پیش بینی ۴سال پیش رائفی پور و پورآقایی در مورد آیت الله رئیسی


با وجود اینکه اون موقع هنوز استاد پورآقایی بین مردم شناخته شده نبودن ولی از طرف عده زیادی بایکوت شدن که چرا دوست ندارید جوونا جذب مکتب و انقلاب بشن و خب دیدیم که تهش چه افتضاحی در اومد و الآنم تحلیلی که اخیرا استاد ارائه دادن در مورد نفوذ در کمین آیت الله رئیسی و به شدت داره تو شبکه های اجتماعی دست به دست میشه هم ممکنه افتضاحش چند وقت دیگه مثل امیر تتلو در بیاد
عزیزان بدونید که دشمن بیدار است و هوشیار.
التماس تفکر


+ 
85

- 
21
ارسال در 1400/2/20 ساعت 10:26 2021-5-10 10:26:24
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • Punisher 00/3/12 ساعت 12:30

    به نظرم فرمایشات ایشون کاملا درست و از روی دلسوزی هست
    آن جانور چندش‌آور (تتلو) برای تخریب آقای رئیسی وارد معرکه شد، اما آقای رئیسی هم در آن مقطع راهی جز پذیرش آن آشغال نداشت، نپذیرفتن تتلو هم بهانه‌ای برای حمله با ایشان و ریزش آراءشان میشد
    به هر صورت تتلو یک چوب دو سر نجس بود که احتمالا توسط رقیب روباه صفت به سمت آقای رئیسی پرتاب شد

  • حاجی شما حرص نخور

  • دم حاجی گرم تو فقط نسوز الان برات آب میارم

  • معش 00/2/23 ساعت 13:38

    به نظرم این پورآقایی داره سعی میکنه که شک ایجاد کنه برای مردم انقلابی تا به رئیسی رای ندن!.

  • استاد پور آقایی دمش گرم داره روشنگری میکنه برای مومنین واقعی تایک شیاد دیگر نیاد ودین را تخریف ونابود نکند درود بر پور آقایی

  • بنده صحبت های آقای پور آقایی را در تمام مسائل شنیده ام ایشان در بسیاری از موارد بی محبا و بدون تفکر عمل می کنند و خیلی مونده تا پخته بشن و بیان در مورد مسائل کلان کشوری اینگونه اظهار نظر بکنن شما خود را آقای رائفی پوری مقایسه می کنی که شاید 5 درصد احتمال اشتباه داشته باشه مقایسه می کنی مگر حضرت آقا در فتنه 88 نفرمودند جذب حداکثری و دفع حداقلی گیرم آقای رئیسی این فرد را رد می کرد هر چند با برنامه ریزی رقیب مقابل آن موقع چه اتفاقی می افتاد مگر خود امام حسین (ع) قبل از جنگ چندین بار با ظالمان مقابل صحبت نکرد حتی در آخرین لحظه برای هدایت این افراد علی اصغرش را به بهانه آب به میدان آورد شاید این قوم برگردند چه بسا حتی یک نفر هم شده که پشیمان شده و برگردد. یک مقدار مطالعه خود را بالا ببریم کمی با تعامل و تفکر صحبت کنیم و به قول یکی از دوستان الان که دم انتخابات است و احتمال حضور آقای رئیسی هست گفتن چنین صحبت های اب در کاسه دشمن ریختن است امیدوارم اقای پورآقایی ناخواسته این کار را کرده باشند و لطف کنند تا مطالعه و اطلاعاتشان بیشتر نشده دیگر در مورد هیچ موضوعی اظهار نظر نفرمایند.

  • اعتبار در هر جا با حق است ولو اینکه اهل حق و جمعیت آن کم و معدود باشد؛ در برابر خیر و سعادت باید تسلیم شد هر چند بیشتر مردم بخصوص اقویا از آن گریزان و رویگردان باشند.این اصل قرآنی به تکرار و به وضوح دیده می‌شود که بیشتر مردم ناسپاس هستند (أکثر الناس لایشکرون)؛ بیشتر مردم نمی‌دانند (أکثر الناس لایعلمون)؛ بیشتر مردم ایمان نمی‌آورند (أکثر الناس لایؤمنون)؛ بیشتر مردم از ظن و حدس پیروی می‌کنند (وما یتبع أکثرهم الا ظنا)؛ بیشتر مردم حق را نمی‌شناسند بنابراین از آن رویگردان هستند (بل أکثرهم لایعلمون الحق فهم معرضون)؛ بیشتر مردم حقیقت را خوش ندارند (أکثرهم للحق کارهون)؛ بیشترشان نمی‌اندیشند (أکثرهم لایعقلون)؛ بیشتر مردم حرف حق را نمی‌شنوند (فاعرض أکثرهم فهم لایسمعون)؛ بیشتر شما نافرمانید (أکثرکم فاسقون).

