غارت دختران و پسران ایرانی با شهوت و قمار در اینستاگرام و...|پورآقایی


نبرد تروا در درون خانه های ایرانی

گروه رسانه ای تیمورا


+ 
28

- 
4
ارسال در 1400/6/28 ساعت 07:50 2021-9-19 07:50:09
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • " خفتگان مست " رمز این پیام و علت العلل است ( هم هوشیار نیستیم و هم خواب هستیم.عمداً اینطور نوشتم )
    فرمودید : " بردگی زنان بردگی فیزیکی نیست " ، عرض می کنم همه بردگی ها با بردگی فکری شروع می شود. چرا زن می خواهد مرد باشد؟ مگر این نیست که ما امامان را به مادرشان قسم می دهیم؟ مگر این نیست که خانم حضرت زینب (س) جمع خفاشان را پرا کنده کرد ، مگر در داستان هاجر و سارا یکی از روی عشق به حضرت ابراهیم (س) دیگری را بعقد او در نیاور و این گذشت ، این عشق ، این بزرگی جاوانه شد؟ اگر این مشکل فکری نبود ، نیاز نبود که برای نمونه سازی ، زنانمان به سواحل لختی ها بروند. مرحوم شریعتی در روز های اول مینی ژوب می گفت مینی زوب در ده ما ، مزینان ، کوتاهتر است از پاریس . یعنی با این اغراق کلامی بسیار مودبانه به بردگی فکری حمله می کند.
    این ما هستیم که خانه های خود دور ریخیم و آپارتمان را چه چه کردیم ، همچون وسائل خانگی ساخت خارج یا خودرو یا چادور مشگی یا استفاده از کلمات لغتنامه دشمن. این آقای حداد عادل رئیس فرهنکستان زبان و ادب فارسی و سیصد کارمندش اینهمه سال چکار می کنند؟ !
    این بردگی فکریست که ارز ورشکسته دشمن را حلوا حلوا می کنیم. این بردگی فکریست که در همه برنامه ها برای اثبات هر نکته ای به گاوچرون ستان استناد می کنیم { بتنهائی اسمشان ، ارزشان و کشورشان را حتی در گفتن و نوشتن تحریم کرده ام }. این بردگی فکریست که می بینیم اما درک نمی کنیم که چرا اروپا در تلاش تاسیس ارتش اروپائی است و فرانسه سفیر ش را برای اولین بار از ینگه دنیا فرا می خواند و مرکل به ترامپ " نه " می گوید و خط لوله گاز روسیه به اروپا تکمیل و افتتاح می شود....
    داستان زیاد است فقط به کمبود یک نکته کفایت می کنم. در جریان نهضت تنباکو ، وقتی میرزای شیرازی تنباکو را تحریم کرد ، حتی زنان حرم سرای شاه قلیانها را شکستند. کجایند پیروان میرزا ؟

  • مثل همیشه عالی بود
    تطبیق خیلی جالب و قابل تاملی هستش

  • تنها راهش اینه که حاکمیت ورود کنه برای کنترل و بومی سازی اینترنت و رسانه های جمعی

  • باهاتون موافقم
    واقعا اسب تروا رو الان وارد همه خونه ها کردن

  • پس عبا و عمامه ی استاد چه شد ؟ نکنه بخاطر دنبال کردن محاکمه روحانی ...خود ایشان را محاکمه کردند !!!

  • سلام بر شما و همه مخاطبین عزیز وب سایت روشنگری

    ایشون بنا به دلایلی از جمله تاثیر گذاری در میان افراد غیر مذهبی و کمتر مذهبی تصمیم گرفتن که با لباس عادی باشن که این تصمیم ایشون با هماهنگی و مشورت با افراد مهم و تاثیر گذار ملی بوده و خداروشکر هیچ گونه مشکلی از جمله خلع لباس و... وجود نداره که خب این تغییر لباس ایشون کاملا هدفمند هستش و در آینده دور قطعا ایشون دوباره با لباس مبارک روحانیت در جامعه خواهند بود.

  • ممنون بابت شفاف سازی ...
    کار خوبیه
    اما خب بالاخره چهره ی استاد شناخته شده است
    اصلا چهره ایشون هم بدون لباس روحانیت چهره ی بسیجی و انقلابی هست
    به هر حال این تغییر ناگهانی این مساله را ناخودآگاه در ذهن مخاطب ایجاد کرد که نکند شیخ نفوذی توانسته اثر خودش را روی استاد بگذارد
    موفق باشید

  • بسهم خود از شفاف سازی پنجاه در صدی متشکرم. ان شاءالله که ایشان " هم " ترک لباس نکرده باشند چون این پنجاه در صد هم خوب نیست. بعضی انتخاب ها همیشگی است.

  • این ۱۰۰٪ ماجرا بود
    چه افتخاری از این بالاتر که آدم در لباس پیامبر باشه منتها عرض کردم که این انشالله یک تصمیم موقتی است و بستگی به شرایط دارد

  • با اهداء سلام.
    شک ندارم.
    عرض شد بعضی تصمیمات همیشگی است.
    ارادتمند شما و همه خدمتگزاران به اسلام عزیز.