پشت پرده مصاحبه جنجالی ظریف بر علیه سردار سلیمانی!| پورآقایی


لطفاً مدیران کانال ها و رسانه های مختلف،قبل از هر اقدامی این فایل رو تا آخر ببینید تا مغلوب جنگ روانی اصلاحات نشویم..


+ 
45

- 
2
ارسال در 1400/2/6 ساعت 13:54 2021-4-26 13:54:42
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خدا قوت

    در روز اول انتشار فایل ظریف واقعا این تحلیل جناب پورآقایی بجا و به موقع بود و چون خیلی گسترده منتشر شد باعث شد که یه جورایی افکار عمومی آماده بشه تا به جنگ روانی دشمن واکنش نشون بده و دیدیم که صحبت های آقای سخنگوی دولت(ربیعی) هم دقیقا پیش بینی های استاد بود

  • جالبه
    چون این پیش بینی ها داره محقق میشه البته پروژه اصلاحات به شکست رسیده مخصوصا با تیر آخر رهبر انقلاب
    منتها خب توصیه میکنم تصویر دیروز روزنامه ابتکار در مورد ظریف رو ببینید و البته صحبت های سخنگوی دولت

  • ظریف شاگرد مکتب آمریکاست و حتی سربازیش رو هم در ایالات متحده آمریکا گذرونده پس قطعا تفکر انقلابی نداره و اساسا نمی‌فهمه انقلاب چیه و میدان کدومه.

  • ظریف و دوستان = گورباچف به توان بینهایت

  • سلام دوستان
    شهید بهشتی می فرمود:
    "" من تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی برخورد منافقانه ترجیح می دهم ""
    کاش روزی به این فهم و درک و صداقت و صد البته ظرفیت برسیم که مشتاق و تشنه شنیده حرف صادقانه و راست باشیم هرچند به نفع ما و یا موافق سلیقه ما نباشد!!!!!!!
    باور کنید عزیزان
    خواهشا قبول کنید رفقا
    اگر این حرف های آقای ظریف واقعی و بدون تقطیع باشد
    مواضع حقیقی و صادقانه او را نشان میدهد
    وهزاران بار بهتر از کسانی است که با شعار ( نه اعتقاد ) ذوب شدن در ولایت فقیه
    سالهاست اعتماد و اعتقاد مردم را به سوی تباهی هل داده اند؟؟؟؟؟؟
    صداقت و راستگویی را خفه نکنید
    یقین داشته باشید اگ تمام سیاسیون صادقانه و بدون ترس مواضع شان را بگویند
    تشخیص برای مردم هم راحت خواهد شد..
    اگر خدا میخواست و صلاح بود خدا شیطان را از میان بر میداشت!!!
    اما فرصت داد تا آدمی در انتخاب خوب از بد و حق از ناحق آزاد باشد....
    آنچه ما کم داریم و نقص بزرگان سیاسی و دینی ماست
    آموزش صحیح و کاربردی دین و مفاهیم سیاسی منطبق بر حقیقت آموزه های دینی است!!
    با حرف زدن و شعار دادن و تظاهر فقط همه را به چاپلوسی و تملق گویی سوق می دهیم
    والسلام

  • جناب داود. اگه میتونین این صحبتا رو به پور آقایی برسونین.
    این که این نقشه خود دولت بوده که هیچ شکی در اون نیست. اما این که بگید فعلا بهتره محتاطانه حرف بزنیم چون ممکنه تقطیع شده باشه و در اصل یه چیز دیگه باشه رو قبول ندارم. یادمه توی یه سکانس از سریال میرزا کوچک خان جنگلی ، میرزا با استیصال داشت به این فکر میکرد که با دولت ایران بجنگه یا نه. چون اگه می جنگید به نفع اجنبی بود و اگه نمی جنگید و به نفع نوکران اجنبی پرست میشد. ما هم دقیقا تو همون وضعیت هستیم در یه شطرنج وحشتناک که با هر حرکت بازنده ایم.اگه سکوت کنیم یفهمن ما از شهیدامون و انقلاب و اسلاممون و در یک کلام هستیمون کوتاه اومدیم و اگه حرف بزنیم اونا قیافه حق به جانب میگیرن و ما رو مفصر تمام بدبختی هایی که خودشون با تسامح و انفعال ما درست کردن میکنن و یا به وقل شما اصل ماجرا رو جور دیگه ای نشون میدن. من در این حالت ترجیح میدم به سبک برره ای شطرنج بازی کنم و با تا کفش و به زور خودمو برنده بازی کنم تا این منتظر مرگ تدریجی امت اسلامی ایران باشم.حتی اگه این شیوه به قیمت یک جنگ داخلی گسترده باشه.
    والسلام