    بر این اساس، راه قرآن، ملاک هدایت است نه راه اکثریت مردم؛ حق ملاک است نه عدد؛ بنابراین در راه حق نباید از کمی افراد هراسید و در انتخاب راه، دلیل و برهان لازم است نه پیروی از حدس و گمان.حضرت علی(ع) به خاطر کسب موقعیت و مقام حاضر نشد نظر شورای خلافت را برای عمل نکردن به اصول اسلام بپذیرد و هرگز هم حاضر نشد در زمان زمامداری حاکمیت شخصی مانند معاویه را بپذیرد و با او مداهنه کند.حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید:

    إن الحق لا یعرف بالرجال، فاعرف الحق تعرف اهله.

    حق، با شخصیت ها و اکثریت شناخته نمی شود. اول حق را بشناس، سپس اهل حق را شناسائی کن. [۳]
    و نیز آن حضرت در نهج البلاغه می‌فرمایند:

    أیها الناس لا تستوحشوا فی طریق الهدى لقله أهله.[۴]

    در راه حق و هدایت به خاطر کمی اهل آن به وحشت نیافتید!

    امیر مؤمنان، در جریان جنگ جمل در پاسخ فردى که پرسید:

    «چطور ممکن است این همه مخالفان تو که اکثریت را تشکیل مى دهند بر باطل باشند؟» فرمود: «حق و باطل را با تعداد پیروان آن نمى توان شناخت. حق را بشناس، سپس اهل آن را خواهى شناخت. باطل را بشناس، آنگاه اهل آن را خواهى شناخت».

    «إنّ الحقّ والباطل لا یعرفان بأقدار الرّجال. اعرف الحق تعرف أهله، اعرف الباطل تعرف أهله

  • ۱۰۰٪ باهاتون مخالفم
    چون اولا در همین کلیپ داریم می بینیم که حرف ۴ سال پیش ایشون ثابت شد و قبل از انتخابات گوشزد کرد که این یک تله هستش و جالبه برید مصاحبه های تتلو رو ببینید که چجوری به رئیسی و طرفداراش میخنده و میگه رئیسی میخواست از من استفاده تبلیغاتی کنه و از این جور حرفا در صورتی که همون موقع آقای رائفی پور داشت یقه چاک میکرد برا تتلو!
    از طرفی سایر کلیپ ها و سخنرانی های حاجاقا پورآقایی رو یا معلومه واقعا ندیدین که اینجوری حرف می زنین یا هم نسبت به ایشون بغض شخصی دارید! چون مثلا تو بحث شبهات خب واقعا خیلی علمی و جوون پسند داره حرف میزنه یا مثلا در بحث تفسیر قرآن واقعا عالی صحبت میکنه و همچنین در مباحث سیاسی و...
    از طرفی شما گفتین ایشون بدون تفکر حرف میزنه در صورتی که رزمه ایشون واقعا پر پیمونه
    هم حافظ قرآن
    هم حافظ نهج البلاغه
    هم طلبه درس خارج
    هم دانشجوی ارشد
    هم نویسنده
    هم اهل مطالعه
    و...
    از طرف دیگه اینو مطمئن باشید که اگر کسی حرفی برا گفتن نداشته باشه مورد استقبال رسانه ها قرار نمیگیره کما اینکه ایشون خیلی قرار گرفته با وجود اینکه ظاهرا به جایی وصل نیستند که بگیم از قدرت بقیه داره استفاده میکنه...
    و در نهایت
    نه از رائفی پور بت بسازیم که بگیم اصلا اشتباه نمیکنه!!!!! یا مثلا بگیم درصد خطاش ۵ درصده و نه اینجوری با ادبیات خاصی بگیم پورآقایی مثلا اهل مطالعه نیست و سواد نداره!!!!!
    بازم میگم یا ایشونو نمی شناسید یا بغض دارید احیانا


    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

  • ارسام جان خودت را ناراحت نکن اینا طرفداران تتلو وخوش خیال های فرقه مرجئه هستن که به دنبال جذب حداکثرین

  • اتفاقا اخوی شما آقای رئیسی رو نمی شناسی که اینجوری در مورد قضاوت می کنید یه موقع هست دشمن نیروی انقلابی رو می زنه یه موقع نیروی انقلابی ندانسته نیروی انقلابی رو می زنه از جهت مطالعه ممکن است فردی هزار کتاب بخونه ولی درک درستی از مسائل نداشته باشه.

