نظر جالب رهبری درباره دخترهای به اصطلاح بد حجاب و اجباری شدن نماز اول وقت ادارات


روی خوش - نحوه برخورد درست با جوانان


مرجع کلیپ: کانال رسمی جنبش مصاف استاد رائفی پور در آپارات
لینک کلیپ: www.aparat.com/v/hwGtk


+ 
43

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 00/2/30 ساعت 16:52

    بارک الله رهبر. خوب بدحجابی رو توجیه کردی . بیش از چهل سال از انقلاب گذشته و حجاب هر روز کمتر از دیروز که باید گفت به غیر از یک روسری نیم بند دیگه حجابی نمونده . قال قضیه رو بکن و بگو اصلا حجابی نیست و هم خودت رو راحت کن و هم خانمهای اکثریت طالب بی حجابی . در مملکت دزدی تا دلت بخواد و بی حجابی و بی حیایی هم فراوان . حالا شما بفرمائید اصلا اسلام یعنی چه . اینطور که معلومه کار از ته خرابه و امیدی نیست مگر امید به ظهور . انشاءالله .

  • ممنون از آقای عصمتی که کلیپ رو در سایت hmvatan.ir منتشر نمودند.
    :)

  • در حجه الوداع بانوئی همراه برادرش نزد رسول خدا «ص» آمد که در باره حج مسئله‌ای را بپرسد. فضل بن عباس که جوان زیباروئی بود کنار پیامبر(ص) روی مرکب نشسته بود. آن خانم حجاب داشت، ولی صورتش کمی پیدا بود. پیامبر(ص) دیدند که فضل بن عباس خیره به این زن نگاه می‌کند و زن هم نگاههائی به فضل دارد. پیامبر اکرم(ص) با دستان مبارکشان بین چشمان فضل و صورت آن زن حایل ایجاد کردند. خیلی عجیب است که حضرت رسول(ص) در این قسمت اقدام عملی می‌کنند که نشان‌دهنده حساسیت و تأکید ایشان روی بحث عفاف عمومی و اجتماعی است.

    همچنین در کتاب المحاسن برقی آمده که امیرالمومنین علی (ع) به مردم عراق (کوفه) اعتراض می‌کنند که شنیده‌ام زنان در بازارها دوشادوش مردان حرکت می‌کنند و شما هم غیرت نمی‌ورزید. امیرالمؤمنین(ع) نگران وضعیت زنان هستند که حجاب هم داشتند، ولی بی‌مبالاتی می‌‌کردند و دوشادوش مردان در جامعه حضور پیدا می‌کردند، بدون اینکه حریم نگه دارند.



    روایت مربوط به ازدواج حضرت فاطمه(س) و امیرالمومنین علی(ع) هم معروف است. رسول خدا(ص) فردای ازدواج به خانه فاطمه(س) آمدند و تقسیم کار کردند، «کار داخل خانه با فاطمه(س) و کار خارج از خانه با علی(ع) باشد.» مفهوم این تقسیم کار توسط پیامبر(ص) این نیست که فاطمه(س) را در خانه حبس کند. چون فاطمه(س) حضور اجتماعی داشتند و حتی گاهی برای زیارت قبر حمزه سیدالشهدا(ع) و شهدای احد تا منطقه احد می‌رفتند و این کار را چه در زمان حیات پیامبر(ص) چه پس از رحلت ایشان انجام می‌دادند.



    مفهوم حرف پیامبر(ص) این بود که هنگامی که ضرورتی برای حضور در اجتماع وجود ندارد، ترجیح دارد که فاطمه(س) کارهای خانه و علی(ع) کارهای بیرون از خانه را انجام بدهند.

    این جمله حضرت فاطمه(س) به عنوان یک معصومه است که، «فلا یعلم إلا الله فلا یعلم ما داخلنی من السرور بإکفائی رسول الله (ص) تحمّل رقاب الرجال»: جز خدا کسی نمی‌داند که من چقدر شادم شدم از اینکه رسول خدا(ص) مرا باز داشت از اینکه همدوش مردان در جامعه حضور پیدا کنم و بخواهم مثل مردان کار اجتماعی انجام بدهم.

