عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رضا # 00/1/21 ساعت 03:21

    باید یک سازمان قدرتمند و متعهد 100 درصدی ایجاد بشه .. تعجب میکنم از صدا وسیما که قادر به استفاده از افرادی چون دکتر عباسی نیست . بدون شک دستهایی در کار هست که مانع میشوند .در مرحله اول ابتدا باید این دستها قطع شوند . مشکل دوتابعیتی ها باید حل شود . قانون برخورد قاطع باید برای رانت خواران و اختلاس کنندکان اجر بشه . اعتماد ملت باید کاملا از نو ساخته بشه . اینها شدنی نیست مگر آنکه اراده کافی جهت تحقق وجود داشته باشه . کجای سخن دکتر عباسی اشکال دارد .؟ چرا مناظره ایشان با کارنشناسان غربگدا در تلویزیون پخش نمی شود . گر چه شخصا معتقدم هیچکس در حال حاضر قدرت مناظره با ایشان را ندارد . مردی که می می فهمید و سالها توسط خیانتکاران به میهن بایکوت شد . عباسی متعلق به این نسل نیست متعلق به نسلهای آینده است که ایشان را بفهمند .

  • درست میگی عزیزم ، انشاالله همه دست در دست هم این حرام لقمه ها رو شناسایی و کنار بگذاریم

  • در تائید موضوع دام گذاری ، همین دام را برای کلینتون و بوش پسر هم گذاشتند. در مورد بیل کلینتون که همه جا می توان این اطلاعات را جستجو کرد. بوش هم نگاه کنید به روزی که آریل شارون به بملاقات بوش رفت و این شخصیت بزرگ اون کشور بزرگ در مقابل همه تلویزونهای بزرگ تصمیم چند روز قبل خود را صد و هشتاد درجه تغیر داد که صد البته این تغیر نمی تواند بی دلیل باشد.
    راجع به آقای روحانی هم جالب استکه بدانیم که : یک _ این تحصیلات را در دوران مسئولیت بپایان رسانیده و لذا حقوق حلال گرفته و... و دو _ دستگاه اطلاعات ما که یارو را از روی هوا دستگیر کرد و آورد و به جزایش رساند،چطور اجازه داده فردی با این سابقه اینهمه سال در شورا و هشت سال در مقام ریاست قوه اجرائی باشد؟!
    * ضمناً دکترای حقوق در ایران متکی به تسلط بسیار بالا به زبان و زبان تخصصی است. فردی که در انگل ستان فارغ شده باید بتواند چند جمله حداقل به زبان عامیانه صحبت کند. این بنده حقیر خدای سبحان هرگز این جملات را به زبان انگل ها از دهان ایشان نشنیده ام.
    * تازه:
    وقتی که دستور می رسد که ریاست جمهور دوره اش را تمام کند می توان چنین استنباط کرد تنها بعلت پیش گیری از "تف سر بالاست ". خلاصه ریش خیلی ها بعلت اهمال در مسئولیت گیر است

  • عادل 00/1/19 ساعت 14:20

    آفرین... کار دقیقا با برنامه پیش میره... 1) زدن زیر میز مدیریت کرونا اونهم در ایامی که همه مدارس، همه دانشگاه‌ها، همه ادارات، همه کسب و کارها تعطیل بود. 2) افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا 3) واردات واکسن از هر جا (از هر جا) 4) بهم ریختن کشور 5) رسیدن به هدف اما... وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین؛ فرمود به اذن الله ما به دشمن سیلی خواهیم زد. به اذن الله افتادن پرده از چهره کریه منافقان، آخرین پرده از مبارزه جبهه حق و باطل برای رسیدن به ظهور است. خدایا امسال شروع و پایانش مزین به میلاد نابغه عالم، صاحب تمام علوم، حجت خدا بر روی زمین، امام مهدی (عج) هستش. خدایا بحق وجود نازنین او به ملت ما و مظلومین عالم عنایت خاص و ویژه بفرما و ما رو به ساحل نجات رهنمون بفرما. اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ‏ وَ أَهْلِکْ أَعْدَاءَهُمْ