رائفی‌پور | ایستاده در مقابل کفر


نمیدونید جمهوری اسلامی چیکار کرده...


+ 
36

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خدا عمرت بده. اغلب نمی دونیم که چی داریم . کسانی هم که می دونن ، متوجه نیستند که این اتفاقات بالاتر از سطح بشر است وکرنه با این عملکرد ما مردم از وزیر وکیل گرفته تا منِ ننگ روزگار شایسته اینهمه افتخار نیستیم.
    بعضی وقتها فکر می کنم که شاید حکمتی هست و ما بخودمون واگذار شدیم و اینقدر غافلیم. یکی تو همین روشنگری نوشته بود که زبان فارسی رو باید ممنوع کرد. یکی تا دیروز در امنیت ملی با دولت ... میزد و اجازه داد تا فرجام و بازگشائی... اما امروز یکطور دیگه نشون می دِ ... در خبرگزاری فارس خیلی از نظرات حاوی راه حل و نه نق و نق نشر نمیشه ، حتی بار ها مرگ بر تروریست کرواتی صهیون پرست سانسور شده . از روی کجکاوی بعضی وقتها شش تا هفت بار همون نظر را در اوقات مختلف ارسال می کنم . با این روش روشن میشه که چه ساعاتی از روز کارمند حوصله انجام وطیفه ندارِ. شما هم اگر خواستید چند روز امتخان کنید. مرتباً یاد آوری می کنم که شما وظیفه ارتقاء خرد جمعی رو دارید ... آخرین بار نوشتم که لیاقت ما همان خاندان فریدون است.
    ذکر همه این تجربه ها با این نیت است که نمی دونیم که چی بودیم و چی هستیم. در روز های سال چهل و دو اگر اشتباه نکنم قرار بود قانون کاپیتولاسیون مجدداً تحمیل بشه. امام مقایسه کرد که اگر شاه ما سگ اونها رو زیر بگیره محاکمه میشه اما اگر یکی از اونها شاه مارو زیر بگیره هیچی( نقل به مضمون). یعنی شاه رو در اوج با سگ مقایسه کرد و قدرت شیطان یزرگ را بر رژیم شاهنشاهی نشان داد. حالا یکی با جان کری قدم میزنِ و می خندِ و از این قدرت سر مست میشه و خیال میکنه که این اون بوده که به اینجا رسیدِ. متوجه نیست که شاید این امتحان باشه. متوجه نیست که در مقابل اینهمه رشد و فرصت می بایست اندکی بیشتر می اندیشید و هوشیارتر عمل می کرد. بعد از چهل سال زندگی در آنجا و با آنها باید میدونست که قابل اعتماد نیستند. باید تاریخشان را میخوند که بیش از چهار صد و پنجاه معاهده با سرخپوستان را یکجانبه نقض کردند و همین روز ها هم قرارداد های دیگر را از جمله پاریس.وقت خدا حافظی هم پیام می فرسته با نقاشی که اکر بار گران بودیم و رفتیم. و دو تا دست هم پشت سرش آب می ریزند( البته معلوم نیست جای پاش رو تمیز کردند یا برسم قدیم میریزند که برگردِ؟ )
    با این یکی دو نمونه آیا میشود تصور کرد که دست آورد های نظام حق ماست و ما قدر دانیم؟ اکر قدر دان بودیم ارز ورشکسته دشمن را حلوا حلوا نمی کردیم و دنیا و آخرت مون را بهش گره نمی زدیم.
    اگر مسلمان بودیم بجای رانت و ربا و تقلب و گرانفروشی... سنگ به شکم می بستیم و سر می دادیم و عزت نمی دادیم.

  • بازتوهم زدی من نگفتم فارسی ممنوع بشه گفتم هرقومی طبق اصل ۱۵ قانون اساسی حق دارد به زبان خودش ترکی وکردی و لری صحبت کند .

  • از دجال‌های نفوذی داخلی غافل شدید

  • وظیفه هر انسان متعهد اینه تا توان دارد مقابل دجال زمان به ایستد