از «غوغای روحانی» تا «پایان روحانی»


بازخوانی متن سخنرانی مراسم تنفیذ روحانی در سال 92 به شیوه‌ای دیگر


+ 
31

- 
0
ارسال در 1400/5/13 ساعت 11:06 2021-8-4 11:06:24
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • متاسفانه غوغای روحانی را همه فقط نگریستند .!!!
    نگریستند که چگونه یک موجود رذل خائن و شیطانی سر یک ملت و مملکت را جلوی پاهای شیطان ذبح میکند و قربانی میکند .!!!
    فقط نگریستند و هیچ نهادی و هیچکس دم نزد .
    نگویید که انتخاب مردم بوده . چون بنی صدر با آرای بیشتری منتخب مردم بود .

    در حالیکه خیانت بنی صدر یک صدم خیانت های روحانی هم نبود .

    مشکل عدالتی داریم آقا .

    ملتی را سر بریدند و هیچ کس دم نزد !!!...

    ایشان الان با غارت بیت المال در کاخ ولنجک خود به ریش و ریشه همه ما میخندد .
    و مطمئن باشید در آینده نه چندان دور همگام با دشمن مترصد زدن ضربات بعدی و به اصطلاح خنجر از پشت است .

  • پاسداری از مذهب اولویت اول رئیس جمهور است
    ---
    و« َذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَى تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِينَ » ﴿ آیه ۵۵ سوره ذاریات﴾
    سوگند رئیس جمهور منتخب ج.ا.ا با اولویت سوگند به تعهد به پاسداری از مذهب شروع می گردد که لازمه ی این تعهد روشن بودن تعریف و چهار چوب و حد و مرزهای حقیقی مذهب برای همه ی مسئولان بدون استثنا و برای همه ی آحاد ملت است.
    با آمیخته شدن انبوه روز افزون من در آوردیها و خرافات و جعلیات بی سر و ته ضد قرآن و عقل به دین مذهب و سکوت تقریبا همیشگی همه ی مراجع دین شناسی در سایه ی نظامی که خود را به اسلام منتسب می داند ؛ در مقابل این در هم آمیختگی که سخنان خداوند جهان آفرینش و سخنان و رفتار بر خاسته از دانش ناچیز بشر بنام دین و مذهب را در بر می گیرد؛ چگونه می توان جهان را به آن چه که در دین مذهب حقیقت است آگاه و متقاعد ساخت؟؟؟!!!
    و چگونه می توان با این در هم آمیختگی حد و مرزهای پاسداری رئیس جمهوری از مذهب را شناخت؟؟؟!!!
    و چگونه با وجود این در هم آمیختگی می توان از رئیس جمهور در مقابل تخلفات و انحرافات دین زدای فاجعه بار دینی و مذهبی که بگونه ای روز مره انجام می گیرند استیضاح خواست و او را پاسخگو و به اصلاح انحرافات دین زدا وادار و ملزم ساخت؟؟؟!!!
    چگونه این کلاف سر درگم آمیختگی دین خدا و مذهب اهل بیت با انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات را می توان از هم تفکیک کرد و حقیقت ناب دین و مذهب را بی آلایش از آن بیرون آورد؟؟؟!!!
    در طول چهل سال و اندی تاکنون ؛ چند گام مثبت و سازنده و چشم گیر برای این تفکیک حیاتی سرنوشت ساز خدا پسندانه برداشته شده است؟؟؟!!!
    خداوند دانا و توانا و عادل مطلق جهان هستی حل مشکلات بشر را به چگونگی برخورد بشر با احکام و اعتقادات دین وحیانی یگانه ذات اقدس خود گره گسست ناپذیر زده است : « وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَيْهِمْ بَرَكَاتٍ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ وَلَكِنْ كَذَّبُوا فَأَخَذْنَاهُمْ بِمَا كَانُوا يَكْسِبُونَ » ﴿ آیه ۹۶ سوره أعراف ﴾ ، و همچمان: « وَلَوْ أَنَّهُمْ أَقَامُوا التَّوْرَاةَ وَالْإِنْجِيلَ وَمَا أُنْزِلَ إِلَيْهِمْ مِنْ رَبِّهِمْ لَأَكَلُوا مِنْ فَوْقِهِمْ وَمِنْ تَحْتِ أَرْجُلِهِمْ مِنْهُمْ أُمَّةٌ مُقْتَصِدَةٌ وَكَثِيرٌ مِنْهُمْ سَاءَ مَا يَعْمَلُونَ » ﴿ آیه ۶۶ سوره مائده ﴾

  • یعنی الان دیگه روحانی رییس‌جمهور نیست؟

    یعنی الان دیگه میشه گفت سگ برینه به قبرش ؟

  • اگر کسانی را که به ایشان در دوره اول رای دادند بدیلیل عدم شناخت تبرئه کنیم ، بیست و چهار ملیون رای دهندگان بار دوم را که نتایج چهار سال را ندیده گرفتن نمی توان شماتت نکرد.
    پس تنها ایشان را سرززش کردن صحیح نیست ایشان شاید شهوت مقام را نمی توانست کنترل کند و بهر قیمت می خواست در این مقام بماند ، اما این مردم چرا خود را فریب دادند و یا فریب خوردند؟