اعتراف تلخ آقای معاون اول!


مرور اخبار هفته در برنامه «جهان آرا» - شنبه 2 مرداد 1400


+ 
31

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وظیفه نظام و قوای سگانه در قبال مسسببان ایجاد 8 سال اوضاع فلاکت بار برای ملت چیست؟
    ---
    8 سال تمام ؛ مسئولان پیشین مدیریت کشور و عوامل رسمی و غیر رسمی درونی آنان در همسویی با اهداف بر اندازانه ی دشمنان بیگانه علیه ملت و نظام اسلامی ایران بدترین و بی رحمانه ترین اقدامات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی را برای به فلاکت بار ترین وضعیت معیشتی دچار کردن این ملت با نهایت گستاخی و استهزا و دور زدن قانون اساسی کشور آشکار و در نهان بی هیچگونه استیضاح و محاکمه و بدون هیچ مجازات جدی لازم انجام دادند.
    نظام و قوای سگانه کشور برای اثبات وفا داری خود به ولی نعمت خویش که ملت ایران اسلامی است و تا کنون صدها هزار شهید داده تا این نظام پیروز شود و مستقر گردد ، بحکم شرع و قانون و عرف عقلا موظف اند مسئولان درشت و ریز رسمی و غیر رسمی توطئه ی ایجاد 8 سال اوضاع فلاکت آفرین بر اندازانه ی خیانت بار را به استیظاح و محاکمه و مجازات عادلانه بتناسب جرائم و جنایتها و خیانتهایی که در این 8 سال مرتکب شده اند برسانند.
    مسئولان هر ارگان و هر نهاد یا هر شخصی در کشور که در منع یا تاخیر اقدام قانونی حکیمانه ی بموقع علیه عاملان ایجاد این اوضاع فلاکت بار 8 ساله با آگاهی و عمد و اصرار دخالت می کنند ؛ بی تردید باید در اجرای خواست ملت بحکم شرع و قانون در جنایتها و خیانتهای این عاملان سهیم شناخته شوند و باید متناسب با جرم خود در این زمینه به مجازات عادلانه شرعی و قانونی لازم برسند .


  • جسارتاً عرض می شود که مشکل شهر های بزرگ یا استانهای خوزستان ، سیستان و بلوچستان باید در سطح کشور برسی و حل شود. نیروهای کار در تهران بعنوان نمونه اغلب یا بیکارند و یا شاغل به بیکاری پنهان. بودجه و زحمات اگر صرف نقاط مستعد مملکت شود هم بیکاری کاهش خواهد یافت و هم مهاجرت معکوس خواهد شد و هم شهر های بزرگ مدیریت پذیر می شوند. با کنترل جمعیت این شهر ها آلودگی های اجتماعی محیطی ، روحی روانی و جسمی کاهش قابل ملاحظه ای خواهد داشت. شما بهتر می دانید که تنها جمع آوری زباله تا چه حد هزینه بردار است.
    لذا هیچ شهرداری یا استانداری بدون هماهنگی با برنامه کل کشور نمی تواند مفید عمل کند. می تواند شهر را زیبا تر و هشتاد هزار تاکسی تهران را به صد هزار و خیابانها بیشتر و مترو الخ و نهایتاً مهاجرت به این شهر ها بیشتر خواهد شد.
    لذا پیشنهاد می شود که افراد مورد اعتماد جناب رئیسی در اطاق فکر و عمل جمع شوند و مشکلات از قبیل واردات 736 هزار تن گندم ، یا آب یا ذرات معلق در هوا ، بیکاری ، مسکن ، فساد اداری ، تامین انرژی بدون نیاز به نفت ، ... همه در این اطاق مطرح و هر یک از برادران مورد اعتماد مسئولیت یکی از مشکلات را متقبل شده و در طی زمان تعین شده عملاً رفع نارسائی کند.
    اینکه آقای جهان گیری چیزی بگوید یا سوار هواپیما شود و جند نفر هم سرش داد بزنند بجائی نمی رسیم