صحبت های عجیب و امنیتی احمدی نژاد که خوراک رسانه های ضد انقلاب شده است


احمدی‌نژاد: مکالمات مردم عادی هم حتی توسط نهادهای امنیتی شنود میشود.


+ 
29

- 
14

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • گل به خودی زدن یعنی همین

  • آقای احمدی نژاد.
    از شما و حسن روحانی و امثال شماها ( چهره های رسمی سیاست کلان کشور) باید حفاظت و مراقبت امنیتی صورت بگیره چون آمریکا و انگلیس و سعودی و بقیه دشمنان ایران ، برای سوءاستفاده ایجابی یا سلبی از شما و امثال شما ، انواع طرح و برنامه رو آماده کردن.
    شما چه بخواهی چه نخواهی جزء چهره های رسمی سیاست کلان کشور هستی و هرگونه تحرک خطا از جانب شما یا هرگونه مشکل مربوط به شما، میتونه به کشور، ضربه بزنه.
    امروز دیگه بچه های یازده ساله هم اصول حفاظتی و امنیتی رو بلد هستن.
    شما حق نداری به مراقبتهای امنیتی حفاظتی اعتراض کنی.
    شما و امثال شما، قانونا باید از طرف یگان حفاظت ، مورد مراقبت باشید.
    لطفا بفهم و برای مردم ، داستان درست نکن.

  • حرفها ، تذکرات ، ایرادات ، امر بمعروف یا نهی از منکر یا سرزنش یا هر چه ، همه صحیح اما زمان زمان جنجال نیست. خرابکاری در نطنز و شهادت بهترین ها در خیابانها بوسیله ترور یا موضوع نفوذی ها و چندین و چند عامل دیگر همه گواه بر ایجاد اتحاد و عدم تفرقه و جنجال می دهد.
    هر زمان بنا بر مختصاتش صبر می طلبد یا صلح یا جنگ یا عبادت یا علم...

  • درود بر احمدی نژاد
    تنها کسی که مسائل را با مردم شفاف مطرح می کند

  • سلام دوست عزیز مطرح کردن کافی نیست وقتی کسی کشور رو داره نابود میکنه کسی که دشمن داره تحویلش میگیره شک نکن داره اشتباه میزنه این میزان رو خداروشکر امام خکینی برامون قرار داد

  • انسان باید خودش عاقل باشد وگول دبگران رانخورد؟ پس مشخص شد این فرد صلاحیت ندارد .صلوات.

  • درود بر احمدی نژاد

  • بله اینکه اونها کوتاهی کرده اند شکی نیست ... اما خرج بی قانونی های شما جناب احمد نزاد برای مملکت و اشوب و فتنه و ...هم کمتر از اونها نیست

  • .. 00/3/10 ساعت 14:36

    سلام.احمدی نژاد رو مشایی و برخی دوستانش به چنین روزی انداختن.حتا سال 1388 نیازی به اون بازی ها و مناظره هم نبود! پیروز میشد! منتها مطمعا ادم ها منحرفی و احتمالا نفوذی که کنار خودش بودن و قصد ضربه به کشور و همه چیز داشتن،وادارش کردن به کارها و تفکرات و حرف ها اشتباه.
    یک ویدئو بود که مشایی خیلی سال پیش رفته بود برای یک مراسم برای هاشمی رفسنجانی قران می خواند .. ! این خودش یک نشون که اینجور افراد سعی میکن با یک سری راهکار و ترفند ها به مقامات و ... کشور خودشون رو نفوذ بدن! مثل کشمیری که با ترفند ها(حزب الله نمایی!) مختلف نزدیک شهید رجایی شد و در نهایت زهر خودش رو ریخت.
    حالا احمدی نژاد رو یکی باید از خواب بیدار کنه و کمکش کنه. واقعا کسی جزء خودش و یک عده معدود ،اصلا کسی درکی از حال و احوالش نداره! و اصلا معلوم نیست چی میگه .
    دستگاه اطلاعاتی و امنیتی اگر زودتر مشایی و .. رو میگرفتن،شاید احمدی نژاد نیز به چنین مشکلات برنمی خورد.
    و بازم باید مواظب باشن،که این نفوذی و جاسوس و ... مثل ویروس نیان در بدنه دولت ها و حاکمت ها و ضربه به اسلام و دین و شخصیت ها بزنند.

  • باید مواظب شما باشند که مملکت را چپه نکنه .صلوات