حسن عباسی | هی جواد بازی تمام شد!


بخشی از صحبتهای استاد حسن عباسی در سخنرانی "باز هم یک انتخابات پر شور"
در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در خصوص
انتشار #صوت_ظریف


+ 
90

- 
17

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • amirkoda 00/2/15 ساعت 08:48

    با سلام دوستان هر چند در این روزگار دلمان گرفته وبرای سردار دلتنگ هستیم اما باید توجه کنیم گفته های ظریف ملعون برای فرافکنی وعدم توجه مردم به برجام منطقه ای که انون در حال دنیال کردن هستند وجلوگیری از تصرف مارب توسط برادرانمان در یمن است این فایل انهاری برای این است لطفا اطااع رسانی کنید ودر این شبها برای مردم ومجاهدان یمنی وعا بفرمایید

  • لعنت خدا بر غربزده های بی غیرت

  • لعنت خدا بر غربزده های بی غیرت

  • زنده باشی عباسی عزیز این پست و ذلیل های پلید و خبیث رو رسوا کنید

  • با سلام و احترام
    غالباً در زمین دشمن بازی میکنید. با ناسزا گفتن و جملاتی مانند:جنگ ادامه سیاست است، در این شرایط، مخاطب عمومی، گفتمان ظریف را انتخاب میکند...
    تحلیل رائفی.پور مناسب تر بود...
    با تشکر

  • زنده باشی این سخنرانی شما بهترین تدریس تاریخ اخیر است.ان شاءالله که از تاریخ درس بگیریم.
    همه نکات شما دقیق و صحیح. اما این آقای ظریف چگونه از غربال اطلاعات رد شد؟ آقای روحانی همه چهل و دو سال در مقام بوده چگونه ا ز این همه لایه های گزینشی و امنیتی نه تنها گذشته بلکه با موفقیت تا بالاترین مقام اجرائی این نظام مقدس رشد کرده؟ فرض کنیم که همه را از بعد فرهنگی و اسلامی فریب داده ، بر اساس کدام نتایج برای بار اول انتخابات ریاست قوه اجرائیه تائید شد؟ چطور این همه منبر و دانش گاهی و این همه انقلابی در مجلس و شورا ، ۀمار نتایج چهار سال اول ریاست ایشان را برای مردم به نمایش نگذاشتند و ایشان برای بار دوم هم انتخاب شد؟
    آئینه چون نقش ت بنمود راست خود شکن ، آئینه شکستن خطاست

  • چند سوال!

    ۱. راه های تصاحب مناصب مسئولیت های سیاسی در ایران بعد از رحلت امام خمینی ره چگونه بوده و هست که خباثت و دشمنی علیه آرمان های امام خمینی در لایه ها و سطوح محتوم به حکمرانی اینگونه علنی در نشو و نماست؟!
    آیا این دوقطبی یا چند قطبی های سیاسی در حاکمیت ایران در قالبی از "جنگ زرگری" به کارگردانی اربابان بیگانه در قواره ی "استعمار" نیست؟!

    ۲. نیروهای تربیت یافته ی انقلابی به رهبری امام خمینی ره (نظیر حاج قاسم سلیمانی) و عدم صیانت از جان و وجود عزیز و مثمرشان به موازات وارد کردنشان در چنبره ی بازی کثیف استعمار بیگانه که در ساختار حاکمیت آلوده ی سی و چند ساله ی گذشته تا به امروز ایران مکرر است آیا به هدفی غیر از استیلا و آگاهی دشمن از تمامی تحرکات و اندیشه های ناب و خالض موروثی ایرانیان جهت خنثی سازی و در نهایت شهید کردن ایشان است؟

    ۳. آیا فی الواقع یک بازیگر عرصه ی سیاست استعماری، واجد اندیشه و عمل مستقل است که منطبق با فرمایش حضرت استاد عباسی به محض احساس مقاومت یا مخالفت از سوی جناح مقابلش در این بازی، مختار به ترک صحنه ی بازی سیاست باشد؟! اگرچه ادعای اصطکاک از سوی مثلا مخالف هم یک دروغ بزرگ در امتداد همان جنگ زرگری است!


