پیش بینی ۴سال پیش رائفی پور و پورآقایی در مورد آیت الله رئیسی
با وجود اینکه اون موقع هنوز استاد پورآقایی بین مردم شناخته شده نبودن ولی از طرف عده زیادی بایکوت شدن که چرا دوست ندارید جوونا جذب مکتب و انقلاب بشن و خب دیدیم که تهش چه افتضاحی در اومد و الآنم تحلیلی که اخیرا استاد ارائه دادن در مورد نفوذ در کمین آیت الله رئیسی و به شدت داره تو شبکه های اجتماعی دست به دست میشه هم ممکنه افتضاحش چند وقت دیگه مثل امیر تتلو در بیاد
عزیزان بدونید که دشمن بیدار است و هوشیار.
التماس تفکر
عزیزان بدونید که دشمن بیدار است و هوشیار.
التماس تفکر
ارسال نظر
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
آن جانور چندشآور (تتلو) برای تخریب آقای رئیسی وارد معرکه شد، اما آقای رئیسی هم در آن مقطع راهی جز پذیرش آن آشغال نداشت، نپذیرفتن تتلو هم بهانهای برای حمله با ایشان و ریزش آراءشان میشد
به هر صورت تتلو یک چوب دو سر نجس بود که احتمالا توسط رقیب روباه صفت به سمت آقای رئیسی پرتاب شد
بر این اساس، راه قرآن، ملاک هدایت است نه راه اکثریت مردم؛ حق ملاک است نه عدد؛ بنابراین در راه حق نباید از کمی افراد هراسید و در انتخاب راه، دلیل و برهان لازم است نه پیروی از حدس و گمان.حضرت علی(ع) به خاطر کسب موقعیت و مقام حاضر نشد نظر شورای خلافت را برای عمل نکردن به اصول اسلام بپذیرد و هرگز هم حاضر نشد در زمان زمامداری حاکمیت شخصی مانند معاویه را بپذیرد و با او مداهنه کند.حضرت علی (علیه السلام) میفرماید:
إن الحق لا یعرف بالرجال، فاعرف الحق تعرف اهله.
حق، با شخصیت ها و اکثریت شناخته نمی شود. اول حق را بشناس، سپس اهل حق را شناسائی کن. [۳]
و نیز آن حضرت در نهج البلاغه میفرمایند:
أیها الناس لا تستوحشوا فی طریق الهدى لقله أهله.[۴]
در راه حق و هدایت به خاطر کمی اهل آن به وحشت نیافتید!
امیر مؤمنان، در جریان جنگ جمل در پاسخ فردى که پرسید:
«چطور ممکن است این همه مخالفان تو که اکثریت را تشکیل مى دهند بر باطل باشند؟» فرمود: «حق و باطل را با تعداد پیروان آن نمى توان شناخت. حق را بشناس، سپس اهل آن را خواهى شناخت. باطل را بشناس، آنگاه اهل آن را خواهى شناخت».
«إنّ الحقّ والباطل لا یعرفان بأقدار الرّجال. اعرف الحق تعرف أهله، اعرف الباطل تعرف أهله
چون اولا در همین کلیپ داریم می بینیم که حرف ۴ سال پیش ایشون ثابت شد و قبل از انتخابات گوشزد کرد که این یک تله هستش و جالبه برید مصاحبه های تتلو رو ببینید که چجوری به رئیسی و طرفداراش میخنده و میگه رئیسی میخواست از من استفاده تبلیغاتی کنه و از این جور حرفا در صورتی که همون موقع آقای رائفی پور داشت یقه چاک میکرد برا تتلو!
از طرفی سایر کلیپ ها و سخنرانی های حاجاقا پورآقایی رو یا معلومه واقعا ندیدین که اینجوری حرف می زنین یا هم نسبت به ایشون بغض شخصی دارید! چون مثلا تو بحث شبهات خب واقعا خیلی علمی و جوون پسند داره حرف میزنه یا مثلا در بحث تفسیر قرآن واقعا عالی صحبت میکنه و همچنین در مباحث سیاسی و...
از طرفی شما گفتین ایشون بدون تفکر حرف میزنه در صورتی که رزمه ایشون واقعا پر پیمونه
هم حافظ قرآن
هم حافظ نهج البلاغه
هم طلبه درس خارج
هم دانشجوی ارشد
هم نویسنده
هم اهل مطالعه
و...
