مدارس احمق پرور از زبان استاد رحیم‌پور ازغدی!


مدارسی که روحانی و مداحی تربیت می‌کنن که با سرویس‌های جاسوسی در ارتباطه و با آمریکا نقشه میکشن امام خمینی رو ترور کنن!


+ 
39

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام بر آقامحسن.
    احسنت بر شما که این کلیپ منحصربفرد رو گذاشته اید.
    نشر حداکثری خواهم نمود.
    بسیار عالی
    اجر شما با پروردگار یگانه

  • علل اصلی تغییر در جوامع بشری چیستند؟
    ---
    تغییر مثبت و سازنده و پویا یا تغییر منفی و مخرب و عقب افتاده در جوامع بشری ؛ پیامد حتمی نوع شرایط محیطی و فکری رایج یا ترویج شده ی حاکم بر این جوامع است .
    نوع تغییر عمومی فرا گیر دراز مدت که در جوامع بشری رخ می دهد به دور از نقش مثبت یا منفی هدفمند دوستان و دشمنان و به دور از تاثیر سطح آگاهی که بر جوامع بشری حاکم است ؛ تحقق پذیر نیست .

  • دانش ناچیز بشر حتی پیامبران نمی تواند برای دین خداوند اعتقاد ساز باشد
    ---
    بجز تکیه به محکمات مفصل قرآن در زمینه ی اعتقادات دین و مذهب که سخن وحی الهی بی نقص خداوند در این زمینه می باشند و با توجه به ناتوانی انکار ناپذیر بشر از دست رسی به حقایق جهان غیب و نیز ناتوانی او از دست رسی به جزئیات حقایق انبوه بی شماری از موجودهای آشکار جهان مادی ، هیچ سخن بشری نمی تواند در زمینه ی اعتقاد گزینی ملاک و معیار بی خدشه ای برای اعتقاد گزینی باشد.
    صاحبان اکثریت کامنتها در باره دین و مذهب که به محکمات مفصل قرآن در زمینه ی اعتقادهای دینی و مذهبی توجهی ندارند فرایند دانش ناچیز خود را که از رسیدن به حقایق جهان غیب کلا ناتوان است در این گونه بحثهای بی حاصل دخالت می دهند و در نتیجه به هیچ سر انجام درستی برای وادار کردن مردم به باورهای دینی و مذهبی غیر قرآنی ساخته و پرداخته ذهن بشر نمی نمی توانند برسند و پیامد حتمی این ناتوانی در هرچه که به دین و مذهب ارتباط پیدا می کند ؛ گمراهی و سر در گمی متدینان و غیر متدینان خواهد بود و و فرایند نهایی این گمراهی و سر در گمی بجز بیزاری از دین و مذهب چیز دیگری نمی تواند باشد.
    بهمین دلیل خداوند در چند آیه از قرآن روی حقیقت ساده و سرشت نشین و قابل درک و اثبات پذیر بودن احکام و اعتقادات دین الهی تاکید کرده است که با تلاش دین شناسان برای عرضه کردن احکام و اعتقادات غیر قرآنی بغرنج و غیر قابل اثبات بنام دین و مذهب هیچ هماهنگی و انسجام ندارد.
    اگر بشر به حقیقت عرضه ی ملیاردها صفحه در کتابهای دست ساز خود که برای جا انداختن و اثبات احکام و اعتقادات غیر وحیانی که خود بنام دین و مذهب بی هیچ حاصل مثبت و سازنده ای با دانش ناچیز خود ساخته و پرداخته است خردمندانه توجه کند ؛ به راز تاکید خداوند بر ضرورت ساده و قابل درک و سرشت نشین بودن احکام و اعتقادات اندک دین وحیانی الهی پی خواهد برد و با باور یقینی به منحصر بودن دین الهی تنها در احکام و اعتقادات وحیانی ؛ هرگز دین و مذهب را با انبوه تخیلات و تصورات بغرنج غیر قابل اثبات دانش ناچیز ذهن نا توان خود در طول قرنهای مدید با روی آوردن به اغراق مفرط تا این حد بغرنج و باور ناپذیر نمی کرد.
    خداوند برای اعتدال بخشیدن به طبع دم دمی مزاج بشر که از نیرنگهای انحرافی شیطان تاثیر پذیر است اصول کلی رفتاری و گفتاری و پنداری تحریف ناپذیری را با تعریف کلیات خوبیها و بدیها با وحی به پیامران برگزیده خود به بشر ابلاغ نمود تا سلامت زندگی خود را در کوران تقلبات روز افزون زمانه با این کلیات سامان بخشد و عالمانه سازمان دهی کند .
    خداوند در وحی خود با هشدارهای آشکار سرشت نشین بشر حتی پیامبران را به پیامدهای شوم جبران ناپذیر کاستن و افزودن به حقایق کلیات وحی الهی و به سرانجام هلاکت بار لوث کردن این حقایق با دانش ناچیز بشری آگاه ساخت و بشر را از گرفتار شدن در دام انحراف زای شیطان پلید در دین و مذهب با دلایل و شواهد هدایت وحیانی انکار ناپذیر که آخرین آنها را درقرآن ابلاغ نمود بر حذر داشت .
    در شناختهای محکم و مفصل سرشت نشین قرآن ؛ خداوندهمه ی حجتها را برای دین داری و مذهب داری خدا پسندانه برای بشر به اثبات و به اتمام رسانده است و پیامدها و سر انجام هلاکت بار عدول از این شناختها را بگونه ای که هیچ بهانه ای برای عدول از این شناختها در دست بشر نماند بازبان ساده ی قابل درک و با حقایق قابل اثبات در همه جا در قرآن تحریف ناپذیر در اختیار بشر قرار داد.