    ۴. مگر نه اینکه اولین و دم دستی ترین خروجی جنگ زرگری در جناحین دست نشانده ی بیگانه بر حاکمیت یک مُلک، به موازات دئاثت جهت تغذیه ی اربابان خارجی، سرگرم سازی ملت و مردم به کمبودها و دغدغه های اساسی در باب نیازمندی های خَلقی ایشان ذیل بستر بی ساختار و آشفته ی نظام دست نشانده است؟!!!!
    فلذا بازی ادامه داره! منتها فرم و ریخت و قالب ها متغیر است!!!

    ۵. مگر نه اینکه در اصول استراتژیک دانسته ایم که بازی طبق قواعد دشمن محتوم به شکست است؟ اگر بله پس چگونه پیرو اصل مردک "کلوزویدت" عملا دیپلماسی را مقدم بر میدان میدارید؟ در حالیکه تنها چاره هضم برون ریز خائنین و نفوذی ها به موازات رخنه ی پی در پی بر شیرازه ی شاکله ی نظام و سیستم دشمن است و بس! .. این همه فرصت سوزی چرا؟
    ...

    اگر و تنها اگر تک هدف اقتصادی دشمنِ مستولی یعنی ۵+۲ و ۳ و... را ممانعت از چیرگی جزئی ایران بر سیاست اقتصاد جهانی مفروض بداریم کافیست که فرصت سوزی جهت عبور راه ابریشم از خاک ایران را خسارت بدانیم! دیگر ورود به جنگ و تبدیل خاک ایران به عرصه ی تقابل زرگری خشونت بار شرق و غرب ... بماند بر گردن آنانکه خائنین را فرزندان خود خوانده اند!!!!!!
    جالبه.. روزی پناهیان گفت که منافقین فرزندان بازرگانند چون در لفظ (آنهم جهت آرامسازی جو آشفته و نیز روحیه متاثر بازرگان از جانب روشنفکر نمایان نفوذی وقت)، گفته بود اینان فرزندان ما هستند.... یعنی از همین آب و خاک اند ....حتی اگر گمراه!
    امروز من از پناهیان می پرسم:
    حضرت آقایتان چرا در کشاکش و اوج دئاثت آقایان مثلا نفوذی دولت ۱۱ و ۱۲ جمهوریتان که مسئول برجام بودند، فرمودند " اینان فرزندان ما هستند" !!!!

    ۶. حضرت امام خمینی ره فرمودند اگر مصدق پیروز کارزار سیاست میشد سیلی محکمی به دست نشاندگان بیگانه بر این ملک میزد.
    اما تعبیر رفقای حضرت مغروق در استخر زن خصم مصدق، کتک خوردن مصدق است! آنهم به تزویر تمام...
    از این رو که مصدق تنها و تنها و تنهاترین نیروی انقلابی مردم ایران در ساختار حاکمیت ابرقدرت سیاست جهانی بر این ملک بود!!!!! این مردِ تنها با همراهی اندک نیروهای خودی و با ساده لوحی اش در اعتماد به پشتوانگی یک مُلای خود فروش به ثریای آلمانی که در تقویت شعبون استخونی، طیب رو عَلم کرد و خنجر از پشت بر تنهاترین مرد ایران تاریخ پهلوی زد، مقبول بزرگترین زعیم این ملک یعنی خمینی کبیر ره بوده.
    اگرچه مذاکره مصدق با امریکا تحت شرایط حاکم بر وی: (تنهایی مطلق در برابر استیلای قدرت غربی ها در جهان و حکومت شاه بر ایران) منطقی می نماید اما مورد سودجویی دشمنان این ملت با الصاق برچسب حماقت بر پیشانی اش در تمام تاریخ شد... اما مذاکرات برجام و بیش از آن ذیل قدرت و حاکمیت حضرت خامنه ای با ادعای قدرت جمهوری مستقلشان در قیاس با مذاکره مردانه ی مصدقِ تنها چه نام دارد؟
    از همان روزی که نام مصدق توسط غرب لیسان دست نشانده با نقاب پیروان غرب جهت سوء استفاده سیاسی و مضمحل کردن نام این مرد بزرگ بر دیوار خیابانی در تهران کوفته شد و روبهان معمم بر منبر تزویر به هتک حرمت این بزرگمرد دهان گشودند و او را کتک خور نامیدند دانستم که در پس بی معنایی حمایت دشمن از دشمنش (غرب از مصدق) چه تزویر رذیلانه ای نهفته....