از طرف دیگه اینو مطمئن باشید که اگر کسی حرفی برا گفتن نداشته باشه مورد استقبال رسانه ها قرار نمیگیره کما اینکه ایشون خیلی قرار گرفته با وجود اینکه ظاهرا به جایی وصل نیستند که بگیم از قدرت بقیه داره استفاده میکنه...
و در نهایت
نه از رائفی پور بت بسازیم که بگیم اصلا اشتباه نمیکنه!!!!! یا مثلا بگیم درصد خطاش ۵ درصده و نه اینجوری با ادبیات خاصی بگیم پورآقایی مثلا اهل مطالعه نیست و سواد نداره!!!!!
بازم میگم یا ایشونو نمی شناسید یا بغض دارید احیانا
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
تتلويي كه با يك كلمه بچه ها را مي برد سراغ تهران توكيو ميتوانست راهشان را به مزار شهدا باز كند.
در ضمن كسي كه براي تتلو مشكلات ايجاد كرد همين الان به عنوان قاضي فرهنگي براي همدستي با اكبر طبري در دادگاه است
#درست-ببينيم
---
با وجود هشدارهای فراوان محکم و مفصل در سر تا سر قرآن به بشر در باره ی سر انجام خطیر گرفتار شدن به انواع شرک و رقیب تراشی برای خداوند در ویژگیهای منحصر به یگانه ذات اقدس او و نبود هیچ دلیل قطعی قرآنی و عقلی برای اثبات ادعای وجود وسیله برای کسب رضای خداوند بجز ایمان و عمل صالح که انواع خدا پسندانه ی آن بتفصیل در قرآن بیان گردیده اند ؛ با کدام دلیل و شاهد و قرینه ی انکار ناپذیر آشکار قرآنی و عقلی قطعی الدلاله و برای تحقق چه مصلحت معنوی و مادی غفلت ناپذیر و قابل اثبات برای بشریت ؛ با نهایت جرئت و جسارت و بی پروایی و بی هیچ بیم و هراس از خشم نابود کننده ی خداوند ؛ به همه ی هشدارهای آشکار محکم و مفصل قرآن پشت پا می زنیم و جمله ِی قرآنی مجمل : « ... وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ ... » آیه : ۳۵ سوره مائده و جمله ی مجمل : « أُولَئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَى رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ... » آیه ۵۷ سوره اسراء را ابزار ادعای جعلی و باطلی که بدروغ به مذهب خود چسبانده ایم برای جا انداختن تصور و ادعای وجود وسیله ی بشری زنده و مرده جهت شفاعت برای رسیدن بشر به همه ی نیازهای فرا طبیعی خود قرار می دهیم و همه ی هشدارهای قرآنی خداوند را نقش بر آب می کنیم؟؟؟!!!
ما با اینکه به گزاف تظاهر و ادعا می کنیم گام اول ارزیابی درستی و ناندرستی حدیث و روایت منسوب به معصوم عرضه ی آن به محکمات قرآن و عقل است ؛ مذبوحانه تلاش می کنیم ادعای اثبات ناپذیر وجود وسیله ی بشری برای رسیدن به نیازهای فراطبیعی را با پشت پا زدن به همه ی هشدارهای محکم و مفصل در اذهان خود و دیگران جا بیاندازیم.
ما با نادیده گرفتن حقایق انکار ناپذیر فراوان قرآنی که محدودیت توانی و مکانی و زمانی بشر حتی پیامبران را آشکار به اثبات می رسانند ؛ با نهایت بی پروایی و جرئت و جسارت تلاض مذبوحانه خود را برای نسبت دادن جعلیات متضاد با محکمات مفصل قرآن به معصوم و برای اثبات درستی محتوای سست و باطل این جعلیات با نادیده گرفتن همه ی عواقب شوم و تباه کننده ی دنیوی و اخروی آن بیهوده و بی هیچ نتیجه مطلوب به کار می بریم.
