دیدار فرمانده سپاه قدس، سردار قاآنی با مقامات طالبان و هشدار به طالبان


این کلیپ مربوط به حدود 3 هفته پیش می باشد و کمتر جایی پخش شده است.
صحت این خبر نه تایید می شود و نه رد می گردد. چون فیلم خود سردار در دسترس نیست.
لطفا پیگیری نمایید.


+ 
24

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • طالبان با چه حقی می خواهد خوانش تنگ نظرانه ی مولویان سلفی خود را بجای اسلام رحمانی قرآن بر جهان تحمیل کند؟؟؟!!!
    ---
    مولویان سلفی گروه طالبان با خوانش خشونت بار خود از تفسیر غلط چند آیه مربوط به جهاد که در شرایط دشوار سالهای آغازین بعثت پیامبر اسلام نازل گردیده اند؛ حق ندارند این خوانش از تفسیر را بر دهها آیات رحمانی خداوند که پس از این سالها سر تا سر قرآن را فرا گرفتند ؛ بنام امارت اسلامی بر مردم مسلمان صلح دوست افغانستان و جهان تحمیل نمایند.
    تحمیل امارت اسلامی با دیدگاه این مولویان یقینا ادعایی است بی جا که با حکومت عدالت محور خدا پسندانه هیچ ارتباطی ندارد و درک غلط این مولویان از دین خدا را ظالمانه و جنون آمیز بر تر و ارجح تر از علم خدا و از سیره ی قرآنی پیامبر اسلام مطرح می کند.
    طالبان با این دیدگاه قرآن ستیز و خرد گریز ؛ ظاهرا بجای بر قراری صلح و امنیت و آرامش ؛ می خواهند با راه اندازی کشتار و ویرانگری و آواره سازی و قربانی جان ده ها میلیون مردم بی گناه بی پناه و هدر دادن بیت المال مسلمانان ؛ حکومت خود را بر افغانستان و منطقه و جهان تحمیل کنند.
    بی تردید این طرز تفکر قرآن ستیز خرد گریز خشونت بار و غرق در خون ؛ در دین رحمانی خداوند مهربان و در قانون و عرف عقلای انسان دوستانه ی بشر هیچ جایگاهی ندارد و خود و صاحبان خود را دیر یازود حتما به زوال و نابودی سوق خواهد داد.

  • درود بر منتقم کرار ،مختار زمان،سردار سرافراز اسمائیل قاآنی ،سردار بزرگ از صحبتهای با اقتدار شما ،خطاب به طالبان لذت بردیم واحساس غرور کردیم سردار بزرگ بنده حقیر سرباز آتش به اختیار جنگ نرم در سنگر فجازی هستم ،ارزوی دیرینه ام ،لیاقت سربازی در رکاب سپاه منتقم ال محمد ص بوده است وانشالله که در این مسیر راستین خداوند شهادت را روزیم کند،سردار عزیز به غیر از سربازان و پابه رکابانتان سربازانی مثل بنده حقیر دارید که برای سربازی دقیقه ها را میشمارند ،،،،زنده وسلامت باشید ودر پناه حق تعالی انشالله. سیدمحمدعلوی