    البته از منظر جان بصیر هرگز ظریف ممثل مصدق نخواهد شد مگر آنکه احولی بپذیرد که جانشین امام ره ممثل حضرت خمینی کبیر باشد!!

    برجام بر جان حقیر ملتی مبارک باد که مصدق نشناخت و خمینی تحریف شده را نوش کرد!

    والسلام

  • چقدر شلوغ کردی و چرند بافتی
    نه حرف های حسن عباسی مطلق قبول است و نه برخی حرفهای تو که شاید چرندیات باشد. اگر جانشین خمینی نبود تو الان داشتی نوکری میکردی در خانه آمریکایی ها در وسط ایران. لااقل برای تحلیل تاریخ مصداق و کاشانی چهارتا کتاب بیشتر بخوان شاید حرفهای دیگر هم باشد. لااقل حرفهای دیگران را درباره کاشانی ببین. خوب برای خودت ادیبانه دوختی و بریدی. اسپند فراموشت نشود که چشم نخوری.
    در ضمن هنوز هم ظریف را از خودمان میدانیم و معتقدیم باید ظریف را با همه رفتارها و گفتارهای قضاوت کرد.
    دوست دارم بیشتر فکر داشته باشی.
    ببخش اگر به سبک خودت تندی کردم.

  • با عرض سلام و تائید بسیاری از نکات شما ، میپذیرید که در این روز ها هر جنجالی بزیان ایرانیان واقعی و مومنین به اسلام ناب محمدی (ص) است. لذا این اشاره به نام مصدق از هر دو طرف ( هم جناب عباسی و هم جنابعالی ) خطا بود و هست ، چون بالقوه می تواند شروع یک بحث انحرافی در این لحظات تاریخی و سر نوشت ساز این ملت و این امت شده و تمرکز را از اولویتها دور و به بیراهه بکشد.
    اشاره به " حضرت آقایتان " هم روشن نیست. آقائی که در ذهن این نگارنده است با تجربه تر و میدان دیده تر از آنست که در تصور بیاید. فردی که از نه سالگی در انقلاب بوده و هم بند چپی ش رفتار سنجیده و همیشگی ایشان را تائید می کند. سبک زندگی طلبگی و دوری اعضاء خانواده اش از قدرت ... هم نشان از سلامت دارد ( با سبک زندگی و دست درازی خانوادهِ درجه یک و دو الخ مغروق مورد نظرِ خودتان مقایسه کنید). نتایج این سه دهه را هم که براحتی میتوان در ترازو گذاشت و منصفانه قضاوت کرد.
    بنابر این مقدمه دفاع از چهره های تاریخی بی تردید مهم است اما در زمان خودش. امروز زمان آموزش است تا مردم و امت از نامزد ها برنامه کار بخواهند ، فهرست نام وزرا و اعضاء دولت آتی و نتایجشان را برسی کنند و از نامزد ها تضمین در اجرای برنامه بگیرند.

  • عاشقتم . خداوند پشت و پناهت باشه انشاالله