اطهارات عجیب ظریف درباره سردار سلیمانی، برجام و سقوط هواپیمای اوکراینی


ساعاتی قبل یک فایل صوتی از ظریف در شبکه ایران اینترنشنال منتشر شد که در آن وزیر امور خارجه اظهارات عجیبی درباره سردار سلیمانی، برجام و سقوط هواپیمای اوکراینی مطرح می‌کند

محمدجواد ظریف وزیر خارجه:
سکان وزارت خارجه در دست او نبوده و سکاندار اصلی میدان سیاست خارجی ایران سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران بود.
دیپلماسی، فدای میدان جنگ شد.

این مصاحبه را سعید لیلاز، تحلیلگر سیاسی و اقتصادی حامی دولت انجام داده


+ 
33

- 
13

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ملا 00/2/12 ساعت 17:58

    یا حق

  • سید حسن نصراالله فرمود ارزش کفش حاج قاسم سلیمانی از کله ترامپ ملعون بیشتر است ..بنده میگم امریکا هم که کدخدای امثال جناب فریدون و ظریف و منافقان دیگر هست وقتی ارزش کفش سردار سلیمانی از سر رىیس کدخدا بیشتر باشه به طریق اولی از سر منافقانی چون ظریف و ... بیشتر است

  • به نظر من اگه بیشتر صحبت می کرد می گفت جنگ تحمیلی هم به خاطره برجام به پیروزی رسید

  • در کتاب خاطرات جواد ظریف امده است که پدر وی با اینکه نماز شبش ترک نمیشده ، اعتقادی به انقلابیون نداشته! همچنین به گفته خودش زیر نظر انجمن حجتیه ای ها تربیت شده ، در نهایت جواد با دوست پدرش که ساواکی بود به امریکا مهاجرت میکند!

  • مرگ بر منافق

  • افتضاح توقیف گاندو با دیکتاتوری این حقیقت را نشان داد که گاندو لرزه بر جاسوسان اجنبی و مسئولان حامی جاسوسان انداخته است.
    گاندو اسامی جاسوس ها و حقایق مذاکرات خسارت بار را افشا کرده است.
    ظریف اگر صداقت دارد سانسور و توقیف سریال گاندو را که یک اثر هنری است و پخش آن خواست مردم است، را محکوم کند.

  • آقای ظریف برای تائید افشاگری های گاندو لطفاً فایل صوتی سخنرانی آقای کریمی قدوسی نماینده محترم مشهد را گوش کنید - آقای کریمی قدوسی اسامی جاسوس ها و حقایق مذاکرات خسارت بار را افشا کرده اند و طبق آن ظریف و عراقچی صلاحیت ادامه مذاکرات برای دفاع از منافع کشور و مردم را ندارند.

  • گاندو اسامی جاسوس ها و حقایق مذاکرات خسارت بار را افشا کرده است و طبق آن ظریف و عراقچی صلاحیت ادامه مذاکرات برای دفاع از منافع کشور و مردم را ندارند.

  • مجلس باید قانونی وضع کند تا با کمک قوه قضائیه بعد از تمام شدن این دولت از خروج مسئولان رده بالای دولتی تا چندسال جلوگیری شود تا فرصت مناسب برای شکایت مردم از این مسئولان بی کفایت و محاکمه و مجازات آنها بابت خسارات برجام و ایجاد مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت در مقابله با کرونا و افزایش تلفات کرونا وجود داشته باشد.

  • مذاکرات بی حاصل و برجام خسارت بار نتیجه اش افزایش گرانی ها و افزایش مشکلات معیشتی مردم و افزایش تحریم ها بود.
    اینها مذاکره بلد نیستند، برای جلوگیری از ایجاد خسارات بیشتر اجازه مذاکره بعدی از اینها سلب شود تا بیشتر از این به مردم و کشور خسارت نزنند.

  • ناکارامدها بیشتر از وقت صرف کردن برای مبارزه با گرانی و کرونا، ذلیلانه دنبال التماس کردن به بایدن برای مذاکره بوده اند.

  • اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را با برجام دستنوشته رژیم صهیونیستی نابود کردند و تلفات کرونا را افزایش دادند باید از سیاست کناره گیری نمایند و بابت ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم و داغدار کردن خانواده های زیادی از مردم کشورمان باید رسما از مردم عذر خواهی کنند. قوه قضائیه برای محاکمه مقصران خسارت به معیشت و سلامت مردم کشورمان باید اقدام کند.

  • فایل صوتی سخنرانی آقای کریمی قدوسی نماینده محترم مشهد را دانلود کنید - اسامی جاسوس ها و حقایق مذاکرات خسارت بار و خیانت بار ظریف و عراقچی را افشا کرده است.

  • آقای روحانی، اطلاع دارید که برای جلوگیری از افشای وجود چند جاسوس در تیم مذاکره کننده و جلوگیری از افشای صلاحیت نداشتن تیم مذاکره کننده برای مذاکرات بعدی، دولت با دیکتاتوری جلوی پخش گاندو را گرفته است.
    شما باید سریعا برای احترام بخواست اکثریت مردم:
    1- رسماً مخالفتتان با توقیف گاندو را اعلام کنید.
    2- به صدا و سیما رسماً اعلام کنید سریال گاندو که فساد مسئولان دولت را افشا می کند، باید مجدداً پخش کند.
    3- ظریف را بخاطر تیم مذاکره ای که چند جاسوس داشته ، محکوم کنید.
    4- بابت سانسور و توقیف سریال گاندو که فساد مسئولان را افشا میکرده، از مردم دلجویی کنید.

  • محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس
    دولت به هیچ وجه به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها نیست و فقط به دنبال رفع تحریم‌ها از طریق مذاکره است.
    امروز این شرمندگی برای دولت یازدهم و دوازدهم باقی مانده است که نه تنها مشکلات کشور را حل نکرد بلکه سرمایه‌های کشور را بر باد داد و هزینه‌هایی را برای نظام تراشید. در ماه‌های پایانی، دولت با زیر سوال بردن عزت و اقتدار کشور با عجله به دنبال مذاکرات است.

  • ظاهراً دولت روحانی به دنبال این است تا با فشار به زندگی مردم، افزایش تلفات کرونا با ایجاد موج چهارم با آزاد گذاشتن سفرها، امتیازات بیشتری در برجام بدهد.
    و ظریف هم بستر سازی ،برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است.

  • درخواست کنندگان داخلی بشهادت رساندن سردار سلیمانی و شهید فخریزاده دارند خودشان را افشاء می کنند .
    دولت روحانی به دنبال این است تا در مذاکرات برجام، با قبول برجام موشکی و منطقه ای بدهد.
    فعلاً که ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است و ممکن است مثل قبول بی سر و صدای FATF توسط طیب نیا و بدون اطلاع به مجلس، در هیاهوی ایجاد شده توسط ظریف ، تیم مذاکره کننده تعهد به اجرای برجام موشکی و منطقه ای در مذاکرات وین را بدهند.
    مانع بزرگ برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا
    بدرخواست برجامیون بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و هردو با ترور ناجوانمردانه از سر راه تیم مذاکره کننده غربگرا برداشته شدند .

  • ظریف(مرداد ۹۴): اطمینان می‌دهم آمریکا نمی‌تواند از برجام خارج شود!/ ظریف(اسفند ۹۹): پیش‌بینی ما این بود که ترامپ حتما از برجام خارج می‌شود!
    نابودی اقتصاد و صنعت هسته ای با برجام انجام شد و ظریف بابت سخنان فریبکارانه اش باید عذر خواهی کند.