  • این ترسوها هم که از حنگ داخلی می ترسید و اسمش را دلسوزی گذاشته اید!
    به والله شما از علینژاد به درجاتی بدتر هستید.
    دو قطبی حق و باطل حتما وجود دارد.
    نبرد بی حیایی هم برنامه ای رسمی برای سکولاریزه کردن ایران است.
    اما اگر قرار است نابود شویم چرا به دست خودمان خودکشی کنیم؟
    بگذارید این روسپی ها و حامیانشان هم بهایش را بپردازید.
    حکومتی که با خون صدها هزار شهید ایجاد و حفظ شده است را اگر می خواهند استحاله کنند باید بهایی به همان اندازه بپردازند.

    اما من از یک چیز صد درصد مطمئن هستم و آن اینکه این جماعت بی حیا و شهوتران اصلا اعتقادی به چیزی ندارند که برایش بجنگند و با شلیک اولین گلوله ایران را ترک خواهند کرد البته اگر یقین کنند ما جدی هستیم و قصد کوتاه آمدن از مرزهای شریعت و تمدن اسلامی را نداریم.

  • با سلام
    صحبت های یک خائن را به طور کامل شنیدیم و مشخص شد به عمد پخش شده و تمام اهداف آن برنامه ریزی شده و جهت فریب افکار عمومی بوده است تا از این طریق خسارت ها و خیانت های خود را پوشانده و جهت پیکان را به طرف نظام برگردانند به این طریق به مردم القاء نمایند که ما می خواستیم کاری انجام دهیم خیلی هم تلاش کردیم ولی تفکر سردار سلیمانی که بر گفته از تفکرات نظام و انقلاب و رهبری است نگذاشتند ما کاری انجام دهیم و با چسباندن خود به رهبری می خواهند خود را تبرئه نمایند تمام این زمینه سازی ها و جهت دهی ها به این خاطر است که دارند زمینه ها را برای فتنه بزرگ آماده می کنند و در ایام نزدیک به انتخابات قرار است کارهایی را انجام دهند باید بسیار هوشیار و آگاه بود و به مردم آگاهی و بصیرت داد. در این ایام باید بسیار دعا کرد تا از این برهه به سلامت عبور کرد.

  • بفرض حرف شما درست باشد اما نکته خیلی مهم این هستش که چه کسی و چرا این مصاحبه به اصطلاح تقطیع شده را به یک رسانه ضد انقلاب داده است . خود همین مطلب مهم جای پیگیری حقوقی و جدی دارد

