رحیم پور ازغدی | مصلحت نظام


مصلحت حتما باید باشد؛ اما مصلحت اندیشی غیر از محافظه کاری است!
مصلحت نظام منظور منافع مسئولین نظام نیست، مصلحت نظام یعنی مصلحت مردم، یعنی مصلحت امت...


+ 
29

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حیاتی ترین پیامد آگاهی به اصول شناختهای قرآنی و زیان جبران ناپدیر جهل به این شناختها
    ---
    حیاتی ترین پیامد آگاهی کامل به اصول شناختهای قرآنی این است که زمینه را برای شناخت و تشخیص درست و نادرست احادیث و روایات منسوب به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) فراهم می سازد.
    این آگاهی متدینان را از گرفتار شدن در کلاف سر در گم انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدا ، که در تضاد با محکمات قرآن و عقل بنام دین و مذهب توسط شیادان دین فروش پیوسته ترویج می شوند ، مصون می سازد.
    خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، مذهب شناسی ، وحی شناسی ( قرآن شناسی ) ، آمام شناسی ، انسان شناسی ، رفتار و گفتار شناسی ، دنیا و آخرت شناسی ، شیطان شناسی ، بهشت شناسی ، دوزخ شناسی و... مهمترین شناختهای قرآنی را تشکیل می دهند.
    همه ی این شناخاتهایگونه سرشت نشین و قابل درک در آیات محکم و مفصل در سر تا سر قرآن پراکنده اند و به گرد آوری وشرح موضوعی روشمند و سازمان یافته ی علمی ؛ هماهنگ با فرهنگ دین داری قرآنی برای قرار گرفتن در اختیار همه ی دین داران نیاز مبرم دارند.
    اگر این شناختهای محکم و مفصل قرآن همیشه در اختیار دین داران قرار گیرند به ندرت انسان دین دار در دام من در آوردیها و خرافات و جعلیات شیطانی اسیر خواهد شد.
    پیامد اسارت دین داران در دام شیطانی من در آوردیه و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل بی تردید بحکم قرآن در آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره ی کهف ؛ تباه شدن یک عمر دین داری آنان است و دین دار در قیامت هیچ فرصتی را برای جبران این تباهی هرگز نخواهد یافت.