صدا و سیمای ملی و اکثریت رسانه های همگانی ما متاسفانه در سایه ی پرچم ج.ا.ا با نهایت بی پروایی و جرئت و جسارت طلایه دار همیشگی پخش و ترویج جعلیات باطل و من در آوردیها و خرافات اثبات ناپذیر ضد قرآن و عقل از زبان بسیاری از دین شناسان و واعظان و مداحان و شاعران و هنر پیشگان و حتی مدعیان استادی دانشگاه ؛ بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت هستند.
شما می خوای ابرو رو درست کنی داری چشم رو در میاری
شما می خوای رائفی پور رو بزنی، نادانسته یا دانسته داری آیت الله رئیسی رو می زنی
چرا شما با رائفی پور مشکل داری؟
اول تتلو پیش آیت الله رئیسی رفت، بعد رائفی پور از حرکت اون دفاع کرد. یک کمی سیاست رو بفهمید. یک کمی از زاویه دیگری به موضوع نگاه کنید
البته آقای رئیسی هم کار اشتباهی نکردند..فرض کنید اگر تتلو می رفت خدمت ایشون و ایشون تتلو رو رد می کرد. جامعه چه برداشتی می کرد؟
من از مجموع صحبت های شما چه در این زمینه یا زمینه های دیگه فقط یک موضوع رو می فهمم. شما می خواید رائفی پور رو بزنید
باعث از ياد رفتن ايمان و حاضر شدن شيطان است.آنان كه با بَدان همنشينى مى كنند،
از گزندهاى بلا و گرفتارى در امان نيستند.رسول خدا (صلی الله علیه و آله ): از همنشینی با دوست بد بپرهیز، چون تو با او شناخته می شوی.
---
عقل سلیم بعنوان یک حقیت و اصل انکار ناپذیر اعتراف و اذعان دارد که ملت در بقا و دوام هر کشور و هر نظامی و در دفاع از منافع ملی نقش کلیدی و حیاتی و بنیادین بی جایگزین دارد و بنا براین حقیقت و اصل ملت باید بعنوان صاحب اصلی ثروتها و داراییهای کشور شناخته شود.
با اذعان به این حکم عقلی ؛ هیچ قانون و هیچ شرع و هیچ عرف مدنی انسانی نیست که بتواند از خاستگاه خود این حقیقت و اصل سرشتی را انکار کند.
حقیقت و اصل فوق ثابت می کنند بدون ملت وجود و بقا ودوام کشور و بقا و دوام نظام کشور داری ؛ کلا معنا و مفهومی نمی یابد و اعتراف به کشور و نظام بدون ملت در هیچ سازمان جهانی و عرف انسانی دینی و مدنی امکان پذیر و قابل قبول نیست.
با اذعان به حقیقت و اصل ثابت فوق به این نتیجه ی حتمی می رسیم که در اندیشه های حکومتی هر نظام می باید فصلی برای وادار کردن نهادهای نظارتی و داوری به برخورد قانون مند قاطع ضابطه مند با فجایع بزرگی که دولتها با قانون ستیزی علیه ملت ومنافع ملی و علیه اقتصاد و داراییها و ارز رایج کشور تحمیل می کنند داشته باشد.
بنا بر حقیقت و اصل فوق نهادهای نظارتی بویژه مجلس شورا و قوه قضائیه در ج.ا.ا می باید بعنوان ادای وظیفه ی تخلف ناپذیر خود در دفاع از ملت و منافع ملی ؛ دولتها را در ازای زیانها و آسیبهای جبران ناپذیری که با سوء مدیریت یا با هر علت دیگری به ملت و منافع ملی تحمیل می کنند در معرض استیضاح و پیگرد قانونی لازم قرار دهند.
عقل سلیم بی تردید اقتضا می کند که ارگانهای نظام در راستای اهمیت دادن به اثبات درستی اندیشه ها و اصول و ارزشهای حکومتی نظام در کشور داری کلان پر پیچ و خم ؛ باید به وظیفه و مسئولیت خطیر خود ، در مقابل ضعف نهادهای نظارتی در برخورد با تخلفات دولتی که علیه ملت و منافع ملی انجام می گیرند و در مقابل زیانها و آسیبهای جبران ناپذیری که ضعف برخورد این نهادها با دولتها سبب ریشه دار شدن و رواج این تخلفات می شود ، اقدامات با زدارنده ی قاطعانه ی قانون مند ارشادی و حکومتی لازم الاجرا انجام دهند.