  • به برخی از رسانه های همگانی در باره سخنان استاد حسن رحیم پور ازغدی پیرامون معصومیت/چهارشنبه05/08/1400
    ---
    برداشتی از محکمات قرآن در باره معصومیت و اذن ابتکار احکام و اعتقادات جدید ثابت برای دین و مذهب
    ---
    مسئله معصومیت را که فرایند دانش متکلمان طایفه ای از مسلمانان و برداشتهایی از برخی مجملات قرآن و سنت است ، هرگز بعنوان اعتقاد ثابت دینی و مذهبی غیر قابل انکار با اعتقادهای ثابت خدشه ناپذیر قرآنی که توسط خداوند در وحی اصیل الهی قرآنی تثبیت شده اند نمی توان یکسان دانست و روی آن با دانش ناچیز بشر خارج از قرآن اعتقادها و احکام جدیدی برای دین و مذهب ابتکار کرد.
    اینگونه ابتکارات دخالت آشکار نا بجای بشر در امر منحصر به خداوند جهان هستی است .
    دانش ناچیز بشر در مقایسه با علم جهان شمول خداوند هرگز در سطحی نیست که با این دانش ناچیز بتواند با ابتکار احکام و اعتقادات جدید ثابت برای دین الهی با خداوند به رقابت بپردازد .
    پیامبران بحکم آیات محکم و مفصلی از قرآن فقط مامور به تبلیغ و آموزش و تبیین جزئیات احکام و اعتقادات الهی بودند که با وحی الهی به آنان توسط فرشتگان می رسید .
    هیچ دلیل محکم و مفصلی در قرآن و جود ندارد که ثابت کند پیامبران از جانب خداوند حق و اجازه ی ابتکار احکام و اعتقادات ثابت جدید خارج از وحی الهی برای دین و مذهب دریافت کرده باشند .
    دین و مذهب اگر با ابتکارات بشر که به حقایق جهان آگاه نیست آلوده شوند اصالت ثابت الهی و قدسیت حقایق الهی سرشت نشین خدشه ناپذیر خود را از دست می دهند و با این آلودگی اثبات ارزش اصیل الهی خدشه ناپذیر برای دین و مذهب بعلت محکوم بودن ابتکارات بشر به نقص همیشگی ؛ محال می گردد.

  • جناب آقای استاد ازغدی اکتفا به تکه پراندن هنر نیست!!!
    ---
    جناب آقای استاد ازغدی!!! شما را به خدا ؛ آیا بسنده کردن به تکه پراکنی موضوع گریز و خود داری از تجزیه و تحلیل علمی دین داری و مذهب داری ضد قرآن وعقل حاکم بر اذهان مردم و رایج در تمام رسانه های همگانی بویژه در رسانه ی ملی و سکوت در مقابل نادیده گرفتن یورش پیوسته ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات علیه اصالت الهی – قرآنی و توحیدی دین و مذهب ؛ هنری است که بتوان به صاحب آن آفرین و دست مریزاد گفت؟؟؟!!!
    نتیجه ی شوم غلفت از وظیفه ی دینی روشنگری قرآنی و عقلی در مبارزه ی علمی علیه این یورش دین زدا با وجود نویدها و هشدارهای شناختهای قرآن حاضر و ناظر ولی بیگانه نزد همگان ؛ برای شخص قرآن شناسی مانند شما استاد فرزانه ی عرصه های سخنوری دین و مذهب نباید نا شناخته مانده باشد!!!
    آن چه که از جانب دین شناسان فرزانه ای همچون شما و ازجانب مراجع دین شناسی از دیر باز تاکنون نا شناخته مانده است تلاش نستوه سازمان یافته ی علمی خدا پسندانه برای دفاع علمی – قرآنی از دین قرآنی خدا و از مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر است .
    افسوس و هزار افسوس که در مقابل هجمه ی پیوسته و سبوعانه ی من در آوردیها و خرافات و جعلیاتی که دین و مذهب را آلوده و بدنام کرده اند تا کنون هیچ گام مثبت آشکاراستوار علمی – قرآنی سازمان یافته ای در دوران حکومت ج.ا.ا که مهم ترین اولویت وظیفه ی شرعی آن باید همین تلاش و همین دفاع باشد ؛ دریغا که تا کنون برای زدایش من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل انجام نگرفته و دیده نشده است!!!
    نباید نزد وفاداران دین الهی تداعی شود که شرط اول این حکومت تنها حفظ قدرت افراد است ؛ أما حفظ دین قرآنی خداوند و حفظ اصول توحیدی مذهب اهل بیت که تنها شالوده و تنها نهادالهی این حکومت اند جزو این شرط نیستند!!!