  • مجلس باید قانونی وضع کند تا با کمک قوه قضائیه بعد از تمام شدن این دولت از خروج مسئولان رده بالای دولتی تا چندسال جلوگیری شود تا فرصت مناسب برای شکایت مردم از این مسئولان بی کفایت و محاکمه و مجازات آنها بابت خسارات برجام و ایجاد مشکلات اقتصادی و بالا بردن ابتلا و تلفات کرونا وجود داشته باشد.
    ظریف عامل افزایش تحریم ها و عامل افزایش مشکلات عمدی اقتصادی و معیشتی و بالا بردن تلفات کرونا برای ایجاد باب مذاکره مجدد است.

  • از ابتدای انقلاب ترور یاران امام 2 رکن اصلی داشت - منافقین اول ترور شخصیتی و سیاسی می کردند بعد ترور فیزیکی را انجام میدادند ، که نمونه اش در ترور شهید بهشتی وجود داشته است. - این نکته مهم وجود دارد که هر دو رکن ترور فیزیکی و ترور سیاسی در مورد سردار سلیمانی اتفاق افتاده است و یک رکن توسط ظریف کامل شده است- رکن ترور فیزیکی سردار سلیمانی را آمریکایی ها انجام دادند و طبق گفته آقای منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در مورد مصاحبه ظریف در مورد سردار سلیمانی:" بسیار متأسفم که این مصاحبه برای کسی که آمریکا او را ترور نظامی کرد، یک «ترور سیاسی ناجوانمردانه» بود." - رکن ترور سیاسی سردار سلیمانی توسط ظریف با مصاحبه بر علیه سردار سلیمانی انجام شده است. نقش ظریف بر علیه سردار سلیمانی بعنوان مکمل نقش آمریکایی ها در ترور و بشهادت رساندن شهید سلیمانی غیر قابل بخشش است.

  • دولت روحانی به دنبال این است تا با افزایش فشار به زندگی مردم، افزایش تلفات کرونا با ایجاد موج چهارم با آزاد گذاشتن سفرها، امتیازات بیشتری در مذاکرات برجام، با قبول برجام موشکی و منطقه ای بدهد.
    ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است.
    مانع بزرگ برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا بدرخواست برجامیون توسط آمریکایی ها بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم بنا بدرخواست برجامیون توسط اسرائیلی ها قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و الان هر دو مانع از سر راه تیم مذاکره کننده غربگرا برداشته شده و اکنون طراحان ترور این دو شهید دارند سناریوی خیانت بارشان را با فایل صوتی ظریف افشاء می کنند.

  • حیف از طلا که خرج مطلا کند کسی
    حیف از وقت که صرف این ایادی دجال کنیم
    اینها مشتی غربزده خائنن

  • قبل از توافق ؛ دلسوزان کشور ؛ به آمریکا اعتمادی نیست , ظریف ؛ میشه اعتماد کرد
    بعد از خروج ترامپ از توافق ؛ دلسوزان ؛ دیدید آمریکا غیرقابل اعتماد بود , ظریف ؛ آمریکا از برجام خارج شد چون به ضررش بود در نتیجه برجام شاهکار ما بود ...
    ظریف ؛ خدا لعنتت کنه که با ساده لوحی با لودر از روی مردم کشورت رد شدی

  • ساده لوحی تعریف داره لطفا این کلمه رو خراب نکن. مردم ساده لوح نیستند، باید قبول کنید اکثر مردم ایران کافرن و اعتقادی به خدا و قیامت ندارن و به عمد به اینا رای میدن تا بساط اسلام رو از کشور بردارن.همیشه مومنان به خصوص در ایران در اقلیت بوده و هستند. به قول رحیم پور ازغدی عده اقلیتی انقلاب کردند و عده اقلیتی به جبهه رفتند. اکثر مردم ایران تنها فکرشون شکم و زیر شکمشونه. تا جبهه انقلابی و امت مسلمان ایران اینو نفهمن محکوم به شکست و ذلت هستند.

  • جناب مهمان درود برشما میشه شمارتو بذاری

  • جواب به مهمان 15:08
    نه شماره تلفن نمیدم. به قول پرزیدنت فریدون مگه من عقلم کم شده؟

  • دمت گرم