عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • موضوع یک قدم فرا تر از دانستن ذائقه مردم است. اینها ( دشمن خارجی بکمک پیروان داخلی شان ) می توانند برای مردم عادی ذائقه بسازند.
    اگر ب نظرات مردم در خبرگزاری فارس توجه کنید ( بعنوان نمونه ) ، اغلب قیمت ارز را نشانه عملکرد بد دولت می دانند در صورتی که اصلاً انسان با شعور انقلابی به ارز دشمن اعتبار نمی دهد هیچ تلاش می کند از اعتبار نداشته اش بکاهد.
    اگر به خیابان نگاه کنید کولا و سیگار ووو دشمن خرید و فروش می شود؟
    اگر به آداب غذا خوردن در اسلام توجه کنیم ما حق نداریم غذا را گاز بزنیم ( ساندویچ آنهم ب سبک دشمن ).
    سه نمونه فوق تائید تغیر ذائقه و فرهنگ ما به ضد فرهنگ در بین عوام است.
    چاره مجهز کردن مردم به دشمن شناسی ، عقاید محکم و تربیت آنان برای " نه " گفتن به همه امور ضد فرهنگی است. در حالی که این اواخر پیروی از ضد فرهنگ شده افتخار. دانشگاه های دشمن را اساتید ما پر کرده اند و خوانند هرجائی ما تشنه به آنجا می رود و با زنان فعال در پورنو ترانه می خواند و روز ها همه امور نظام اسلامی متمرکز بر این ( چون تربیت نشده ، چون اعتبار دولتش از بین رفته ، چون نالایق ها در مسئولیت نتوانسته اند اعتماد مردم را جلب کنند ، چون با دروغ 100 روز این و آن درست می شود و بعد از 8 سال هنوز وعده وین...). چون داد گستری کشوری که عدل از اصول آن است ، بنا بگفته رئیس سابق قوه قضائیه نزدیک به شانزده ملیون پروند در جریان دارد.
    بیست و چهار ملیون به آقای روحانی رای دادند! بر اساس خرابکاریهای چهار سال اول ! آیا این بیست و چهار ملیون خوب و بد خود را درک می کند یا صغیر است؟