  • من اخوی تونیستم شیطان گاهی اوقات طرفداران تتلو وشیاطین یک نفر را به عنوان انقلابی جا می زنند ومومنین را فریب می دهند و...

  • mhemmati 00/2/22 ساعت 09:18

    بهترنیست بجای این حرفها به واکنش آقای رئیسی که همه جوره خودشو به ماثابت کرده اعتمادکنیم .من بعنوان یک طرفدار آقای رئیسی نه تنها ریزش نکردم بلکه اعتمادم بیشترشد.

  • دربین شما فاسدان وطرفداران تتلو ریزش نکرد امادربین مومنان واقعی عمل کننده به دین ریزش کرد رای ما#متعهد به اسلام

  • عزيزان حضور اقاي تتلو كنار اين اقا نكته مثبتي بود .
    تتلويي كه با يك كلمه بچه ها را مي برد سراغ تهران توكيو ميتوانست راهشان را به مزار شهدا باز كند.
    در ضمن كسي كه براي تتلو مشكلات ايجاد كرد همين الان به عنوان قاضي فرهنگي براي همدستي با اكبر طبري در دادگاه است
    #درست-ببينيم

  • از ديگر راه هاي شناخت افراد، نگاه به دوستان اوست. پس اگر مي خواهي کسي را بشناسي به دوستانش نگاه کن. رسول خدا(ص) مي فرمايد: المرء علي دين خليله فلينظر احدکم من يخالل؛ انسان در دين خود از دوستش تاثير مي‌پذيرد پس لازم است هر يک از شما درباره ‌انتخاب دوست، دقت کند(الکافي :ج 2، ص 375، حديث 3 و ص 642، ح 10 ؛ بحار الانوار: ج 74، ص 201، حديث 40 ).امام علي (ع) نيز مي فرمايد: لاتَصحَبِ الشريرَ، فانَّ طبعَكَ يسرَقُ مِن طبعِهِ شرّاً و انتَ لاتَعلَم؛ با انسان شرور و فاسد رفاقت مكن،زيرا شخصيت و طبع تو از شرارت هاي او الگوگيري مي كند، بدون آنكه خودت بفهمي. (ابن ابي الحديد، شرح نهج البلاغه،ج 20، ص 272).

  • چرا این بنده ی خدا ؛ یعنی آقای رئیسی را برای مقامی وسوسه می کنید که همه ی فرش زیر پایش پوست هندوانه است و با این دنیای فریبنده ؛ قربانی اول و آخرش اسلام مظلوم و نظام بی دفاع اسلامی است و راهش پر از شیاطینی است که انسان را به جهنم سوق می دهند؟؟؟!!!

