فتنه کلاب هاوس و طرفداران طوفان توئیتری | پورآقایی


طرفداران طوفان توئیتری مخصوصا طرفداران استاد پناهیان و عباسی رائفی پور حتما ببینید


+ 
18

- 
4
ارسال در 1400/1/23 ساعت 23:49 2021-4-12 23:49:14
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اگه انتقاد دارید چرا با تحقیر اساتید انقلابی رو نقد میکنید؟ شما کسی رو نقد میکنید که خودش استاد رسانه بوده و توی دانشگاه امام صادق درس داده. ما حضورمون توی توییتر رو نه فقط برای توفان توییتری که اون خودش بسیار برای معرفی تشیع و امام زمان و ... موثره بلکه برای صحبت کردن و مخاطب قراردادن افرادی که مسئول هستن و کشوندن اونها به جواب دادن انجام میدیم.
    تاثیر روی مخاطبان داخلی هم همون اساتید دارن برخلاف خود شما که تاثیر ندارید

  • تحقیر کدومه رفیق
    خب داره حرف حساب می زنه دیگه
    والا در کمال احترام گفتن
    بعدشم یعنی ممکن نیست یه استاد رسانه اشتباه کنه؟
    خب اشتباه میکنن دیگه
    من خودم سیر صحبت های استاد پورآقایی رو در این مورد وقتی دیدم واقعا قانع شدم

  • محمد 00/1/29 ساعت 22:22

    عمو جون راه کار نداری جلوی کار بقیه بچه انقلابیا سنگ اندازی نکن. برو اول سواد رسانه ای یاد بگیر بعد بیا سخن رانی کن. رهبری صریحا گفتند فضای مجازی رو در دست بگیرید بعد شما...

  • اولا شما هیج دلیل قانع کننده ای ندارید.
    در ثانی، فرض کن این فضا خالی بشه از دست بچه انقلابی ها. اون وقت که خالی شد، اوضاع دست کی خواهد افتاد؟ قطعاً کسانی که هر چیزی رو می تونن ترند کنن...مثال بزنم الان خانم فائزه هاشمی در کلاب هاوس هر چی از دهنش درآمد به خورد مخاطب داد..حالا نباید کسانی باشند که در این پلتفرم ها حرف خوب هم بزنن؟ الان امسال تاجزاده ها و غیره فالوور دارند در توئیتر، آیا کسی نباید باشه که جواب این ها رو بده؟
    ثالثاً، مگر توسط این عزیزان، حرف بدی گفته می شه در تویئتر و غیره؟ اینکه اسم امام زمان رو در جهان ولو برای یک نفر اضافه تر بُلد کنی بده؟
    در ضمن، شما استدلالی ندارید...یا قبلاً حرفی زدید و فهمیدید اشتباه بوده، اما حاضر نیستید بپذیرید و الان دارید به سفسطه می افتید یا چیز دیگری که الان حوصله گفتنش رو ندارم

  • به نظر من واقعا حرف ایشان درباره طوفان توییتری درست است.
    و کسانی هم که می گویند که استاد راهکاری نمی دهند و فقط ایراد می گیرند، باید در جوابرایشان گفت که راهکاری که استاد مطرح کردند شبکه ملی اطلاعات است.