ارسال در 1400/3/10 ساعت 05:41 2021-5-31 05:41:34
امیرعلی
توسط امیرعلی


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هر تلاش بشری برای پیشرفت مشروع در هر زمینه ای از زندگی بی توکل به خداوند دانا وحکیم مطلق جهان هدفمند با عظمت و بی استمداد کمک از او ؛ بحکم قرآنی خود خداوند بی تردیدناقص خواهد ماند و به سر انجام مطلوب نخواهد رسید.

  • چرا کلید حسن روحانی مشکلات ملت ایران را پیوسته بیشتر کرد؟
    ---
    خداوند مهربان و دانای مطلق به پیامبران خود درسهای سود آوری را در قرآن برای یاد آوری در همه ی زمانهای زندگی آموزش می دهد که: « وَلَا تَقُولَنَّ لِشَيْءٍ إِنِّي فَاعِلٌ ذَلِكَ غَدًا . لَّا أَنْ يَشَاءَ اللَّهُ وَاذْكُرْ رَبَّكَ إِذَا نَسِيتَ وَقُلْ عَسَى أَنْ يَهْدِيَنِ رَبِّي لِأَقْرَبَ مِنْ هَذَا رَشَدًا » ﴿ آیات ۲۳ و ۲۴ سوره کهف ﴾
    وهمچنان می فرماید: « وَمَا تَشَاءُونَ إِلَّا أَنْ يَشَاءَ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا » ﴿ آیه ۳۰ سوره انسان و آیات پیشین این آیه از ۲۵ تا ۲۹ ﴾
    وهمچنان: «... إِنْ أُرِيدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِيقِي إِلَّا بِاللَّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ » ﴿ آیه ۸۸ سوره هود ﴾ و...
    حسن روحانی با فراموش کردن این که تنها یاری دهنده ی حل همه ی مشکلات ؛ یگانه ذات اقدس خداوند مسبب الاسباب است و تنها با توکل به او و با استمداد کمک از او می توان حل مشکلات را یکی پس از دیگری ، مطابق با مقتضای علم و حکمت این ذات اقدس به ثمر رساند ؛ بانشان دادن کلید در دست خود به مردم ، بی توکل به خداوند و بی درخواست مدد از او ؛ ادعا کرد با کلید خود می تواند مشکلات مردم را حل کند و خویشتن خویش را بجای خدا پنداشت.
    آنچه که روحانی را در تلاش برای حل مشکلات مردم به زمین زد و مشکلات مردم روز به روز به روز افزایش یافتند همین خود خدا پنداری سر تا پا غلط او بود که در غرور او به توان خویش منعکس گردید و ملت ایران را ، علی رغم ثروتهای خدا داده ی طبیعی کلان در کشور و وجود پیشرفتهای مادی آشکار و نهان ، به این روز فاجعه و فلاکت بار انداخت که با تمام وجود آن را با زجر احساس می کند و با چشمان خود می بیند و هنوز با آن بی حاصل دست و پنجه نرم می کند و هنوز نتوانسته اوضاع نا بسامان خود را در این 8 سال اخیر به سر انجام آسایش آفرین مطلوب برساند.
    سران آینده ی کشور باید حقیقت فوق را همیشه آویزه گوش قرار دهند و به این حقیقت ایمان راستین عملی داشته باشند ؛ « هر گامی را » که در تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم بر می دارند بدون توکل و بدون استمداد کمک از خداوند آفریدگار جهان آشکار و نهان هستی ؛ اگر به خود خدا پنداری خود را گرفتار کنند ؛ این گام و تلاش با موفقیت کامل به جای مطلوب نخواهد رسیدو سر انجام ؛ پیامدهای این گام و تلاش با هزینه ها و خسارت و تلفات کلان وبال گردن کشور و مردم خواهد شد .

  • حسن فریدون این موجود خائن و نفرت انگیز باید اعدام شود .
    ارجاع به افشاگری کامران غضنفری در مورد روحانی در یوتیوب .

    کافیست دستگاه امنیتی و قضایی کشور از این موجود بپرسد شخصی بنام ( آمیز آمنیر ) که بود و سال 1365 در هتل پاریزین پاریس چه گذشت ؟

  • الان زمانی رسیده که نمی دونیم روی خودش رو با چی بشوریم

  • یه جوری شده که دیگه نسبت به صدای این عوضی ، بدنم کهیر میزنه
    چرا اینقدر کش میاد دورانش ؟!
    چرا تموم نمیشه ؟
    مردشورشو ببرن

  • خدا روسیاهت کند خدا ذلیلت کند توخودت مردم رابا دروغ ودغل فریفتی ورای مردم راجمع کردی این دنیا وآن دنیا بایدجوابگوی همه مردم وخون شهدا باشی فکر کردی الکیه خدا ازت نگذرد .انشالله خودت وخانواده واجدادت ذلیل وگرفتار شوید در دنیا وآخرت.