چه کسانی اجازه ایجاد محدودیت در عید رو ندادن؟


وزیر بهداشت چطور می‌تونه تو ستاد مبارزه با کرونا تاثیر گذار باشه؟ ببینید!


+ 
24

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تنها راه نجات همیشگی از شر کرونا توبه ی صادقانه به درگاه خداوند است
    ---
    چرا در ج.ا.ا هیچ دین شناسی در رسانه های همگانی به همه ی مردم آشکار و پیوسته گوشزد نمی کند که تنها راه رهایی فرد و جامعه از عذاب الهی وبای کشنده ی جهانگیر کرونا ؛ اعلام توبه نصوح صادقانه و اعلام پشیمانی از گناهان کبیره فراگیر در کشور به درگاه خداوند مهربان است.
    این توبه و پشیمانی حتما باید با تعهد به خداوند به عدم بازگشت به این گناهان توسط فرد و جامعه انجام گیرد؛ شاید خداوند مهربان ما را از این وبای خانمان بر افکن برای همیشه نجات دهد.

  • مسبب این وضع کشور شخص حسن روحانی است و بس . چه عقده و کینه ای داشته که این کار را کرده ؟ خودش 2 ساله از اتاق شیشه ای بیرون نیامده بعد مردم تشویق به عید دیدنی با ماسک کرد؟ خودش چرا با همان ماسک به سی سخت زلزله زده نرفت مگه ریس جمهور نیست ؟ حسن روحانی باید بابت این خیانت بزرگش به کشور که ممکن است جمع نشه دادگاهی و محاکمه شود که چرا حرف دیگران را قبول نکرد؟ ریاست جمهوری که جای لجبازی ، لات بازی و چاقو کشی نیست ؟

  • همین که نام نمیبری شریک جرمی

  • عادل 00/1/19 ساعت 14:21

    آفرین... کار دقیقا با برنامه پیش میره... 1) زدن زیر میز مدیریت کرونا اونهم در ایامی که همه مدارس، همه دانشگاه‌ها، همه ادارات، همه کسب و کارها تعطیل بود. 2) افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا 3) واردات واکسن از هر جا (از هر جا) 4) بهم ریختن کشور 5) رسیدن به هدف اما... وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین؛ فرمود به اذن الله ما به دشمن سیلی خواهیم زد. به اذن الله افتادن پرده از چهره کریه منافقان، آخرین پرده از مبارزه جبهه حق و باطل برای رسیدن به ظهور است. خدایا امسال شروع و پایانش مزین به میلاد نابغه عالم، صاحب تمام علوم، حجت خدا بر روی زمین، امام مهدی (عج) هستش. خدایا بحق وجود نازنین او به ملت ما و مظلومین عالم عنایت خاص و ویژه بفرما و ما رو به ساحل نجات رهنمون بفرما. اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ‏ وَ أَهْلِکْ أَعْدَاءَهُمْ