پاسخ به شایعه | برجام تصمیم دولت بود یا سیاست نظام؟!


تو یک دقیقه ثابت کرد برجام تصمیم دولت بود!

ظریف مجری هست، اما نه مجری خطوط قرمز رهبری تو مذاکرات که هیچ کدوم رو رعایت نکرد! ظریف مجری سیاست‌های دولت تو شورای عالی امنیت ملی است! (۷رای از ۱۱رای)


+ 
24

- 
3
ارسال در 1400/2/13 ساعت 10:38 2021-5-3 10:38:04
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • میزان رای ملت است .امام جامعه هشدارها رابه موقع میدهد اما کو گوش شنوا وفرمانبرداری وقبول وانجام آن هرکس کار خود را انجام میدهد چون خود را انتخاب مردم وبرحق میداند .

  • با سلام لطفا فیلم کامل بذارید

  • جالبه از سال ۸۶ تا حالا احمدی نژاد منفور سر تاپای نظام بود فقط و فقط به این دلیل که علیه مجموع بروندادهای پنهانی ضد مُلک و ملت از طرف نظام و تحت حمایت شخص اولش با مقاومت حقانی پایداری کرده بود!
    حالا که ماله کشی ضرورتتونه، حالا احمدی نژاد خوب شده که مذاکره نمیکرد! چه کسی از پشت پرده تقابل احمدی نژاد با جهت گیری های خلاف منافع ملی از سوی نظام خبر داره و جز اللّه شهادت میده؟ (حالا خوبه مشابهش از زبون ظریفتون راجع به حاج قاسم سلیمانیمون برملا شده)
    این دیگه اوج دئاثته که واسه سفید کردن نظام دقیقا همون نقاطی که بابتش احمدی نژاد سیاهنمایی شد در این بزنگاه، مورد سودجویی و اطلاق قدرت مطلق به او نمایانده بشه.

    اینم اثبات در یک دقیقه که دولت روحانی از همجهت ترین دول با این نظامه. مثل دولت موسوی، هاشمی، خاتمی و غیرو غیر از احمدی نژاد!