رائفی پور | آزمون حکومت قبل از ظهور


مراسم عید بیعت 1400 - شیراز - 24 مهر 1400



+ 
36

- 
0
ارسال در 1400/7/29 ساعت 10:35 2021-10-21 10:35:37
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا دین شناسا سر توی لاک خاموشی فرو بردن؟
    -----
    آیا هیچ دین شناس تحصیل کرده و قرآن خوانده ای نیست بیات بوظیفه ی شرعیش عمل کنه و اذهان آشوب زده و سر درگم مردم متدینو با دلایل پایه دار از قرآن روشن کنه که آیا این همه حرف و حدیث و شبهه در باره ی دینو مذهب راستن یا دروغن ؟
    همین استاد دین شناس که عکسشو بالا گذاشتین چرا نمیات به ایرادای که توی کامنتا به بعضی از جملات حرفاش گرفته شده جواب بده که هم مردمو از حیرت نادونی بیرون بیاره و هم فردای قیامت پیش خدا شرمنده نباشه؟

  • به برخی از رسانه های همگانی کشور بمناسبت هفته ی وحدت اسلامی/ شنبه 01/08/1400
    ---
    مذهب تشیع حقیقی اهل بیت پیامبر قرآنی محض است
    ---
    جهانیان بدانند که تلاش صادقانه برای پاک سازی مذهب تشیع علوی اهل بیت پیامبر از من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری دین زدای ضد قرآن که با هیچ اصل عقلی قابل اثبات نیستند ؛ دفاع خدا پسندانه از پیامبر و از مذهب اهل بیت مظلوم آن حضرت است که اصالت آن به پیروی بی آلایش از شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی گره ناگسستنی خورده است و از این شناختها قرآنی انفکاک پذیر نیست.
    با هیچ دلیلی نمی توان دفاع از مذهب توحیدی قرآنی اهل بیت پیامبر را ؛ دشمنی با اهل بیت و دشمنی با مذهب این خاندان یکتا پرست مطهر قلمداد کرد .
    مروجان از خدا بی خبر شایعه ی چند صد ساله ی دشمنی معرفی کردن دفاع از قرآنی بودن مذهب اهل بیت ؛ شیادان دین فروش و مذهب فروشی هستند که با حمایت صهیونیستها و استکبار جهانی و حاکمان طاغوت این مذهب را قرنها است با تلاش پیوسته ی مذبوحانه برای تامین و تضمین ادامه ی منافع و چپاولگریهای حرام خود با جعل و دروغ ؛ تافته ی جدا بافته ای از مکتب توحیدی و قرآنی اسلام معرفی می کنند.
    بستن من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل به مذهب اهل بیت شیوه و ترفند و دسیسه ی شیطانی پلید دشمنان این مذهب است که با هدف منفور کردن این مذهب و جدا ساختن صدها میلیون از پیروان آن از جهان اسلام پیوسته و بی وقفه با بکار بردن همه ی وسایل ارتباط جمعی و با بکار بردن ترفندها و نیرنگهای پیچیده در تکاپو هستند.
    مسلمانان جهان به نظام دینی ج.ا.ا امید فراوانی دارند که با تلاش علمی سازمان یافته ی منضبط قانون مند به پاکسازی مذهب تشیع از من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل با جدیت خدا پسندانه بپردازد و این تلاش را ، محض رضای خدا و خوشنودی پیامبر اکرم اسلام و خشنودی اهل بیت مظلوم آن حضرت و برای اثبات توحیدی بودن مذهب تشیع علوی ؛ پیوسته تا رسیدن به ارائه چهره ی توحیدی تابناک و بی آلایش مذهب تشیع نهج البلاغه ای علوی ادامه دهد.

  • ازمون حکومت یعنی نماینده انقلابی به وزیرنفت انقلابی نامه بزنه که دخترش استخدام بشه بعد مردم بدبخت همچنان از حکومت حمایت کنند

