حسن عباسی | ما هیچی نیستیم


چرالیبرال ها با پیشرفت ایران مخالفند؟! - قسمت چهارم

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول - 1399/12/7


+ 
54

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • گاوچرون ها در تبلیغ بسیار موفق بوده اند تا حدی که ما متاسفانه به نتایج نگاه نمی کنیم. " میزان " ی که خدای سبحان به انسان مسلمان معرفی کرده ، تحت همین تبلیغ ها منسوخ شده. اگر همین ژنرال های خوش لباس را در ترازو قرار دهید می بینید که از جنگ جهانی دوم هیچ جنگی را نبرده اند نه در کره و نه در ویتنام و نه در افغانستان ....
    با دو توضیح:
    -در جنگ دوم آنقدر صبر کردند تا همه نیروها همدیگر را مستهلک کرده آنچنان که انگل های برنده جنگ ، سرانه کالری روزانه اش در بعد از جنگ به هزار و سیصد رسید و لذا نمی توانستند مستعمرات خود را از فیلیپین گرفته تا قبرس الخ حفظ کنند و ناچار تحویل داد. گاوچرون ها با این حیله ناجوانمردانه به دوستانشان ( توجه دارید که با دوستان چنان کردند و لذا دل بدوستی شان نباید بست) توانستند بر ژاپن و آلمان ووو را مستقیم و بسیاری از کشور ها را غیر مستقیم زیر نفوذ بگیرند. لذا این توانائی نظامی شان و یا خلاقیت نظامیانشان زمینه ساز موفقیت در سوء استفاده های این هشتاد سال نبوده. دنیا شاهد بود که بعد از گشته دادن پنجاه و دو هزار نیرو و زخمی بالای دویست و پنجاه هزار و ساقط شدن بیش از دو هزار هواپیما بخصوص بی پنجاه دو(B-52) وسائل نظامی خود را بدریا ریختند و جا گذاشتند و فرار کردند. ببینید که با تبلیغ چگونه مغز فعال انسان های منطقه را شتشو دادند.
    -از لحاظ عدالت اجتماعی و رفاه هم نگاه کنید به خیابان خوابی کهنه سربازانشان و پنجاه ملیون فقیر بگفته برنی سندرز .باز از طریق تبلیغ آنجا را مدینه فاصله رفاه و خوشبختی نشان دادند و می دهند.
    لذا با استفاده از میزان می بینیم که دشمن بشریت بار ها شکست خورده و در لحظه ضعف ( مثلاً چهار سال ترامپ ) بسیاری از دوستان به یانکی ها " نه " گفتند حتی مرکل آلمانی و جانسون انگلی.
    لذا کسانی چون نگارنده که در روز های اول انقلاب نمی توانستند بفهمند که چرا حضرت آقا به نیروی نظامی توجه دارد ( دیدیم که از جائی شروع کردند که رژه ارتش پنجم دنیا در سال های قبل از انقلاب به هزار نفر نمی رسید ، فیلم های مستند آن روز ها را ببینید که گروهان ها با صف سه نفره از جلوی ایشان رژه می رفتند) امروز بجائی رسیده ایم که ملوان های انگل را لخت کرده و با لباس شخصی روانه لندن شان کردیم ، یا تروریستها گاوچرون را که بعد از دستگیری گریه کردید و دیگر رطوبت ها . این موفقیت ها بدلیل عمق نگرش ایشان بود و باید این را درک کنیم ( که درک می کنم ) و متشکر باشیم ( که بی حد شاکرم بدلیل این عزت )،
    چند خط فوق گزارش تحول ادراکی فردی از آحاد امت در طول چندین دهه ، که تنها یک بعد از پیشرفتهای این سرزمین الهی و این مردم با فرهنگ را در ترازو قرار داد بدون توجه به تبلیغ زشت سیرتان خارجی یا خود باختگان داخلی.

  • چرالیبرال ها با پیشرفت ایران مخالفند؟!
    پاسخ : چون لیبرالها ایرانی نیستند که با پیشرفت ایران و ایرانی موافق باشند ... اساسا اینها جواسیس غرب هستند .

  • سلام. از این لیبرال‌های از نوع داعشی توی همین سایت داریم که سنگ عربستان رو به سینه میزنند.
    چشم ها رو باز کنیم.
    حتی جمله‌بندی‌هاشون هم فارسی نیست. معلوم نیست که از کجا پیام میگذارن.