آیا امام خمینی با امام زمان ارتباط داشتند؟


ماجرای حکومت نظامی و دستور عجیب امام و پاسخ عجیب تر ایشان


+ 
30

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/12/27 ساعت 04:56

    موزیک های بلند

  • مهمان 99/12/26 ساعت 10:26

    اگر میخواهید موسیقی پخش بکنید اسم این کلیپ ها رو عوض کنید و با خیال راحت فقط موسیقی هایتان را پخش بکنید ! ... مردم را به سخره گرفته اید

  • بفرما بی آهنگش !

    https://www.roshangari.ir/video/66420

  • دلیل عقلی بر اصل ماجرا !

    در میان کشور های جهان، مردمی بر شعار لا اله الا الله تاکید کردند و نفی طاغوت تاج به سر و عمامه به سر کردند، و تا انقلاب مهدی تلاش می کنند تا با استقلال و نفی وابستگی طاغوت سلطه، برای سعادتشان تحرک کنند و یاری معصوم را تامین کنند، بر عکس آنچه در تاریخ رخ داده و زمینه ی پذیرش جمعی تربیت شده، برای ظهور فراهم سازند.

    معصومی که فکر و ذکرش آمادگی شیعیانش است و هدایت و رهبری همه ی مردم جهان به عهده اوست، 1400 سال در بیابان تک و تنها نشسته تا چه شود ؟! در میان مکاتب غرب و شرق که به اسلام اصیل و ناب محمدی هجمه می کنند و سودای حکومت جهانی دارند، او منتظر تولد نسلی از مردم در بستر چه مکتبی است ؟! چه مکتبی خود را نسبت به مسلمانان و مردم جهان مسئول می داند و خواهان حضور متخصص معصوم الهی است ؟!

    به نظر شما آن فرد معصوم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) چگونه با مردمی که در چنین مسیری حرکت دارند، برخورد می کنند؟!
    غیر از نظر رحمت و توجه به سرنوشت آنان است ؟!

    حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرمودند:

    ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ایم ،
    که اگر جز این بود گرفتاریها به شما روی می آورد و دشمنان شما را ریشه کن می کردند.

    "بحار، ج ٥٣، ص 175"
    (احتجاج.ج2.ص323)
    راوندی، هبة الله بن حسین، الخرائج و الجرائح، ج۲، ص۹۰۳.


    . . ولَوْ أَنَّ أَشْیاعَنا وَفَّقَهُمُ اللّهُ لِطاعَتِهِ عَلَی اجْتِماع مِنَ الْقُلُوبِ فِی الْوَفاءِ بِالْعَهْدِ عَلَیْهِمْ لَما تَأَخَّرَ عَنْهُمُ الُیمْنُ بِلِقائِنا وَ لَتَعَجَّلَتْ لَهُمُ السَّعادَةُ بِمُشاهَدَتِنا. » الوافی ، جلد۲۶ ، ص۲۸۶

    اگر شیعیان ما که خداوند آنها را به طاعت و بندگی خویش موفّق بدارد در وفای به عهد و پیمان الهی اتّحاد واتّفاق میداشتند و عهد و پیمان را محترم میشمردند، سعادت دیدار ما به تأخیر نمیافتاد و زودتر به سعادت دیدار ما نائل میشدند.


  • مهمان 99/12/25 ساعت 11:43

    نقل داستان بنام دین و مذهب بدون وجود هیچ دلیل از قرآن و عقل برای اثبات آن ؛ دین و مذهب و بزرگان دین را در معرض تهمت و افترا و تحقیر و تمسخر و بد نامی قرار می دهد.
    نقل این گونه داستانها زمینه ی سوء استفاده ی دشمنان دین و مذهب و سوء استفاده ی شیادان از دین و مذهب و همچنان زمینه ی گمراهی و انحراف متدینان را فراهم می سازد.