه ندارند!
    اگر خودمان را نخواهیم گول بزنیم، این وضع در نتیجه ی غفلت امثال بندس، شما را نمی دانم!
    -----------------------

    به هرحال وقتی شخصی یا مردمی، ادعا می کنند که مراجع نسبت به کارنامه ی کاندید مورد نظر گزینشی واکنش نشان داده اند پس خاصیت ندارند؛ به نظرم رسید که واکنش های ایشان را در محل ادعا شده، آدرس دهی کنم تا بالاخره یک کنتری بیاندازد سخن گفتن ! ( پیام قبلی)
    یعنی خودش سخت بود برود این ادعایش را بررسی کند ؟!

  • خدایا ترا به حق چهارده معصوم قسمت میدهم که سایه علما و مراجع وروحانیت پاک شیعه را از سرما کوتاه مفرما.آمین یارب العالمین.............

  • خطر مهم دیگر اینه که فرزند یکی از مراجع عظام بعد از فوت ایشان با سفارت انگلیس خبیث حشر و نشر پیدا کنه و نفر مونث سفارت انگلیس خبیث مجبورش کنه برای گرفتن ویزا حضوری بره سفارت انگلیس خبیث و بعدش از نفر مونث سفارت انگلیس خبیث بخواد بیاد قم و بعدش باهم برن لندن!!!!

  • احمدی نژاد ۸ ساله که کاره ای نیست تایید صلاحیت هم نمیشه انقدر ترسونباشید

  • مهمان 99/12/10 ساعت 23:29

    مردم از احمدی نژاد که یک نفوذی و مزدور وهابی های سعودی است نمی ترسند و اصلاً جایگاهی در بین مردم نداره که بخواد رای بیاره

  • نه از مشغول هاست ! همپای عدالتخواران و روحانی و رضا پهلوی و محمودصادقی و تاجزاده خیلی هم مشغوله و تو صحنه است !

  • خطر دیگر هم این است که فرزندعزیز برخی از مراجع عظام بعد از وفات ایشان با افرادی در سفارت انگلیس خبیث ارتباط داشته باشد و فردی مونث از سفارت انگلیس خبیث اصرار بر قرار و مدار حضوری برای اخذ ویزا در داخل سفارت انگلیس داشته باشد و نهایتا در معیت هم بروند لندن!!!!!

  • عوضش روحانی ضد سند ۲۰۳۰ هست و نماینده اصولگرا زیرگوش سرباز نمیزنه و کاملا طرفدار شفافیت هست و سقوط بورس و مرغ و تخم مرغ و پوشک بچه تقصیر احمدی نژاده

  • احمدی نژاد نشون داد با سکوت در برابر خلیج عربی و برادری با بن یهود سلمان و عقب نشینی از نابودی اسرائیل، مخصوصا مرگ اسلام گرایی خیلی هم مخالف 2030 هست !
    نماینده اصول گراش که خیلی می نازید به استانداری ایشون !
    احمدی نژاد انقدر طرفدار شفافیت هست که کلا خیلی پیش شبکه های عربی و لندنی شفافه !!
    خیلی دلسوز بود از موقعیتش برای اعتلای کشورش استفاده می کرد نه سنگ برداره شیشه و در و دیوار بپرونه !

  • خدایا بد خواهان اسلام و ایران را رسوا و نابود کن

  • از چی ترسیدید شما که گفتیدصددرصد رد صلاحیت میشه. من سوالی ازشما که مدعی ولایتید دارم آیاخودشما واقعا تمام رویکرد و مواضع فرزند آیت الله فاضل رو قبول دارید?! شما جاش که برسه با خود همین آقا هم زاویه پیدا میکنید واقعا آدم های دورو وبی تقوای هستید و فرقی با اصلاح طلبان ندارید.ننگ بر اطلس

  • با سلام. بفرموده ایشان آن جلسه ضبط نشد ، اما الحمدالله جناب جنتی می توانند نکات فراموش شد جلسه را یاد آوری کنند.
    -در حضور جناب لنکرانی این سئول مطرح است که چرا در مورد بیست سال طبری و چهل سال زنگنه و ارشاد و آخوندی و دختر وزیر.... صحبتی نمی کنند؟ مطالبی ک بصورت عینی و جرم هائی که بطرز فیزیکی انجام شده کنار گذاشت شد ، اما بشکل تفتیش عقاید که من میدانم فلانی در ذهنش اسلام را قبول ندارد؟!!!
    -موضع مخالفت ها و کشمکش ها از افشاگری آقا فاضل لاریجانی در مجلس شروع شد ( ب عقیده بنده از فاصله چند هزار کیلومتری از قلب این جریانها) در زمانی که دو برادر فاضل رئیس دو قوه بودند. لذا جای سئول است که چرا تا بحال هیچ خبری از پیگیری آن افشاگری بیرون نیامده. آخرین حرف آقای علی لاریجانی هم ( بعد از بگم بگم از یکسو و بگو از سوی علی آقا ) " فی امان الله " قابل تفسیر بود. نتایج این دو رئیس دو قوه هم که مشخص است ، بفرموده رئیس قضا در آن سالها شانزده ملیون پرونده و علی آقای بیست دقیق هم که این روز ها طشتش از بام افتاده.خود نتایج غیر قابل قبول از این برادران و مجبوبیت آن روز های آقای احمدی نژاد می تواند حسادت ایجاد کند و مشکل ساز شود.
    -تردیدی در حرکات اشتباه آقای احمدی نژاد در حدود نه سال گذشت ندارم ، اما باید منصف بود و شرایط را در نظر گرفت. بدین معنی که انسان ها زیر فشار اشتباه می کنند .
    -موضوع مهمتر اینکه " فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ * وَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً يَرَهُ‏
    چیزی که این بنده حقیر خدای سبحان درک می کنم اینکه کار های خوب ایشان جای خود و اشتباهات هم در جای خود. از عدالت بدور است ک این دو مورد جدای از یکدیگر تحلیل نشود. سخنرانی های ایشان ( بعنوان نمونه ) در سازمان ملل بسیار خوب بود . ایجاد جای پا در حیاط خلوت دشمن ، ونزوئلا و نیکاراکه ...، ( در مقایسه با امروز که دویست درجه از سیصد و شصت درج مرز های ما در نظارت مستقیم دشمن است ) یا صنعت هسته ای...

  • هرچی دوست دارید بگید ولی خداییش کسی اندازه احمدی نژاد به مردم خدمت نکرده فامیلمون معلول میشناسم به لطف مسکن مهر خونه دار شد احمدی نژاد مثل مردم پسرش سربازی رفت خونش پایین شهره کدوم اصولگرایی خونش پایین شهره ؟اونا که ماشین دنا پلاس و شاسی بلند میخان مردم دوستش دارند همین چند روز پیش توخیابان انقلاب مثل ادم عادی بامردم برخورد میکرد آخه کدومتون مثل اونه چپ و راست نداره اگر مردید مثل ادم عادی بیاید بین مردم ببینید مردم چجوری باشما برخورد میکنند چون افتضاح بودیدجرات ندارید بین مردم بیاید بین مسوولان جناب رییسی باکارامدی که داشت باعث شد ما مردم دوسش داشته باشیم مردم با کسی عقد اخوت نبستند باخادمشون بلدندخوب رفتار کنند احمدی نژاد اصلا بت پرست مامردم دوسش داریم چون مثل ماست چون مثل فلانی نرفت برای پسرش مدرسه غیر انتفاعی تاسیس کنه تاپسرش خوب درس بخونه چون مثل فلانی برادرش دزد نبود