در حریم پاک و مطهّر اهل بیت، ماسک زدن چه لزومی دارد؟ / علامه مجاهد آیت الله وفسی


آیا کرونا در حرم حضرت رضا -علیه السلام- وجود ندارد؟!


+ 
8

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شما بگویید!!! در زمان و در حضور پیامبر اسلام (ص) هشدارهای قرآنی « وَإِذَا كُنْتَ فِيهِمْ فَأَقَمْتَ لَهُمُ الصَّلَاةَ فَلْتَقُمْ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ مَعَكَ وَلْيَأْخُذُوا أَسْلِحَتَهُمْ فَإِذَا سَجَدُوا فَلْيَكُونُوا مِنْ وَرَائِكُمْ وَلْتَأْتِ طَائِفَةٌ أُخْرَى لَمْ يُصَلُّوا فَلْيُصَلُّوا مَعَكَ وَلْيَأْخُذُوا حِذْرَهُمْ وَأَسْلِحَتَهُمْ ...» « ﴿آیه ۱۰۲ سوره نساء ﴾ و همچنان : « وَأَنْفِقُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا تُلْقُوا بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ وَأَحْسِنُوا إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ » ﴿ آیه ۱۹۵ سوره ﴾ چه لزومی داشته اند؟؟؟!!!

  • خدایا ممنون که ایران دارای این چنین افرادی هست که بعد از علامه مصباح این مرد شریف احساس مسئولیت کرده و به وضوح به حمایت رهبر پرداخته و جامعه را هشدار میدهند هر جا که لازم باشد . با آرزوی طول عمر با برکت و عزت برای این علامه مجاهد آیت الله وفسی انشاالله

  • در نظام اسلامی مدیریت کشور باید با احکام و اعتقادات قرآن هماهنگ باشد
    ---
    شما آقا حسین مشهدی!!! زمانی باید در زمینه ی حکومت رانی در نظام اسلامی از هر مدیری ممنون باشید که آن مدیر با علم و آگاهی و درایت به شناختهای محکم و مفصل قرآن در کارهای مدیریتی خود خدا پسندانه پیرو منضبط این شناختها و هم آهنگ با این شناختها باشد.
    چنین مدیری باید در کارهای مدیریتی خود بتواند درست و بی تاویل و تفسیرهای باطنی ناهنجار به این شناختها عالمانه و منطقی استدلال کند و شایستگی مدیریت خود را در نظام اسلامی با استدلال قرآنی و عقلی به اثبات برساند.
    مدیران کلیدی کشور اگر در زمینه ی کارهای مدیریتی خود که در سرنوشت کشور و مردم تاثیر حیاتی دارند به شناختهای قرآن که بر دین و دنیا حاکم و ناظر اند آگاهی نداشته باشند این مدیران با مدیران زمان طاغوت هیچ تفاوتی ندارند بلکه چون بنام اسلام اسلام را با مدیریت ضد قرآنی خود بدنام می کنند از مدیران زمان طاغوت بد تر اند.
    هدف از بهانه ی چند پهلو بودن آیات محکم و مفصل قرآن ؛ ابطال حجیت ظاهر آشکار و سرنوشت ساز این آیات الهی است.
    تردیدی نیست که این بهانه ی پلید ساخته و پرداخته نیرنگهای تاریخی صهیونیسم و استکبار و حاکمان طاغوت برای منزوی ساختن احکام و اعتقادات محکم و مفصل قرآن و بی اثر کردن این احکام و اعتقادات انسان ساز در زندگی مسلمانان برای چیره شدن بر سرنوشت جهان اسلام است.