  • چرا یک عمر طاعتهای خود و دیگران را تباه ونابود می کنیم؟؟؟!!!
    ---
    با وجود هشدارهای فراوان محکم و مفصل در سر تا سر قرآن به بشر در باره ی سر انجام خطیر گرفتار شدن به انواع شرک و رقیب تراشی برای خداوند در ویژگیهای منحصر به یگانه ذات اقدس او و نبود هیچ دلیل قطعی قرآنی و عقلی برای اثبات ادعای وجود وسیله برای کسب رضای خداوند بجز ایمان و عمل صالح که انواع خدا پسندانه ی آن بتفصیل در قرآن بیان گردیده اند ؛ با کدام دلیل و شاهد و قرینه ی انکار ناپذیر آشکار قرآنی و عقلی قطعی الدلاله و برای تحقق چه مصلحت معنوی و مادی غفلت ناپذیر و قابل اثبات برای بشریت ؛ با نهایت جرئت و جسارت و بی پروایی و بی هیچ بیم و هراس از خشم نابود کننده ی خداوند ؛ به همه ی هشدارهای آشکار محکم و مفصل قرآن پشت پا می زنیم و جمله ِی قرآنی مجمل : « ... وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ ... » آیه : ۳۵ سوره مائده و جمله ی مجمل : « أُولَئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَى رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ... » آیه ۵۷ سوره اسراء را ابزار ادعای جعلی و باطلی که بدروغ به مذهب خود چسبانده ایم برای جا انداختن تصور و ادعای وجود وسیله ی بشری زنده و مرده جهت شفاعت برای رسیدن بشر به همه ی نیازهای فرا طبیعی خود قرار می دهیم و همه ی هشدارهای قرآنی خداوند را نقش بر آب می کنیم؟؟؟!!!
    ما با اینکه به گزاف تظاهر و ادعا می کنیم گام اول ارزیابی درستی و ناندرستی حدیث و روایت منسوب به معصوم عرضه ی آن به محکمات قرآن و عقل است ؛ مذبوحانه تلاش می کنیم ادعای اثبات ناپذیر وجود وسیله ی بشری برای رسیدن به نیازهای فراطبیعی را با پشت پا زدن به همه ی هشدارهای محکم و مفصل در اذهان خود و دیگران جا بیاندازیم.
    ما با نادیده گرفتن حقایق انکار ناپذیر فراوان قرآنی که محدودیت توانی و مکانی و زمانی بشر حتی پیامبران را آشکار به اثبات می رسانند ؛ با نهایت بی پروایی و جرئت و جسارت تلاض مذبوحانه خود را برای نسبت دادن جعلیات متضاد با محکمات مفصل قرآن به معصوم و برای اثبات درستی محتوای سست و باطل این جعلیات با نادیده گرفتن همه ی عواقب شوم و تباه کننده ی دنیوی و اخروی آن بیهوده و بی هیچ نتیجه مطلوب به کار می بریم.
    صدا و سیمای ملی و اکثریت رسانه های همگانی ما متاسفانه در سایه ی پرچم ج.ا.ا با نهایت بی پروایی و جرئت و جسارت طلایه دار همیشگی پخش و ترویج جعلیات باطل و من در آوردیها و خرافات اثبات ناپذیر ضد قرآن و عقل از زبان بسیاری از دین شناسان و واعظان و مداحان و شاعران و هنر پیشگان و حتی مدعیان استادی دانشگاه ؛ بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت هستند.

  • آقای پوراقایی
    شما می خوای ابرو رو درست کنی داری چشم رو در میاری
    شما می خوای رائفی پور رو بزنی، نادانسته یا دانسته داری آیت الله رئیسی رو می زنی
    چرا شما با رائفی پور مشکل داری؟
    اول تتلو پیش آیت الله رئیسی رفت، بعد رائفی پور از حرکت اون دفاع کرد. یک کمی سیاست رو بفهمید. یک کمی از زاویه دیگری به موضوع نگاه کنید
    البته آقای رئیسی هم کار اشتباهی نکردند..فرض کنید اگر تتلو می رفت خدمت ایشون و ایشون تتلو رو رد می کرد. جامعه چه برداشتی می کرد؟
    من از مجموع صحبت های شما چه در این زمینه یا زمینه های دیگه فقط یک موضوع رو می فهمم. شما می خواید رائفی پور رو بزنید

  • توی این مسئله مشاورای ایشان در ایّام انتخابات ضعیف عمل کردند. با حرف شما موافقم که نمی شد تتلو رو رد کرد. در شرایطی که در آن ایّام در معرض دید و قضاوت همگان قرار داری.قطعا رد کردن این شخص به هر نیّتی به دور از مرام یک سیاستمدار اخلاقمدار هست. خداوند همیشه زمام امور انقلاب اسلامی را به اهالی اخلاق و خدمتگزاران صدّیقش بسپارد. ان شاالله

  • هر که با بدان نشیند اگر نیز طبیعت ایشان در او اثر نکند به طریقت ایشان متهم گرددضرت محمد (ص): همنشین شایسته همانند عطر فروش است، اگر چیزی به تو ندهد بوی عطرش به تو خواهد رسید.امام على عليه السلام:همه بدي ها در مجالست با همنشينِ بد است همنشينى با هوسرانان
    باعث از ياد رفتن ايمان و حاضر شدن شيطان است.آنان كه با بَدان همنشينى مى كنند،
    از گزندهاى بلا و گرفتارى در امان نيستند.رسول خدا (صلی الله علیه و آله ): از همنشینی با دوست بد بپرهیز، چون تو با او شناخته می شوی.

