حاج میثم مطیعی | اگه دلتنگی بگو حسین


#نماهنگ | اگه دلتنگی بگو حسین
بانوای : حاج میثم مطیعی
با زیر نویس عربی


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/12/28 ساعت 11:55

    به پایگاه روشنگری / پنج شنبه 28/12/1399
    ---
    چگونه مداح و شاعر و واعظ بی پروا اهل بیت پیامبر را بدنام می کنند؟
    ---
    هدف والای سید الشهدا حسین بن علی علیه السلام در نهضت انسان ساز عاشورای حسینی ؛ هدایت بشر به راه درست دین داری و مذهب داری خدا پسندانه است .
    این هدف الهی به سخنان عوام گرای تحریف گر وارداتی خرافه گستر و گزاف مداحان و شاعران و واعظان بی تقوا هیچ ربطی به دلتنگی یا دلگشایی بشر ندارد ؛ چنانکه این هداف الهی به سایر من در آوردیها و خرافاتی که این پیشه وران کاسب بنام اهل بیت ترویج می کنند نیز هیچ ربطی ندارد .
    مداحان و شاعران و واعظان بی تقوا برای ترویج کاسبی خود و برای جذب هوا دار از نا آگاهان مردم دین دار پاک دل پیرو مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر تا توانسته اند هر من در آوردی و خرافاتی را به دین و مذهب پیوند زده اند .
    این کاسبان حرام خور با نهایت گستاخی و از خدا بی خبری زمینه ی تباه شدن دین داری و مذهب داری مردم را با سوق دادن این مردم بنام دین و مذهب به خرافه گرایی که اهداف انسان ساز دین خداوند و مذهب توحیدی اهل بیت مظلوم پیامبر را نابود می کنند ؛ فراهم ساخته اند.
    زمینه دادن به ترویج کاسبی حرام این پیشه وران نیرنگ باز و دشمن دین و مذهب ؛ دشمنی آشکار با خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و دشمنی با سایر بندگان مقرب خدا است.

  • مهمان 99/12/27 ساعت 10:43

    دین شناس و واعظ و مداح و شاعر چه عاقبتی خواهند داشت؟؟؟!!!
    ---
    دین شناس و واعظ و شاعر و مداح اگر با نادیده گرفتن حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ بنام دین و مذهب به تبلیغ و وعظ و شاعری و مداحی بپردازند و بر چنین روشی اصرار ورزند و توبه نکنند و رفتار خود را در این زمینه ها که بنام دین و مذهب و بنام خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و سایر بندگان مقرب انجام می دهند در دنیااصلاح ننمایند ؛ بنا به هشدارهای بسیار خداوند در آیات محکم و مفصل قرآن بی تردید دچار کفر و شرک و نابود کردن حاصل یک عمر عبادت خود و عبادت مخاطبان مستقیم و غیر مستقیم خود و گمراه کردن این مخاطبان و مرتکب گناهان کبیره نابخشودنی خواهند شد.
    صاحبان حرفه های مذکور اگر بر روش قرآن ستیز فوق اصرار ورزند ؛ در قیامت که هیچ فرصت جبران نیست بنا به هشدارهای فراوان خداوند در قرآن ؛ به عذاب الهی نابخشودنی پایان ناپذیر حتما گرفتار خواهند شد.