افشاگری حسن عباسی از پشت پرده مذاکرات وین


افشاگری #استاد_حسن_عباسی از پشت پرده مذاکرات #وین و سفرهای #ظریف به کشورهای حاشیه خلیج فارس

نیّت ظریف و روحانی از پخش #فایل_صوتی برملا شد...


+ 
75

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جناب آقای دکتر عباسی سخنرانی ها و تحقیقات و ادله های شما همواره چراغ راهی بوده است . اینجا هم انشاالله اعضای فراموش خانه کاری از پیش نمی برند ..... می دانید که در حوزه روانشناسی و مردم شناسی سخت مشکل داریم . علت واگرایی ها بجای همگرایی در چیست ؟ در حوزه تمدنی با توجه به افکار ؛ ادیان ؛ مذاهب ؛ اعتقادات و.... مختلف چه برنامه ای وجود دارد ؟ استحضار دارید که نگهداری از فتوحات بسیار مشکل تر و سخت تر است از خود فتح. آیا با وجود فضای بسته و تندروی های اجتماعی که نفس قوا ( قوای مدنی و انتظامی ) را میگیرد میتوان به یک تمدن بزرگ رسید .؟؟ مثلا موتور سواری یا دوچرخه سواری بانوان یا مشکل عدم حضور بانوان در استادیوم ؛ اینها جزو امورات پیش پا افتاده ای هستند که قادریم با ایجاد قوانین درست قانونمند کنیم . شاید از دیدگاه برخی نامناسب باشد اما وجود ترافیک های سنگین خودروی تک سرنشین راهکاری دیگری می طلبد . متاسفانه ما سختگیر هستیم . ما می توانیم بجای محدود کردن ها ؛ قوانین عدم مزاحمت را ایجاد کنیم و به واسطه همان قوانین امنیت اجتماعی را افزایش دهیم . این ها یک مثال کوچک از هزاران محدودیت پیش پا افتاده است . کل مطلب بنده این است آیا با این محدودیت های کوچک می توان تمدن نوین ایجاد کرد که همه شرکا در آن راضی باشند . آیا این پتانسیل وجود دارد؟ فکر می کنید دلیل دور شدن آذربایجان از ایران و نزدیک شدن به ترکیه همین محدودیت ها نیست ؟ چرا یک کشور بزرگ و با پیشینه تاریخی عظیم دارای صدا و سیمایی است که موسیقی زنده پخش نمی کند ؟ ببینید بنده هم شخص معتقد و اسلام گرا و میهن دوستی هستم . جوان نیستم اما یک زمانی بودم . جوانان نیاز به تفریح دارند نیازهای آنها باید برآورده شود . خواهشمند شما و دیگر بزرگان در حوزه جوانان راهکارهایی ارایه دهید . بحث فرهنگی ما بسیار ضعیف است . متشکرم از سایت روشنگری که بدون کم و کسر نظرات را منتشر می کند .

  • عباسی یک مرد نامؤمن

  • دوستان کامنت نویس!
    چرا اینقدر به فرزندان حضرت آقا دشنام میدید؟
    فکر نمیکنید دل این پیرمرد بشکنه؟

  • ای منافق پست فطرت خدا ذلیلت کنه که کشورومردم را ذلیل کردی خدا ازت نگذره ماهم ازشما نمگذریم وخو ن شهدا دامنگیر شما خواهد شد انشالله.

  • خدا لعنت شون کنه .

  • به خدا اگر عقب نشینی هم کنند از مارب باز پول ایران نمی دهند. اصلا پول را ندهند به چه دردمان می خورد . در قضیه دیرالزور هم همین ظریف بی ناموس باعث آن آتش بس شد و داعشی ها نقض کردند آن همه ایرانی شهید شدند خیانت تا کجا؟ پس روحانی و ظریف جاسوس هستند . شورای نگهبان اگر یک نفر از اصلاح طلب ها را تایید کند شرف ندارد. به خصوص ظریف و جهنگیری و محسن هاشمی و لاریجانی را

  • مرد خوب خداوند پشت و پناهت باشه انشاالله