  • چرا برجام خیانت محض است:
    مستند ""پایان بازی"" افشاگر خیانتهای مسئولان تیم مذاکره کننده به مردم و کشور ایران است. متن برجام 14 ماه قبل از مذاکرات برجام توسط «گروه بین المللی بحران» تحت حمایت مالی جورج سوروس(مؤسس گروه) رفیق قدیمی محمد خاتمی تهیه شده و وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی عضو «گروه بین المللی بحران» هم در نوشتن برجام حضور داشته و بدتر از همه محمدعلی شعبانی جاسوس رژیم صهیونیستی و انگلیس هم در تیم مذاکره کننده ایرانی و جاسوسهای دیگری مثل دری اصفهانی و موسویان و ... هم در خدمت دشمنان مردم ایران بوده اند، اصلاً مذاکراتی بین طرف دفاع کننده از منافع مردم ایران و طرف دشمن مردم ایران وجود نداشته است. هر دو طرف مذاکره برجام افرادی در خدمت رژیم صهیونیستی بوده‌اند که هدفشان برای نفع بردن مردم از برداشتن تحریم ها نبوده ، بلکه برای افزایش گرانی ها و مشکلات معیشتی مردم و افزایش تحریم ها با هدف
    براندازی و نابودی نظام توسط مسئولان اصلاح طلب و برجامیون با محوریت محمد خاتمی برانداز اصلی و عامل جورج سوروس بوده است.
    وحشت و هراس تیم مذاکره کننده از افشاگری خیانت های عوامل وابسته به رژیم صهیونیستی در مستند ""پایان بازی"" و توقیف و سانسور ""گاندو"" و مخالفت مسئولان از اطلاع مردم از برجام خسارت محض اثبات می کند که تیم مذاکره کننده بر ادامه خیانتهایشان تا نابود کردن اقتصاد کشور و نظام اصرار دارند.

  • تیم مذاکره کننده دارای تعداد زیادی جاسوس (دری اصفهانی، شعبانی، موسویان، ...) بوده ، این تیم مذاکره کننده خدمت به نظام و مذاکره را بلد نبوده و نیستند. مجلس باید برای جلوگیری از ایجاد خسارات بیشتر اجازه مذاکره بعدی را از اینها سلب کند تا روحانی و ظریف و عراقچی بیشتر از این با برجام خسارت بار و مذاکرات خسارت بار به مردم و کشور خسارت نزنند.
    التماسشان برای تعویق انتخابات بعلت انتظار داشتن شان از حمایت خارجی ها برای پیروز شدن در انتخابات است.

  • بخاطر خسارت بار بودن مذاکرات قبلی با تیم مذاکره کننده با جاسوس های زیاد و افزایش تحریم ها بعد از برجام و نابود کردن دستاوردهای هسته ای بعد از برجام بدون داشتن منفعتی برای نظام، عراقچی و ظریف صلاحیت ادامه مذاکرات را ندارند.

  • گاندو وجود جاسوسان متعدد در تیم مذاکره کننده و ناسالم بودن تیم مذاکره کننده را افشا کرد و سانسور و توقیف گاندو که توقیف پخش آن مخالف خواست مردم بود نشان داد که این تیم مذاکره کننده پشت پرده هایی با دشمنان کشور دارد که از افشای آن در گاندو وحشت دارد.

  • تیم مذاکره کننده دارای تعداد زیادی جاسوس (دری اصفهانی، شعبانی، موسویان، ...) بوده ، این تیم مذاکره کننده خدمت به نظام و مذاکره را بلد نبوده و نیستند. مجلس باید برای جلوگیری از ایجاد خسارات بیشتر اجازه مذاکره بعدی را از اینها سلب کند تا ظریف و عراقچی بیشتر از این به مردم و کشور خسارت نزنند.

  • فایل صوتی سخنرانی آقای کریمی قدوسی نماینده محترم مشهد را دانلود کنید - اسامی جاسوس ها و حقایق مذاکرات خسارت بار و خیانت بار ظریف و عراقچی را افشا کرده است.

  • گاندو اسامی جاسوس ها و حقایق مذاکرات خسارت بار را افشا کرده است و طبق آن ظریف و عراقچی صلاحیت ادامه مذاکرات برای دفاع از منافع کشور و مردم را ندارند.

  • گاندو اسامی جاسوس ها و حقایق مذاکرات خسارت بار را افشا کرده است و طبق آن ظریف و عراقچی صلاحیت ادامه مذاکرات برای دفاع از منافع کشور و مردم را ندارند.

  • محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس
    دولت به هیچ وجه به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها نیست و فقط به دنبال رفع تحریم‌ها از طریق مذاکره است.
    امروز این شرمندگی برای دولت یازدهم و دوازدهم باقی مانده است که نه تنها مشکلات کشور را حل نکرد بلکه سرمایه‌های کشور را بر باد داد و هزینه‌هایی را برای نظام تراشید. در ماه‌های پایانی، دولت با زیر سوال بردن عزت و اقتدار کشور با عجله به دنبال مذاکرات است.

  • برجامیون به دنبال این هستند تا با فشار به زندگی مردم، افزایش تلفات کرونا با ایجاد موج چهارم با آزاد گذاشتن سفرها، امتیازات بیشتری در برجام با قبول برجام موشکی و منطقه ای بدهند.
    ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است.

  • دولت روحانی به دنبال این است تا با افزایش فشار به زندگی مردم، افزایش تلفات کرونا با ایجاد موج چهارم با آزاد گذاشتن سفرها، امتیازات بیشتری در مذاکرات برجام، با قبول برجام موشکی و منطقه ای بدهد.
    ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است.
    مانع بزرگ برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا بدرخواست برجامیون توسط آمریکایی ها بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم بنا بدرخواست برجامیون توسط اسرائیلی ها قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و الان هر دو مانع از سر راه تیم مذاکره کننده غربگرا برداشته شده و اکنون طراحان ترور این دو شهید دارند سناریوی خیانت بارشان را افشاء می کنند.

  • دولت روحانی به دنبال این است تا در مذاکرات برجام، تعهد قبول برجام موشکی و منطقه ای را بدهد و فعلاً ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است و ممکن است مثل قبول بی سر و صدای FATF توسط طیب نیا و بدون اطلاع به مجلس، در هیاهوی ایجاد شده توسط ظریف ، تیم مذاکره کننده تعهد به اجرای برجام موشکی و منطقه ای در مذاکرات وین را بدهند.
    بزرگترین مانع برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا بدرخواست برجامیون بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و از سر راه تیم مذاکره کننده غربگرا برداشته شد .
    درخواست کنندگان داخلی بشهادت رساندن سردار سلیمانی و شهید فخریزاده دارند خودشان را افشاء می کنند .

  • از ابتدای انقلاب ترور یاران امام 2 رکن اصلی داشت - منافقین اول ترور شخصیتی و سیاسی می کردند بعد ترور فیزیکی را انجام میدادند ، که نمونه اش در ترور شهید بهشتی وجود داشته است. - این نکته مهم وجود دارد که هر دو رکن ترور فیزیکی و ترور سیاسی در مورد سردار سلیمانی اتفاق افتاده است و یک رکن توسط ظریف کامل شده است- رکن ترور فیزیکی سردار سلیمانی را آمریکایی ها انجام دادند و طبق گفته آقای منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در مورد مصاحبه ظریف در مورد سردار سلیمانی:" بسیار متأسفم که این مصاحبه برای کسی که آمریکا او را ترور نظامی کرد، یک «ترور سیاسی ناجوانمردانه» بود." - رکن ترور سیاسی سردار سلیمانی توسط ظریف با مصاحبه بر علیه سردار سلیمانی انجام شده است. نقش ظریف بر علیه سردار سلیمانی بعنوان مکمل نقش آمریکایی ها در ترور و بشهادت رساندن شهید سلیمانی غیر قابل بخشش است.

  • دولت روحانی به دنبال این است تا با افزایش فشار به زندگی مردم، افزایش تلفات کرونا با ایجاد موج چهارم با آزاد گذاشتن سفرها، امتیازات بیشتری در مذاکرات برجام، با قبول برجام موشکی و منطقه ای بدهد.
    ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است.
    مانع بزرگ برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا بدرخواست برجامیون بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و از سر راه تیم مذاکره کننده غربگرا برداشته شد و اکنون عاملان ترور این دو شهید دارند خودشان را افشاء می کنند وگرنه آمریکایی ها جرات جسارت به سردار سلیمانی و شهید فخریزاده را نداشتند.