گاهى يك حركت، دامنه‌ى تأثيرات خوب وبدش در همه‌ى عصرها و نسل‌ها گسترده مى‌شود ... با يك لغزش و خطا، نبايد كسى را طرد كرد، زيرا انسان قابل ارشاد و هدايت پذير است ... امنيّت و آرامش واقعى، در سايه‌ى پيروى از دين و دستورات خداوند ... سوره بقره آیات 38-39


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
صل الله علیک یا فاطمه (س) ...

گاهى يك حركت، دامنه‌ى تأثيرات خوب وبدش در همه‌ى عصرها و نسل‌ها گسترده مى‌شود ...
با يك لغزش و خطا، نبايد كسى را طرد كرد، زيرا انسان قابل ارشاد و هدايت پذير است ...
هدايت واقعى تنها از طرف خداست ...
امنيّت و آرامش واقعى، در سايه‌ى پيروى از دين و دستورات خداوند حاصل مى‌شود ...
تفسیر قطره ای قرآن (حجت الاسلام قرائتی) | سوره مبارکه البقرة آیات 38 و 39
قرآن (متن، صوت، تفسیر و ...):
https://quran.anhar.ir/text-1559.htm
http://wiki.ahlolbait.com/%D8%A2%DB%8C%D9%87_38_%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%87_%D8%A8%D9%82%D8%B1%D9%87
http://wiki.ahlolbait.com/%D8%A2%DB%8C%D9%87_39_%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%87_%D8%A8%D9%82%D8%B1%D9%87
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/12/15 ساعت 13:49

    با یاری خدا ؛ تسلیم طلبان غرب پرست هرگز به قدرت راه نخواهند یافت
    ---
    همه ی آسیبهای سنگینی که کشور و مردم ایران از دست بیگانگان چپاول گر زور گوی دیکتاتور پرور دیده اند از کانال این تسلیم طلبان درونی به اصطلاح صاحب وجهه ی بین المللی بوده که با دیپلماسی تسلیم هر بلایی را که توانسته اند بر سر ملت آورده اند.
    به این تسلیم طلبان شیفته ی غرب که به اصول الهی و انسانی اسلام قرآنی و اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی پشت کرده اند و از معرفی این اصول در مقابل قلدران بیگانه شرم دارند هرگز نمی توان اطمینان کرد.
    شیفتگان بلبل زبانی پوچ این تسلیم طلبان با خامی خود هنوز ، پس از 8 سال ضربه های سنگینی که دولت کنونی کافر به اصول عدالت محور و انسان ساز اسلام بر سر ده ها میلیون از مردم شهید داده آورده و حقوق مشروع آین مردم شریف را در بودجه های سالانه ی خود همیشه انکار کرده و آنان را در کشور ثروتمند خویش با تسلیم به نسخه پیچیهای بانک جهانی و صندوق بین المللی پول و سایر سازمانهای جهانی سر دم دار مکتب سرمایه داری انسان ستیز غرب ، به صدقه خور تبدیل کرده است ، نمی خواهند درس عبرت بگیرند.
    محال است ده ها میلیون مردم ایران که دولت کنونی آنان را 8 سال است تحقیر کرده و به خاک سیاه نشانده است اجازه دهند تسلیم طلبان ضد انقلاب بله قربان گوی غرب استعمارگر بار دگر پای به عرصه قدرت بگذارند و محال است که کشور را دو دستی تقدیم استعمار گران چپاول گر کنند.
    ده ها میلیون از بازماندگان صدها هزار شهید و جانباز وطن هرگز اجازه نخواهند داد برای تامین عیش ونوش عده ای سرمایه دار راحت طلب از خدا بی خبر و یا عده خود باخته ؛ قدمهای کثیف استعمار گران جنایت کاری که با خفت و خواری و زبونی از وطن بیرون رانده شدند بار دگر سرزمین پاک انقلاب اسلامی را لوث و آلوده کنند.
    بدرستی که این تسلیم طلبان غرب پرست ؛ بازیگران قدرت طلبی هستند که بجز بازی با سرنوشت کشور و مردم و نظام و پر کردن جیبهای خود و سرمایه داران بی درد و جیبهای قلدران جهان خوار کار دیگری انجام نداده و انجام نخواهند داد.
    سید حسن خمینی اگر بر خلاف خواست جد بزرگ خود ؛ خمینی کبیر و پدر انقلاب اسلامی ( ره ) ؛ اگر به عرصه ی قدرت پای بگذارد ، او تحت تاثیر قدرت فساد زا و تحت تاثیر شیفتگان قدرت ؛ میراث انقلابی پدر بزرگ خود را به باد خواهد داد و نابود خواهد کرد و نیز نام نیکی از خود در صحیفه ی نورانی انقلاب اسلامی بجای نخواهد گذاشت.