عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اصرار بر تفرقه افکنی میان مسلمانان و سایر خدا پرستان ؛ دشمنی با خدا و قرآن و دشمنی با پیامبر است.
    ---
    « وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنْتُمْ عَلَى شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ » ﴿ آیه ۱۰۳ سوره آل عمران ﴾ و همچنان بنگر به آیات ۱۰۴ تا ۱۰۸ همین سوره
    اصرار بر پرداختن به و ترویج احادیث و روایات مناقب و مثالب که بعلت تضاد آشکار با محکمات مفصل شناختهای قرآن مخدوش به جعل و دروغ اند ؛ یعنی پرداختن به و ترویج تمجید و تقبیح از افرادی که در زمانهای گذشته و دور فوت کرده اند و هیچ بازده مثبت و سازنده ای برای اوضاع مسلمانان و سایر خدا پرستان در هیچ زمانی نمی تواند داشته باشد ؛ ابزار دشمنان دین خدا از صهیونیستها و مستبکران و حاکمان طاغوت و مزدوران آنان برای دامن زدن به تفرقه افکنی و فتنه انگیزی میان ملل مسلمان و سایر خدا پرستان است .
    دشمنان قسم خورده ی دین خدا با بر هم زدن امنیت و آرامش ملل مسلمان و سایر ملل خدا پرست از راه حاکم کردن کشتار و ویرانگری و آواره سازی این ملل پیوسته هدف پلید چیره شدن بر سرنوشت این ملل و چپاول ثروتهای آنان را با ترفندها و نیرنگها خبیث خود دنبال می کنند .
    خداوند در قرآن کریم در آیات ۱۳۴ تا ۱۴۱ سوره بقره به مسلمانان و سایر خدا پرستان هشدار داده که خود را در دام چنین توطئه های پلیدی که همیشه آتش فتنه و تفرقه را میان ملل خدا پرست بنفع دشمنان خدا فروزان و شعله ور نگه می دارند ؛ گرفتار نکنند .
    خداوند در قرآن مسلمانان را حول محور قرآن که حبل الله جاویدان هدایت گر زنده و تا قیامت در همه جا حاضر است به اتحاد و همبستگی فراخوانده است و آنان را در آیات : ۶۵ و ۱۵۹ سوره أنعام و در آیات : ۳۱ و ۳۲ سوره روم از تفرقه ها و فتنه های طایفه ای و مذهبی خانمان بر افکن ، که بی تردید به سود دشمنان اسلام و دشمنان امت مسلمان می انجامند ؛ شدیدا بر حذر داشته است .
    بسیار اند مزدوران لاش خور شیاد از خدا بی خبری که در لباس دین شناس و در حرفه هایی که برای سود جویی بنام دین و مذهب ساخته و پرداخته شده اند با تاویل مجملات قرآن در تضاد با محکمات مفصل این کتاب هدایت رحمت آفرین آسمانی ؛ برای تامین منافع اربابان خود و برای پر کردن جیبهای خود از پول حرام از فتنه انگیزی و تفرقه افکنی در این دنیای فانی با حرام امرار معاش و ارتزاق می کنند که باید از نیرنگ آنان بر حذر بود و باید ترفندهای آنان را همیشه رسوا کرد.

  • نمی توان با من در آوردی دین و مذهب را تبلیغ نمود
    ---
    با رویکرد به من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری بدنام کننده ی دین و مذهب و با رقیب تراشی آشکار برای خداوند از راه ابتکار مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی برای بندگان ، که باهیچ دلیل قرآنی و عقلی استوار قابل اثبات نیستند و با محکمات مفصل شناختهای قرآن تضاد آشکار دارند ؛ هرگز نمی توان مذهب توحیدی ناب تشیع علوی نهج البلاغه ای را به جهان بی خدشه معرفی نمود.
    اگر مردم را به حقایق قرآنی دین داری و مذهب داری قرآنی خدا پسندانه آگاه نسازیم و اگر به این حقایق پشت کنیم بی تردید هنگامی که بهمین علت خشم خداوند ما را فرا می گیرد هیچ راه رهایی از این خشم نخواهیم یافت .

  • آشیخ کاشانی!!! حرمت دینی و مذهبی اهل بیت را قربانی خرافات و جعلیات نکن؟؟؟!!!
    ---
    آشیخ کاشانی!!! چیزی که در این سخنان بنام ایام محسنیه برای تو پشیز ارزشی نداشته اند حد و مرزهای محکم و مفصل شناختهای دین داری و مذهب داری اصیل قرآنی و رضایت خدا و پیامبر و حرمت مذهب تشیع ناب توحیدی علوی هستند که با این مغلطه گویی برای این ارزشهای الهی با قاطی کردن آنها با خرافات و من در آوردیها و جعلیات ضد قرآن و عقل هیچ ارزشی برای آنها باقی نگذاشته ای.