  • توهنوز اسلام نفهمیدی که می گویی به دور از انتظار است که رئیسی را ردکند اگر این چنین است به دور از ادب بود که حسین بیعت یزید را نپذیرد حالا یزید هر نیتی که داشته باشد1 تازه مسلمان بود یزید کافر نبود!دست از این عقاید مرجئه گونه بردارید .

  • اگرقرارباشد تتلو را رد نکند پس هیچ فرقی با روحانی ندارد

  • لامصبا چرا اینا رو الان دم انتخابات میذارید ، اینقدر شعور ندارید وقت انتخابات از تخریب خودی دست بردارید.حالا چند سال پیش یه اتفاقی افتاده حالا چرا بزرگش می کنید؟ چیه مثال امامان رو می زنه ، مگه اون موقع انتخابات بوده که امامان نیرو جذب کنن؟ دقیقا دم انتخابات شروع کردید به تخریب خودی. پیامبر هم کلی از اطرافیانش فاسد شدن ، حالا برو بر ضد پیامبر هم حرف بزن مگه پیامبر علم غیب نداشته؟ چیه هر چی دم دهنتون میاد می گید؟ آدم ها اشتباه می کنن تموم شد رفت. کلی حدیث داریم عیوب همدیگه رو تکرار نکنید.

  • نقش نهادهای نظارتی و داوری در بازدارندگی از تخلفات دولتها چیست؟
    ---
    عقل سلیم بعنوان یک حقیت و اصل انکار ناپذیر اعتراف و اذعان دارد که ملت در بقا و دوام هر کشور و هر نظامی و در دفاع از منافع ملی نقش کلیدی و حیاتی و بنیادین بی جایگزین دارد و بنا براین حقیقت و اصل ملت باید بعنوان صاحب اصلی ثروتها و داراییهای کشور شناخته شود.
    با اذعان به این حکم عقلی ؛ هیچ قانون و هیچ شرع و هیچ عرف مدنی انسانی نیست که بتواند از خاستگاه خود این حقیقت و اصل سرشتی را انکار کند.
    حقیقت و اصل فوق ثابت می کنند بدون ملت وجود و بقا ودوام کشور و بقا و دوام نظام کشور داری ؛ کلا معنا و مفهومی نمی یابد و اعتراف به کشور و نظام بدون ملت در هیچ سازمان جهانی و عرف انسانی دینی و مدنی امکان پذیر و قابل قبول نیست.
    با اذعان به حقیقت و اصل ثابت فوق به این نتیجه ی حتمی می رسیم که در اندیشه های حکومتی هر نظام می باید فصلی برای وادار کردن نهادهای نظارتی و داوری به برخورد قانون مند قاطع ضابطه مند با فجایع بزرگی که دولتها با قانون ستیزی علیه ملت ومنافع ملی و علیه اقتصاد و داراییها و ارز رایج کشور تحمیل می کنند داشته باشد.
    بنا بر حقیقت و اصل فوق نهادهای نظارتی بویژه مجلس شورا و قوه قضائیه در ج.ا.ا می باید بعنوان ادای وظیفه ی تخلف ناپذیر خود در دفاع از ملت و منافع ملی ؛ دولتها را در ازای زیانها و آسیبهای جبران ناپذیری که با سوء مدیریت یا با هر علت دیگری به ملت و منافع ملی تحمیل می کنند در معرض استیضاح و پیگرد قانونی لازم قرار دهند.
    عقل سلیم بی تردید اقتضا می کند که ارگانهای نظام در راستای اهمیت دادن به اثبات درستی اندیشه ها و اصول و ارزشهای حکومتی نظام در کشور داری کلان پر پیچ و خم ؛ باید به وظیفه و مسئولیت خطیر خود ، در مقابل ضعف نهادهای نظارتی در برخورد با تخلفات دولتی که علیه ملت و منافع ملی انجام می گیرند و در مقابل زیانها و آسیبهای جبران ناپذیری که ضعف برخورد این نهادها با دولتها سبب ریشه دار شدن و رواج این تخلفات می شود ، اقدامات با زدارنده ی قاطعانه ی قانون مند ارشادی و حکومتی لازم الاجرا انجام دهند.