کل سال رو ازت بگیرن اما اربعین رو نه...


جا ماندگان اربعین سال 1398


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سر انجام شوم نادیده گرفتن نویدها و هشدارهای قرآن
    ---
    نویدها و هشدارهای محکم و مفصل وحی الهی در قرآن که در شناختهای فرهنگ اصیل و بی خدشه ی در آیات فراوان دین داری و مذهب داری در سر تا سر قرآن آمده اند راه راست چگونگی خدا پرستی خدا پسندانه و راه چگونگی دین داری و مذهب داری درست را به روی بشر گشوده و حجت الهی را بر تمام بشر به اتمام رسانده اند.
    نادیده گرفتن این نویدها و هشدارهای روشن و آشکار در دین داری و مذهب داری و آموزش ندادن این نویدها و هشدارها در سطوح مختلف آموزش راه را به روی شیطان پلید که سوگند یاد کرده همه ی بشر را گمراه کند ؛ برای تزریق ترفندهای فریبنده ی خود در اذهان بشر در زمینه ی دین داری و مذهب داری فراخ باز می گذارد.
    سر انجام و حاصل شوم ورود شیطان پلید با من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن و عقل به دین داری و مذهب داری بشر ؛ بشر به سوگند این لعین مبنی بر گمراه کردن اکثریت بشر در قیامت تجسم حقیقی می بخشد.
    با وجود نویدها و هشدارهای محکم و مفصل وحی اصیل الهی در کتابهای آسمانی در اختیار همگان ؛ بشر با نادیده گرفتن این نویدها و هشدارها ؛ داو طلبانه و با گزینش خویش سر انجام دین داری و مذهب داری خود را به پای سوگند این موجود نیرنگ باز سر تا پا پلید قربانی می کند.
    بشر با این قربانی حاصل یک عمر تصور دین داری و مذهب داری و نیکوکاریهای خویش را مطابق حکمی که خداوند در قرآن در آیات 103 تا 106 سوره کهف و در آیه 65 سوره زمر و در بسیاری از هشدارهای قرآن آورده است تباه و نابود می کند .
    سر انجام ؛ نادیده گرفتن نویدها و هشدارهای وحی الهی در قیامت برای بشر آشکار می گردد و اکثریت بشر با این غفلت هلاکت بار بعنوان زیان کار ترین افریده معرفی می شود و در می یابد که عذاب ابدی و نابخشودنی الهی سهم او از دین داری و مذهب داری او شده است.
    بشر در دین دیداری و مذهب داری اگر در رفتار و گفتار و پندار به نویدها و هشدارها وحی الهی پایبند نشود و عمل نکند با غرق کردن خود بنام دین و مذهب در من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با این وحی ، مطابق روشنگری که در قرآن آمده است ؛ در خواهد یافت شیطان پلید نیز در قیامت او را سر زنش خواهد کرد و سرکوفت خواهد زد و از او با صراحت و آشکاری اعلام بیزاری خواهد کرد.
    اگر بشر صادقانه و با ایمان راسخ به یگانه بودن خداوند جهان هستی می خواهد خدا پسندانه خدا پرستی و دین داری و مذهب داری بکند باید خود را با شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری حیاتی و سرنوشت ساز وحی اصیل الهی که تحریف نشده آن در قرآن کریم است همیشه مسلح سازد.
    با توضیحاتی که در این نوشته آمده اند بشر با نگرشی گذرا با اطمینان و یقین در خواهد یافت خود را با گزینش خویش در کدام جرگه ؛ در جرگه خدا پرستان یا در جرگه شیطان پرستان قرار داده است.
    بشر که توسط خداوند با هدف تکامل بهینه آفریده شده و به خوبیها و بدیهای رفتاری توسط خداوند آگاه گردیده است ؛ بحکم قاطع حجت خداوند در نویدها و هشدارهای قرآن ؛ در قیامت در خواهد یافت هرگز نخواهد توانست ، با هیچ دلیل و هیچ عذر و توجیه و بهانه و با هیچ شفاعتی ، خود را از کیفر الهی سخت پیروی از نیرنگهای شیطان در زمینه های طرز زندگی و طرز دین داری و مذهب داری انتخابی غلط خود نجات دهد.

  • چرا رسانه ها آرزوهای تخیلی را بنام دین و مذهب ترویج می کنند؟
    ---
    ترویج آرزوهای تخیلی بنام دین و مذهب که از پایگاه استوار و بی خدشه ی قرآنی برخور دار نیستند در رسانه های همگانی این رسانه ها را در زمینه ی دین و مذهب به ابزار گمراهی تبدیل می کند.
    در سایه نظام دینی ج.ا.ا هر گز شایسته نیست رسانه های همگانی به چنین ابزاری تبدیل شوند.