وقتی میگیم ولنگاری فضای‌مجازی یک زخمی بود که تازه سر باز کرده یعنی این


جواب‌هایی که بچه ها میدهند به کنار
جواب هایی که مادرهای این بچه ها میدهند تاسف بار تره
این گزارش و هزاران مورد در بطن جامعه یادآوری میکنه که بزرگترین دلیل انحرافات انسان به تربیت خانواده و والدین برمیگرده، خانواده‌هایی که با ساده‌انگاری خود بذر الگو بودنِ افراد فاسد رو در دل فرزندانشون میکارن، و فردا روزی دخترها و پسرانشان در لجنزار فساد دست و پا زدند‌ عالم و آدم را مقصر میدانند...


+ 
42

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آقا محسن سلام
    اسمت رو بفارسی بنویس تا الفبای غرب را ترویج نکرده باشی.
    نوشتی که خانواده محل تربیت ...، این قانون قدیم بود که پدر در خانواده صاحب قدرت بود ( خانمها کار می کنند... )، قدیم بود که دامنه عملکرد آحاد اجتماع بهم نزدیگتر بود ...
    امروزه به لحاظ گرمی بازار عرضه و تقاضا ازدواج و خانواده هسته اجتماع نیست ، امروزه در آپارتمان ها ی کوچکمان جائی برای تجربه پدر بزرگ ها و قصه مادر بزرگ ها نیست ، امروزه زو اجتماع از خانواده و ... بیشتر است.
    هزار مرتبه با شما موافقم در مورد پاسخ مادران ، اما مگر چه کسی در این دوران در مورد فلسفه ازدواج و پیمانی که می بندیم آموزش دیده؟ کدام جوانی قبل از پدر یا مادر شدن وظائف و مسئولیتهای و عواقب تصمیمات را مطالعه کرده؟
    گوساله ای بدنیا آمدم ۱ ، از همان زمینی که روی آن ایستاده بودم چریده و رشد کردم ۲ و نهایتاً هم گاو از دنیا خواهم رفت۳.
    چه کسی تقصیر کار است : دولت ؟ البته. اجتماع ؟ صد البته . من و شما ؟

    ۱ = اولیای نادان
    ۲ = اجتماع که بد و خوبش مخلوط شده
    ۳= در حال نظاره نسل بعد و همان اشتباهاتی که کردم و انا الیه راجعون.

  • باید خون گریست !

  • وَعِبَادُ الرَّحْمَـٰنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا
    دوست دانشجو سلام.
    می دانید که یکی از معجزات پیامبر عظیم الشان اسلام حّسن خلق بود. حتماً بیاد دارید که یکی از آیات مبارکی که از کودکی آموختیم و ان شاءالله به آن عمل می کنیم وَيْلٌ لِّكُلِّ هُمَزَةٍ لُّمَزَةٍ است.
    لذا از شما خواهش می کنم به کسانی که به قرآن کریم عمل نمی کنند طبق فرمایش قرآن مجید تنها " سَلَامًا " بگوئید.

  • مهمان 99/12/19 ساعت 16:01

    ببین پیمرد 70ساله به شماهایی که فقط از رحمت پیامبر ورحمانیت خدا سخن می گویید مانند آقا میری ها به شما فرقه ضاله مرجئه گفته می شود .

    علاوه براین آیاتی که خواندی این آیه را یادت رفت :آیه 107 سوره توبه را دلیل بر ادعای خود می آوردند.

    و آخرون مرجون لامرالله ، اما یعذبهم و اما یتوب علیهم و الله علیم حکیم.

    ترجمه: برخی دیگر از گناهکاران آنهایی هستند که کارشان بر مشیت و خواست خدا موقوف است (بستگی دارد) که یا به عدل آنان را عذاب کند ، و یا به لطف و کرم از گناهشان چشم بپوشد و خدا دانا و حکیم است.

  • مهمان 99/12/19 ساعت 17:15

    اون فردی که شما جوابش را دادید از رحمت چیزی نگفت. از حسن خلق نوشت و به جزای بدگوئی و بد دهنی اشاره مستقیم کرد. لطفاً یکبار دیگر متن را با تمرکز بخوانید .

  • مهمان 99/12/18 ساعت 21:49

    برو جذبشان کن وبه راه راست هدایت کن ححححح باید به حالتان خون گریست !

  • مهمان 99/12/19 ساعت 13:03

    ما وقتی کاسه ای برنج بر زمین می ریزد، همشو تو کیسه زباله نمی کنیم و بریزیم تو آشغالی !
    می نشینیم و با دقت دانه دانه برنج های تمیز را از آلوده جدا می کنیم! بعضی شان فوت نفسی می خواهند، بعضی شان هم شستن آب گرم می خواهند!
    بعضی شان هم به کناری می گذاریم تا بی احترامی به برکت خدا نشود!

    جلوی آن فرد بنی اسرائیل که مرغی را پر می کندند به قصد آزار حیوان و آن فرد نماز می خواند! زمین باز شد و او را فرو برد که چرا احساس مسئولیت در برابر خلق نداشت!

    هدایت پذیر بودن و نبودن اینان از وظیفه ما، طبق اصول اسلامی کم نمی کند !
    این همه انسان خلق شده اند که تو خود را بهشتی بدانی و تمام ؟!
    باید خون گریست!

  • مهمان 99/12/19 ساعت 15:27

    این همه انسان خلق شده اند که تو خود را بهشتی بدانی و تمام ؟ خخخخ این همان جمله ای است که می گفت یعنی همه دنیا میرن جهنم فقط شما شیعه ها مرید بهشت !وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ أَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَكُم بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِّن الْعَالَمِينَ «80»... وَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلاَّ أَن قَالُواْ أَخْرِجُوهُم مِّن قَرْيَتِكُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ «82»

    و لوط را [به ياد آوريد] هنگامي كه به قومش گفت: آيا آن كار بسيار زشت و قبيح را كه هيچ كس از جهانيان در آن بر شما پيشى نگرفته است، مرتكب مي شويد؟!«80»...وپاسخ قومش جز اين نبود كه به يكديگر گفتند: اينان را از شهرتان بيرون كنيد; زيرا مردمانى اند كه همواره خود را پاك نشان مي دهندولوط خودرا بهشتی می داند وتمام !




  • مهمان 99/12/19 ساعت 12:46

    سلاما

  • سینا. 99/12/16 ساعت 20:42

    سلام.اصفهان،رتبه اول شهیدان کشور(در درصد به نسبت جمعیت)... که بهترین هاشون رو برای خدا فدا کردن.اگر اون شهیدان زنده بودن ..
    آرام آرام گناهان باعث میشود،انسان هر روز روح و جسمش بیشتر عریان شود و تفکراتش شنیع تر و ذلیلانه تر و خارگونه تر! پیدا کنند! وقتی عذاب امد! آنان که گناه کردن، و انهای سکوت کردن هر دو باهم از بین میرون.
    اون خواننده رو بی دلیل بزرگ نکنید! اون خودش جزوی از سیستم فکری! در واقع ماهیگیری که داره از این فضا ماهی خودش رو صید میکنه!
    وقتی خدا و قرآن از زندگی هامون دور کنیم! یا به عنوان کاربرد تزئینی خانه و زندگی ازش استفاده شه! همین میشه که می ببیند! قرانی که اگر در جامعه مطرح میشد و وارد زندگی همگان میشد،99 درصد از مشکلاتون حل میشد.

  • E. I. M 99/12/16 ساعت 12:13

    چی بگم
    خدا رحم کنه بهمون با این سبک تربیتی که بعضی خانواده ها در پیش گرفتند.