تفسیر قطره ای قرآن (حجت الاسلام قرائتی) | سوره مبارکه البقرة آیه 58 پیام ها * براى ورود به مكان‌هاى مقدّس، احترام مخصوص لازم است. * بخشش، از اوست، امّا استغفار و طلب آمرزش، بايد از سوى ما باشد. * آداب دعا وشيوه توبه را نيز بايد از خدا بياموزيم ...


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
صل الله علیک یا فاطمه (س) ...

تفسیر قطره ای قرآن (حجت الاسلام قرائتی) | سوره مبارکه البقرة آیه 57

تفسیر قطره ای قرآن (حجت الاسلام قرائتی) | سوره مبارکه البقرة آیه 58
پیام ها
* براى ورود به مكان‌هاى مقدّس، احترام مخصوص لازم است.
* بخشش، از اوست، امّا استغفار و طلب آمرزش، بايد از سوى ما باشد.
* آداب دعا وشيوه توبه را نيز بايد از خدا بياموزيم.
* عمل به دستورات خداوند، زمينه‌ى آمرزش ماست.
* استغفار، براى گناهكار مايه‌ى آمرزش و براى نيكوكار اعتلاى درجه است.
قرآن (متن، صوت، تفسیر و ...):
https://quran.anhar.ir/text-1559.htm
http://wiki.ahlolbait.com/%D8%A2%DB%8C%D9%87_58_%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%87_%D8%A8%D9%82%D8%B1%D9%87
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بشر با اصول رفتار شناسی قرآن چه میانه ای دارد؟
    ---
    رفتار شناسی یکی از شناختهای فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآن کریم است که خداوند با تشریح اصول تحریف ناپذیر آن در آیات محکم و مفصل این کتاب آسمانی با زبان رسا و گویا و سرشت نشین و خرد پذیر و قابل درک و اثبات ؛ بشر را به چگونگی دین داری و مذهب داری سالم خدا پسندانه و چگونگی سازماندهی سالم همه ی نیازهای زندگی برای تمام زمانهاهدایت کرده است.
    چنانچه بشر با دیدی عالمانه در آیات محکم و مفصل رفتار شناسی قرآنی که در سر تا سر قرآن پراکنده اند بنگرد با سرشت خود بگونه ای انکار ناپذیر در خواهد یافت که با تامل و تدبر در اصول الهی رفتار شناسی قرآنی که از علم بی کران خداوند به تمام کلیات و جزئیات حقایق جهان هستی برخاسته اند می تواند روش دین داری و مذهب داری سالم و بی خدشه و روشهای تعاملی رسیدگی سالم به نیازهای زندگی را بی نقص در این اصول پیدا کند.
    بی تردید این مسئولیت تمام مراجع دین شناسی و تمام مراکز متولی آموزش و تبلیغ دین است که همه ی آیات رفتار شناسی قرآنی را بصورت موضوعی گرد آوری و سازماندهی کنند و هماهنگ با اصول کلی فرهنگ مکتب قرآن به تشریح این اصول انسان ساز حیات بخش و سعادت آفرین بپردازند.
    نیاز مبرم تمام جوامع بشری است که مجموعه هایی از تشریح این اصول الهی را برای همه ی سطوح دانش جهت بهره وری در همه ی مراکز آموزشی و تبلیغی با کمک رسانه های همگانی در اختیار بشر که تشنه ی علم و معرفت و زندگی سالم است قرار دهند.
    این مجموعه های علمی قرآنی وعقلی بی تردید می توانند اکثریت جوامع بشری را از گرفتار شدن در دام انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل ، که تمام جهان را فرا گرفته اند ، مصون سازند.

  • نظر مراجع دین شناسی نسبت به شکستن حرمت خداوند و قرآن چیست؟؟؟!!!
    ---
    آیا نزد کار گزاران بولتن نیوز و برخی رسانه های مشابه همگانی مانند پایگاه های رسانه ای صدا و سیما و الف و تابناک و مهر و و ایسنا و ارنا و ... حرمت آن اکثریتی از بشر که در رفتارهاو گفتارهای دینی و مذهبی ساخته و پرداخته ی اندیشه های ضد قرآن و ضد عقل ذهن خود ؛ از بندگان مقرب خداوند در ویژگیهای منحصر به یگانه ذات اقدس او رقیب تراشی و رقیب سازی می کند و به نویدها و هشدارها و حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ دین داری الهی قرآنی دهان کجی می نماید و این ارزشهای الهی را با اصرار بر پیروی از انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات مفصل آشکار قرآن و متعارض با اصول استدلال عقلی زیر پا می گذارد ؛ از حرمت خداوند جهان آفرینش ، والعیاذ بالله ، برتر و والا تر است؟؟؟!!!
    رویه ای که پایگاه بولتن نیوز و برخی رسانه های همگانی مشابه در کشور اسلامی ما، در حذف و نابود سازی روشنگریهای قرآنی و عقلی که در دفاع از دین خدا و قرآن و از مکتب توحیدی تشیع علوی نهج البلاغه ای به این پایگاه ها ارسال می گردند ، پیشه ی همیشگی خود قرار داده اند ثابت می کند اگر در توان این پایگاه ها بود بیشتر آیات محکم و مفصل قرآن را که رقیب تراشان برای خداوند را آماج حملات خود قرار داده اند ؛ با ادعای دفاع از حرمت این مشرکان بالفعل جاهل و مغرض و منفعت طلب حذف می کردند و دور می انداختند!!!
    سکوت اکثریت مراجع دین شناسی در مقابل هتاکیهای دین زدای این اکثریت که علیه خدا و محکمات قرآن و علیه مذهب توحیدی تشیع علوی در بیشتر رسانه های همگانی و در بیشتر محافل دینی و مذهبی در کشور اسلامی ما انجام می گیرند ؛ چه توجیه شرعی و قانونی و عقلی نجات دهنده ای در محضر خداوند حساب گر حساب رس خواهد داشت؟؟؟!!!
    بی بند و باری در من در آوردی پروری و خرافه گستری و تکیه به جعلیات منسوب به دین و مذهب بقدری در کشور ما رواج یافته که در رسانه های همگانی و بر زبان عده ای دین شناس با نهایت جرئت و جسارت و بی پروایی متضاد با اصول علمی ، بعنوان اصل در مذهب تشیع مطرح می گرند.
    مظاهر آشکار رایج این بی بند و باری در زمینه ی دین و مذهب نزد اکثریت عالم و جاهل و در رسانه های همگانی همیشه دست آویزی در اختیار دشمنان و بی دینان و لامذهبان قرار گرفته است که بوسیله آن پیوسته به بدنام کردن دین ومذهب و پبامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت و هتاکی علیه ارزشهای الهی پرداخته می شود.

  • آقای قرائتی!!! جاهای مقدس فقط آنهایی هستند که با علم بی کران خداوند به همه ی حقایق جهان هستی در قرآن بیان و تعیین گردیده اند.
    افراد بشر حتی پیامبران با چه حقی می توانند با قیاس به مقدسات قرآنی خداوند ؛ پیوسته با دانش ناچیز خویش مقدس تراشی کنند و به مقدسات الهی بیافزایند؟؟؟!!!