    فاطمه(س) در درون منزجر است از اینکه بدون حفظ حریم در جامعه با مردان مواجه شود و صحبت کند. موارد متعددی از این دست را می‌شود ذکر کرد. مثلاً امام صادق(ع) ابوبصیر را توبیخ می‌کنند زیرا وی در کوفه، برای خانم نامحرمی مجلس تعلیم قرآن داشت و بین آنها به شوخی سخنی رد و بدل شده و هر دو گفته‌اند و خندیده بودند. وقتی ابوبصیر خدمت امام می‌رود، ایشان از غیب خبر داده‌اند و به او می‌فرمایند دیگر تکرار نشود.



    یا امام کاظم‌(ع) وقتی بین یک کنیز و غلام حرف‌هائی رد و بدل شد، هر دو را مؤاخذه و آن غلام را اخراج کردند. روایات در این زمینه متعددند و اگر کسی بخواهد در حیات ائمه(ع) تتبع کند، بسیار عیان و روشن خواهد دید که ائمه(ع) روی این مسئله حساسیت داشتند، به این دلیل که زمینه مهمی برای فساد بود.

  • رسول اکرم سلام الله:
    در اخرالزمان از میان امت من زنانی خواهند آمد که پوشش
    دارند اما برهنه اند و بر سرهایشان برآمدگی مانند کوهان شتر
    خراسانی وجود دارد پس آنان را لعنت کنید که ملعونند.

    رسول خدا - صلّی الله علیه و آله : زمانی که دیدید زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند، به آنها بگوئید که نمازشان قبول نیست.
    پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله : دو گروه از دوزخیان را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند ... زنانی که پوشیده ولی برهنه اند .... سرهایشان را مانند کوهان شتر برجسته می کنند، اینان به بهشت نمی روند و بوی بهشت را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد، استشمام نمی کنند.

  • شیوه برخورد را از امان معصوم یاد بگیریم

    به تعدادی از این روایات که امام باقر سلام الله علیه فرموده اند میپردازیم:

    ۱.روزی مردی را که بدون داشتن عذر شرعی روزه خواری کرده بود به دیدار امام علی علیه اسلام آوردند

    امام علی علیه السلام به جهت اقتنام شمردن ماه مبارک رمضان به آن شخص سی و نه شلاق زد.

    ۲.روزی شخصی به نام نجاشی که از شاعران زمان امیرالمومنین(ع) بود

    را به دلیل اینکه در آشکارا شراب نوشیده بود نزد امام علی (ع) آوردند.

    امام علی(ع) دستور دادند که ابتدا به او صد ضربه شلاق زده و سپس آن را زندانی کنید

    در فردای آن روز او را از زندان بیرون آورده و به او هشتاد ضربه شلاق دیگر بزنید.

    نجاشی اعتراض کرد و گفت:

    به چه دلیل مرا به زندان برده و بعد از آن هم مرا شلاق زدید

    امام علی علیه السلام فرمودند:

    به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان به صورت آشکارا روزه خواری کردی و حرمت ماه میهمانی خدا را در هم شکستی. وهم چنین بی حجابی هم به این صورت منکر علنی

  • با سلام.
    اینها سخنان رهبری هست.
    اگه مشکلی داره، بفرمائید.

  • اینان هم سخنان امامن معصوم درباره برخورد با منکر علنی چون روزه خواری و نماز و بی حجابیست که تو ورهبرت باید ازآن پیروی کنید البته سانسور میشه

  • رهبریت باید از از معصوم پیروی کند ملاک قرآن ومعصومین است البته از نظر امثال شماها امان وپیابران هم داعشی هستند افکارتان همان افکار روحانی واقامیری ست

  • اقی دوستدارائمه اگرالان با لاتی صحبت از ائمه می کنی همین رهبرما وامام خمینی(ره)بعداز پیروزی جمعیت دوستداران ائمه ازاقلیت به اکثریت دارن نزدیک میشن نمونه ها نجریه20میلیون شیعه رهبرش شاگردخمینی کبیر هند وپاکستان وافغانستان یمن شیعه داره ای قدرت سیاسی ونظامی لبنا حزب الله دراروپاوامریکایی جنوبی افریقا جنوبی و.....شیهع ازنیم میلیارد گذشته به برکت انقلاب همین رهبرای ما اقی مهمان ناخوانده زیادجوش نزن بعدشم ازکی تاحالا مفسردین شدی

  • عاشقتم آقا جان

  • احسنت بر شما