  • بغرنج ساختن حقیقت ساده ی ظهور مهدی موعود با ادعاهای فرا طبیعی ؛ این حقیقت را لوث و گمراه کننده می سازد
    ---
    آقایی رائفی پور!!! شماها بعنوان دین شناس چیزی را که از اثبات اصل آن با محکمات مفصل قرآن و اصول استدلال علمی عقلی ناتوان هستید چگونه و با چه دلیل قاطع انکار نا پذیر می توانید با رویکرد به مسائل فرا طبیعی به اثبات لازمه های آن بپردازید؟؟؟!!!
    شماها با نداشتن دست رسی به حقایق جهان غیب و با دانش ناچیز بشری خویش با چه علم و با چه جرئت برای اثبات نهانهای فرا طبیعی مربوط به مسئله ی مهدی موعود به عرصه ی سخن گفتن از جهان غیب پای می گذارید؟؟؟!!!
    این تلاش بی سر انجام تا کنون چند انسان قرآن شناس خرد گرا را توانسته به باور به گفته های شماها در این زمینه و به روی آوردن به ایمان صادق به دین و مذهب وادار سازد؟؟؟!!!
    شماها در حرفه ی دین شناس با چه هدف خدا پسندانه به اصل ساده ی وظیفه ی مهدی موعود که دادن آخرین هشدار و اتمام آخرین حجت به بشریت است و بجز با دلایل و شواهد قرآنی و عقلی محسوس با هیچ دلیل دیگری اثبات پذیر نیست ؛ این قدر شاخ و برگهای ناشناخته ی بغرنج غیر قابل اثبات از دانش ناچیز ذهن ناتوان خود به این اصل ساده می چسبانید و همه ی متدینان و غیر متدینان را به حیرت و سر در گمی و بی جوابی در این زمینه دچار می کنید؟؟؟!!!
    مگر پیامبران فرستاده ی خدا با وجود اکثریت غیر مؤمن اقوام خود توانستند عدل و داد فرا گیر را در جوامع خود حاکم کنند که نواده های انان که به وحی متصل نیستند بتوانند کل زمین را از عدل و داد آکنده سازند؟؟؟!!!
    شماها با این همه شاخ و برگ که در طول بیش از 1400 سال به اصل و حقیقت ساده ی دینی مهدی موعود افزوده اید ؛ هدف قرآنی آفرینش بشر را که قرار گرفتن در معرض آزمایشهای الهی تا روز قیامت است زیر سئوال می برید و لوث می کنید و بر خلاف حقایق قرآنی وارونه جلوه می دهید.
    شماها با چه مجوز علمی و با کدام اصل علمی قرآنی و عقلی و فقهی با نادیده گرفتن محکمات مفصل قرآن در زمینه ی اثبات شاخ و برگهای فرا طبیعی افزوده شده به اعتقاد به ظهور مهدی موعود ؛ مجملات قرآن را بر محکمات مفصل قرآن حاکم می سازید؟؟؟!!!

  • به پایگاه رسانه ای و سر دبیری محترم بولتن نیوز و چند رسانه ی دیگر/ پنجشنبه 29/07/1400
    ---
    بولتن نیوز می گوید و صاحب نظران می پرسند
    ---
    « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ . كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ » ﴿ آیات ۲ و ۳ سوره صف ﴾.
    بولتن نیوز پس ارسال هر نظری می گوید :
    « كاربر محترم نظر شما دريافت شد»
    بولتن نیوز در صفحه ی نخست خود نوشته است: حریف را به خاطر اندک بودن دانش و آگاهی‌اش تحقیر نکنیم؛ مهم‌ترین ضرورت یک بحث این است که در آن به دنبال کشف حقیقت و رسیدن به نتیجه ی درست باشیم
    این بنده ی مظلوم برای فاش شدن حقیقت نزد مردم با اصرار می پرسد : « چرا و با چه توجیه شرعی و قانونی بولتن نیوز و رسانه های مشابه دیگر مانند صدا و سیمای ج.ا.ا و الف و تابناک و... اکثر نظراتی را که با روشنگری قرآنی و عقلی منطقی از ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل انتقاد می کنند با اصرار و بی هیچ توجیه در بخش نظرات این پایگاه ها منتشر نمی کنند؟؟؟!!!
    این رسانه ها بجای فراخوان دین شناسان به اظهار نظر و توضیح یا رد و نقد علمی - منطقی این گونه نظرات سرنوشت ساز حیاتی که برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری جوامع متدین از انحراف و تباهی ؛ حقایق شناختهای محکم و مفصل قرآن را برای این جوامع آشکار می سازند این نظرات را پیوسته در نطفه خفه می کنند و از چشم گشودن در صفحات رسانه های خود محروم می سازند.
    بولتن نیوز و سایر رسانه های نامبرده ی مشابه با حذف پیوسته ی روشنگریهای قرآنی و عقلی منطقی ؛ دین داران را با پخش و ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز دین زدا بنام دین و مذهب به بی راهه می فرستند و گمراه می کنند.
    این رسانه ها بجای احترام به نظرات روشنگر قرآنی و عقلی و بجای تلاش خردمندانه ؛ با حذف بی توجیه این نظرات ، در دفاع خاموش از مروجان من در آوردیها و خرافات و جعلیات ؛ بی تفاوت نسبت به این اصل که چنین حذف در مقابل شرع و قانون پاسخگویی و مجازات دارد ؛ با سوء استفاده از سکوت و بی تفاوتی نهادهای نظارتی ذی ربط کشور با ادامه ی حذف این نظرات آشکار صاحبان این نظرات و جوامع ذی نفع را تحقیر می کنند؟!
    بسیار سئوال بر انگیز و مرموز است که چرا رسانه های همگانی کشور که مسئولیت ترویج فرهنگ درست دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را قانونا و شرعا بعهده دارند تا این حد از کشف حقایق قرآنی که دین داری و مذهب داری جوامع را از کج روی و تباهی مصون می سازند باید این همه بیم و ترس و هراس داشته باشند؟؟؟!!!