یقه کیو بگیریم؟!


پای حرف خود جوونا که بشینی اکثرا شرایط رو درک می‌کنن و میدونن که به‌طور کلی و مخصوصا تو این اوضاع اقتصادی توقع خونه شخصی و جهیزیه لاکچری برای شروع زندگی از هرکسی منطقی نیست. میدونن هم اگر معیارهاشون جای اینکه اصولی و جامع باشه فقط مادی و مصرف‌گرایانه باشه نتیجه خوبی نخواهند گرفت. و میدونن که اونی که به بلوغ چندگانه ازدواجی رسیده باشه حاضره به شرط وجود معیارهای اخلاقی و رفتاری و ظاهری و داشتن توانمندی و انگیزه برای حرکت و تلاش و پیشرفت، از سختگیری‌های نابجا و صرفا مادی و غیرمعقول دور بمونه.
اما در عمل این اتفاق نمیفته!
مقصر کیه؟


+ 
28

- 
2
ارسال در 1399/12/14 ساعت 09:42 2021-3-4 09:42:11
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هر کس یقه خودش رو باید بگیره ، میدونی چرا ؟ برای اینکه هر فرد اگر توان رفع مشکل یا راه حل درست ادامه زندگیشو بلد نیست به کسی مربوط نیست ، امیدوارم متوجه بشید که بی لیاقتی هر فرد و احمق بودن هر فرد باعث ایجاد مشکل میشه ، به جیبت نگاه کن به هر میزان که در آمد داری به همان میزان هزینه کن الباقیش مفصله ببخشید معذرت میخوام که صریح گفتم .

  • دکتر 99/12/14 ساعت 15:49

    البته بیشترشون دروغ میگن... من پشت کنکوری هستم و کار ندارم دوست دارم بخونم برا پزشکی اما تمام لوازم شروع یه زندگی مومنانه و هزینه های معاش رو به لطف خدا داشتم... سی و چند تا کیس ازدواج رو زنگ زدیم اما کسی قبول نکرد که همسر من بشه.... خیلی جامعه ی بدی شده... خدا به همه جوونا کمک کنه و اون جوونایی که سن ازدواج رو بالا میبرن رو هدایت کنه... 21سالم هم هست

  • دکتر 99/12/14 ساعت 15:36

    دروغه بابا... جوونا جلوی دوربین دروغ زیاد میگن...اصلا هم اینجوری نیس...

  • می بینیم که آزادی در این جهت ( که البته جهت بنده نیست ) بسیار زیاد است.
    در چپ تصویر می بینیم که جوانی در حال پهن کردن بساط بر روی زمین است تا که نانی به کف آرد و انشاءالله به غفلت نخورد.
    در همین حال ، خانمها به سر و وضع متفاوت با خبرنگار صحبت می کنند که نشان از معیار های متفاوت ارزشی شان دارد و اغلب نظر گوینده متضاد با عمل اوست.
    اقلیت قلیلی تردید دارد که غرب موفق است و ما باید شبیه آنها شویم ، اکثریت نمی داند که :
    -این غرب است که چهار صد سال ذغال سنگ و نفت و گاز را از کشور ها میرباید و می سوزاند و به هوا می فرستد. می بینیم که تعادل بر هم خورده ، یخ های قطب آب می شوند و زمین در همین ایران ما سالی نیم متر نشست می کند و از جنگل های آمازون شاید پنج درصدی باقی است.....
    -این غرب مصرف گراست که ضد فرهنگ رقابت نامشروع را در همه زمینه ها گسترش داده. در بعد فرهنگی ما خود را نقاشی می کنیم که دیده شویم اما می گوئیم که علاقه به ازدواج نداریم! در عین حال فرایند مراحل ازدواج در خانواده ها را زیر نظر داریم! دلیل این تناقض گوئی گیجی است.
    -این غرب است که ظالم است و کسی حتی بهم شهری های خود رحم نمی کند. نگاه کنید به مستند ها ، کهنه سربازان ویتنام را که در خیابانها زیست می کنند حتی به محله های اعیان نشین برای گدائی راه نمی دهند.
    -این غرب دورغگو و مردم فریب است که لیبی و سوریه و عراق و افغانستان و یمن مظلوم... را به نابودی کشیده ، اما آنچنان مغز ما را شستشو داده که الفبایشان را ، الفبای بدترین شهرش را ، برای آرایش بر لباس خود می دوزیم تا حداقل در ظاهر شبیه دشمن واقعی بشریت شویم !!!
    -این غرب است که قدرت را در ذهن بسیاری بر " انسانیت " اولویت داده. جوان جوانی خود را ابزار قدرت قرار داده و زیبا زیبائی خود را و غنی ثروت خود را...
    " انسانیت "ی که ، از محنت دیگران بی غم نیست ، نمی تواند ببیند مردی از روی اجبار و نه آزادی کنار خیابان بساط می کند و لذا او نباید محصول غرب را بخرم و خود را از درون و برون شبیه غربی غافل از دنیایی کند که زیبائی هایش به یک تب بند است و دارائی هایش به یک شب.