اگر فرق نمیکنه پس دلتون میخواد ۴سال دیگه روحانی رئیس جمهور باشه!!!


به نظر شما فرق میکنه کی رئیس جمهور بشه؟


+ 
34

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام.
    ضمن تشکر از زحمات شما. کمی در نوشتن متن ها دقت کنید.

    کلمه " حاضرید" رو در این کلیپ اشتباه نوشتید!!!!!!!!!!!!

  • حساب و کتاب « رأِی» :
    پرسش:
    در جامعه ای که نظام « جمهوری اسلامی» و « مردمسالاری دینی»، حاکم و برپا است ،
    الف) آیا امر شرکت در انتخابات و رای دادن، صرفا یک حق برای شهروندان جامعه است؟
    پاسخ: خیر. صرفا یک حق نیست؛ « تکلیفِ حق» هست.
    ب) آیا میتوان گفت شهروندان جامعه، حق دارند در انتخاباتها، شرکت نکنند؟
    پاسخ : خیر. حق ندارند که در انتخابات، شرکت نکنند.
    شرح پاسخ:
    اولا:
    رابطه بین حق و تکلیف، اینگونه است که:
    حق ، « تکلیف» را ایجاب میکند تا انسان، بِلاتکلیف نباشد.
    هر حقی ، ذاتا و حتما تکلیفی را ایجاب میکند.
    هر حقی، با تکلیفی همراه است.
    رأی دادن، حق انسان ، و تکلیف انسان است.
    انسان حق دارد « رأی » بدهد، یعنی تکلیف دارد که « رأی» بدهد.
    « رأیِ درست» نیز حق انسان ، و تکلیف انسان است.
    انسان حق دارد « رأیِ درست» بدهد، یعنی تکلیف دارد که « رأیِ درست» بدهد.
    اما انسان حق ندارد « رأیِ غلط» بدهد یعنی تکلیف دارد که « رأیِ غلط» ندهد.
    اصولا « حق » ، مقدس است و قداست ذاتی دارد بنابراین، « حق»، فقط به خوبی ها و درستی ها تعلق میگیرد.
    دوما:
    « اراده و اختیار»، نعمت است.
    هر نعمتی، « امانت» است.
    اداء امانت، « تکلیف» است.
    اداء « اراده و اختیار»، همان ادء امانت نعمت « اراده و اختیار» است و بزرگترین و اساسی ترین، « تکلیف» انسان است و در همه موضوعات، خصوصا موضوع مهم و اساسی « انتخابات» ، جاری است.
    بنابراین :
    از بین « شرکت در انتخابات»، و « عدم شرکت در انتخابات»، روشن است که، «شرکت در انتخابات»، اداء امانت « اراده و اختیار» محسوب میشود.
    نتیجه میگیریم:
    «شرکت در انتخابات»، « تکلیف» شرعی انسان و افراد جامعه است.


    نکته:
    با توجه به موازین عقلی حقوقی شرعی، روشن میشود که:
    افرادی که شهروند جامعه « جمهوری اسلامی» هستند، و واجد شرایط قانونی رأی دادن هستند، اگر عمدا در انتخابات شرکت نکنند، یا شرکت کنند و رأس سفید بدهند و رأی سفید آنها، به شکلی سبب تضعیف جامعه شود، یا شرکت کنند اما در رأی دادن به نامزد مدنظر خود، عمدا مِلاک و معیاری غیر از «اصلح بودن»، داشته باشند، و نامزدی که به او رأی میدهند، واقعا هم اصلح نباشد، باید به کل جامعه، ردّ مظالم کنند؛ و این ردّ مظالم، صرفا مربوط به خود « رأی غلط» و اثر عددی آن در عرصه سیاست جامعه اسلامی است. اما اگر رأی آنها سبب شود نامزدی که اصلح نیست، پیروز انتخابات شود و در جایگاه مسئولیت قرار گیرد، درآنصورت رأی دهندگان به او، باید برای هر کار غلطی که آن نامزد در دوران مسئولیت خود مرتکب میشود، باید به کل جامعه ، ردّ مظالم کنند و این جدای از ردّ مظالمی است که باید صرفا به خاطر رأی دادن به آن نامزد، انجام دهند.
    اگر نامزدی که به او رأی داده اند، اصلح نباشد، اما پیروز انتخابات هم نشود، باز هم کسانی که به او رأی داده اند، باید به کل جامعه، ردّ مظالم کنند زیرا به اندازه یک رأی خود، سبب تعدد آراء نامزد غیراصلح در مقابل تعدد آراء نامزد اصلح شده اند.
    پرسش:
    به نظر شما، مراجع عظام تقلید، چه پاسخی برای استفتاء زیر دارند:
    1- شخصی در بعضی انتخاباتهای گذشته شرکت کرده و صرفا از روی تمایل شخصی خود، رأی به یک نامزد داده است درحالیکه خبر داشته است که ملاک شرعی رأی دادن، « اصلح بودن» نامزد است اما اعتنا نکرده و صرفا تمایل شخصی خود را ملاک قرار داده است.
    اکنون، در هر کدام از حالتهای زیر، تکلیف آن شخص رأی دهنده، چیست؟
    حالت اول:
    نامزدی که آن شخص رأی دهنده، به او رأی داده است، پیروز انتخابات شده، و سپس در دوران مسئولیت خود، طوری مدیریت کرده است که بسیاری از انواع حقوق مردم جامعه، از جمله حقوق مادی و اقتصادی و حقوق معنوی و فرهنگی و خصوصا حقوق اقتصادی طبقه مستضعف جامعه، پایمال شده و به آنها بی عدالتی و ظلم شده است.
    آیا آن شخص رأی دهنده، مدیون طبقه مستضعف جامعه است و باید رَدّ مظالم نماید؟
    آیا در اندازه گیری مقدار رَدّ مظالم، باید کل جمعیت کشور را مد نظر قرار دهد یا میتواند اکتفا به فقرای جامعه نماید؟
    حالت دوم:
    نامزدی که آن شخص رأی دهنده، طبق ملاکی غیر از « اصلح بودن» ، او را انتخاب کرده و به او رأی داده است، پیروز انتخابات نشده است. اگر آن نامزد واقعا هم اصلح نبوده باشد، در آنصورت، با توجه به اینکه شخص رأی دهنده، به اندازه یک رأی خود، سبب تعدد آراء نامزد غیراصلح در مقابل آراء نامزد اصلح شده است، آیا میتوان گفت:
    به علت اینکه « تعداد آراء» رسمی نامزدها، در عرصه سیاست جامعه اسلامی اثر میگذارد، شخص رأی دهنده ، حق سیاست جامعه در عرصه های مختلف مانند اقتصاد، فرهنگ، آموزش و غیره، را تضییع نموده و مدیون مردم است و باید ردّ مظالم نماید؟

  • نمی دونم هدف از این گزارش چه بود اما نمره این گزارش از جنبه آموزشی بیست. شما در چند دقیقه نشان دادید که یک رئیس جمهور با دیگر فرق دارد.
    برادری که گفت حرفم رو پس میگیرم : ماشاءالله که دنبال حقی.

  • خدا خیرتون بده این کلیپ بفرستین برای قبل از پخش مناظره دوم در صدا وسیما برای پخش اگر راست میگن صدا وسیما بی طرف هست وچند بار بین مناظره هم پخش بشه .صلوات.