پروژه کاهش جمعیت جهان در فیلم جهنم 2016 !


برای کاهش جمعیت کره زمین، سالها برنامه ریزی کردند، میلیاردها دلار هزینه کردند و #کرونا بخشی از این برنامه و هزینه‌هاست!


+ 
30

- 
0
ارسال در 1399/12/26 ساعت 11:04 2021-3-16 11:04:29
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آمریکا و انگلیس باید نابود شوند چون این دو کشور این برنامه ها را اجرا میکنند و نباید به این دو کشور اجازه فعالیت در زمینه های مختلف داد

  • سینا2 99/12/30 ساعت 19:50

    باسلام.اولا در قران کریم بارها تکرار شده،که روزی دست خداست (و البته چندین بارها قید شده،که اکثر مردم نمیدانند!) و برای هر شخص کم یا زیادش میکند! دوما،کافر و مشرک و منافق و سست عنصر دینی، همیشه ترس از فقر و مرگ و .. همراه اش! دائم ملکه ذهنش! بخاطره همین بود،که فرزندان خود را زنده بگور میکردن!(که خدا نهی شدید فرمود گفت! من روزی دهنده ان هستم...) سوما! بشر متناسب به هر زمانی،خدا امکانات لازم رو در اختیارش میگذارد و این یک نعمت بزرگ از سمت خدا به سمت ماست! در گذاشته جمعیت ها کم بود! ولی تکنولوژی ها متفاوت و پایین تر بود متناسب به اندازه و پیشرفت ان موقعه ها بود! اما حالا نیاز نعمت ها خدایی چون کامپیوتر،اینترنت،انرژی هسته ای نفت،برق و گاز،ماشین و هواپیما و .. ضعف ها رو پوشش داده و 7 میلیارد را خدماتی دهی کند! فردا نیز ابزار الات و امکانات و عناصر جدید خواهند امد! که ما حتا تصورش را هم نمی توانستیم بکنیم!
    چهارم،براساس ایات قران کریم(سریع) خدا گفت،نجات مومن بر من واجب است!.
    مسئله بزرگ و اساسی چند نکته است! اول اینکه،خدا به انسان عقل داده! یعنی کسی که بره 10 و یا 60 بچه بیاره! خوب این عقلش رو از دست داده! از اون طرف هم عده ای برن،سمت گناه! یا لوازم که اسمش هم بسیار وقیحه! که بچه نیارن هم کلا زیر سوال هستن(!) (جنون دارن،و قلبشون احتمالا مریض شده!) درستش اینکه در حد 2 یا 3 .. کنترولش کن.(اما نخواسته امد موردی نداره..)
    اما نکته اساس و مهم اینکه،خدا گفت،نعمت به شما دادم!که بر بندگی برای من،بی افزایی! نه اینکه نعمت در اختیار بگیری کفران کنی!(گناه،دوری از خدا،انجام ندادن وظایف الهی و احکام الهی) و گفت،اگر شکر نعمت رو بجایی بی اوری،بر ان می افزایم!
    ما در رابطه با خدایی صحبت میکنم! که قدرتش نه شروعی دارد و نه پایانی! در لحظه همه چیز احاطه کامل دارد! در عین حال،اصلا سختی متوجه ان نیست! اصلا مهم نیست جمعیت جهان 20 میلیون نفر باشه! یا 20 تریلیون نفر! خدا و عالم هستی و نیستی هیچ مشکلی برایش پیش نمیاید!(اصلا فرقی نمی کنه برای قدرت خدا .. )
    اما عالم هستی و نیستی! دقیقا دقیقا! وقتی یک گناه در ان صورت بگیرید! اثار شوم ان به خود شخص و جامعه ان بر میگردید! همانجور که خدا در قران گفت،هر اتفاقی که روی زمین برای شما می افتاد نتیجه اثار کارهای خودتان است! (در ادامه اش می فرمایید،تازه از بخش زیادی از ان میگذریم!)
    لذا تنها راه مبارز به این افراد! فقط قرآن است! مبارزه به مشکلات جامعه و جهان قرآن است! کمک کنید مردم جهان با قرآن و اشنا شوند.. مطمعا اگر روزی روی زمین همه به سمت کتاب اسمانی بیاایند و تسلیم فرمان خدا بشند! همه مشکلات و گرفتاری حل خواهد شد.
    حتا اگر مردم نیاین! (چون عملش را قطعا خواهند خورد) حداقل کسانی که می ایند در دنیا و اخرت پیروز میشون و عاقبت بخیر.

  • سلام.لطفا قسمت بعدی راهم قرار بدید .ممنون