عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لبیک یا مهدی (عج)

  • گستاخ ترین سرکشی علیه خداوند و قرآن چیست؟
    ---
    گستاخ ترین سرکشی علیه خداوند و قرآن ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیاتی است که در آنها دین فروشان مذهب فروش و روضه خوانان و مداحان و شاعران با سکوت یا تشویق اکثریت مراجع دین شناسی برای ارضای عوام در تضاد با اعتقادها و هشدارهای محکم و مفصل قرآنی برای خداوند رقیب تراشی می کنند.
    این رقیب تراشی که بحکم قرآن بزرگترین ظلم در حق خداوند و گناه کبیره ی نابخشودنی است با نسبت دادن غیر قابل اثبات کارهای فرا طبیعی و معجزات و کرامات و احاطه به نهانهای جهان غیب ، که منحصر به خداوند اند ، به پیامبر و اهل بیت آن حضرت انجام می گیرد.
    خداوند در قرآن در آیه 65 سوره زمر تاکید می کند حتی به پیامبران خود هشدار داده است اگر خود را به چنین رقیب تراشی گرفتار کنند تمامی اعمال نیک خود را از دست می دهند و تباه می کنند و بجز زیان چیز دیگری به دست آنان نخواهد رسید.
    این هشدار بارها در سر تا سر قرآن با تعبیرات رسا و گویای گوناگون تاکید گردیده است ؛ گو این که مهم ترین و حیاتی ترین هدف خداوند از ارسال دین به بشر منع همین رقیب تراشی بوده و این رقیب تراشی را خداوند ظلم عظیم در حق خود دانسته است و تاکید نموده هرگز چنین ظلمی را نمی بخشد.