عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این شیخ خودش سارق و دزد اموال پدری ست....از طرف پدر عاق شده

  • عمل مرجع دین شناسی اگر با اصول دین داری قرآنی مطابقت نداشته باشد نزد خداوند بی ارزش است
    ---
    جناب آقای مکارم شیرازی و سایر مراجع دین شناسی از این حقیقت غفلت نکنند که حرمت مرجعیت دین شناسی هیچ فرقی با حرمت دانشمندان دیگر ندارد چون همه بشر خطا پذیر و غیر معصوم هستند .
    میزان حرمت هر دانشمند در هر علمی با میزان تعهد و وفاداری و عمل او به اصول علمی دانش مربوطه ی او در خدمت به بشریت ارزیابی می شود و این دانش هرکز نباید وسیله ی فخر فروشی و خود بر تر بینی دانشمند نسبت به دیگران باشد .
    چون تزکیه درون انسانها اعم از داشمند و غیر دانشمند منحصر به خداوند علام الغیوب دانای مطلق است ؛ دانش بتنهایی در ارزیابیهای الهی هرگز عامل منحصر به فرد بر تر شمردن دانشمندان بر سایر خلق الله نیست.
    عمل مرجع دین شناسی اگر در ارزیابی با ملاک و معیارهای شناختهای قرآن با اصول دین داری در این شناختها مطابقت نداشته باشد نزد یگانه ذات اقدس خداوند دانای مطلق بی ارزش است .

  • قدرت مادی حکومت اسلامی تنها با تعهد به اجرای شناختهای قرآن تقویت می شود
    ---
    حکومت اسلامی را تا با رویکردی صادقانه به اجرا و کشوری کردن شناختهای الهی فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی تقویت نکنیم نه از نعمتهای دنیوی خداوند بهره ی خدا پسندانه برده ایم و نه عاقبت بخیری اخروی برای خود تضمین کرده ایم و نه رضایت خداوند را به دست آورده ایم .
    چهل و اندی سال است که هنوز مسئولان ما به ضرورت اجرای سازمان یافته و قانونمند اصول غفلت ناپذیر شناختهای مذکور مطابق با خواستهای قرآنی خداوندهیچ گام مثبت و سازنده ی نظامند آشکاری به پیش بر نداشته اند .
    من در آوردیها و خرافات و جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز بنام دین و مذهب پیوسته دین توحیدی خداوند و مکتب توحیدی تشیع علوی را با نهایت گستاخی و جسارت توسط دلالان شیاد حرام خور دین فروش و مذهب فرش بدنام و منفور می سازند ولی هنوز به ذهن مسئولان ما بعلت چشم پوشی از هشدارهای محکم و مفصل قرآن خطور نکرده که چه ظلم عظیمی در حق دین و مذهب در کشور ما در طول مدت به قدرت رسیدن حکومت دینی با سکوت اکثریت مراجع دین شناسی در جریان است.
    قدرت حکومت دینی اگر با اجرای نظام مند و سازمان یافته و قانونی خواستهای آشکا خداوند در شناختهای محکم و مفصل قرآنی تقویت و تثبیت نشود این قدرت هر چند هم بلحاظ مادی پیشرفته باشد سست و بی پایه خواهد بود و مشخص است مآل و سرانجام قدرتی که ضرورتهای توحیدی غفلت ناپذیر دین خداوند را نادیده می گیرد چه خواهد بود .
    زنهار این هشدار دلسوزانه متکی به قرآن را تضعیف بپنداریم و برای جبران کاستیهای فاجعه بار دینی و مذهبی خود عالمانه و ضابطه مند مسلح به سلاح شکست ناپذیر الهی ایمان به شناختهای قرآن وارد میدان کارزار نشویم.

  • اصول اساسی وظیفه ی مرجعیت دین شناسی را قرآن تعیین کرده است
    ---
    متاسفانه تنها قربانی مظلوم معرکه شخصی اکثریت مراجع دین شناسی در کشور ما دین قرآنی توحیدی خداوند است که این مراجع با سکوت مرموز خود در مقابل من در آوردی پروران و خرافه گستران و مروجان جعلیات که اصالت الهی توحیدی این دین را پیوسته لوث و نابود می کنند هیچ اقدام بازدارنده ای را برای دفاع خدا پسندانه ی قرآنی از دین و مذهب انجام نمی دهند.
    متاسفانه رفتار رایج مراجع دین شناسی در زمینه ی آموزش و تبلیغ دین و مذهب و سکوت آنان در مقابل من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای متضاد با شناختهای قرآن ؛ گواه روشنی است بر این مدعا که این مراجع برای احکام و اعتقادات و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل این کتاب هدایت آسمانی هیچ نقش خدا پسندانه و تعیین کننده ای را در جهت دهی درست دین داری و مذهب داری مردم نمی شناسند.
    رفتار رایج این مراجع در زمینه ی آموزش و تبلیغ دین و مذهب نشان می دهد این تنها من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل هستند که می توانند و باید چگونگی دین داری و مذهب داری مردم را ، با ابزارهای مشرکانه ی دین زدای متضاد با اصول توحیدی قرآن ، شکل بدهند و تعیین کنند.
    این موضع وارونه ی اکثریت مراجع دین شناسی که سر تا سر در تضاد آشکار با ارزشهای توحیدی قرآن است و بندگان را در تضاد با هشدارهای محکم و مفصل فراوان قرآن در انجام امور فرا طبیعی که به خداوند منحصر است رقیب خداوند می سازد ؛ خروج آشکار از اصول توحیدی رسالت قرآن و کفر صریح به اصول الهی این رسالت است و بشر را به راه های گمراهی شیطانی می کشاند و برای مراجع پیرو این راه ضد ارزشی هیچ حقی بنام هدایت گری به سوی دین توحیدی الهی باقی نمی گذارد.
    خداوند یگانه ذات اقدس حکیم و دانای مطلق در این آیه قرآنی : « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ و در سایر هشدارهای محکم و مفصل فراوان قرآن حدود وظیفه ی مراجع دین شناسی را بگونه ای آشکار و غیر قابل انکارتعیین کرده است و خروج از این حدود الهی آشکار ؛ انکار بی شبهه ی دستورات قرآنی خداوند است .
    بهانه قرار دادن جعلیات بی پایه ی ساخته و پراداخته ی جعالان بشر بنام سنت و سیرت معصوم در تضاد آشکار با اصول توحیدی قرآن و با جعل و دروغ و با ترفندهای شیطانی ؛ رفتار مزورانه و ظالمانه و بحکم هشدارهای فراوان خود قرآن دین زداست و دین و مذهب را به سوی ابتذال و کفر سوق داده و به بازیچه ی دست دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر برای انباشتن منافع دنیوی حرام تبدیل کرده است .
    این رفتار ضد ارزشی که اکثریت مراجع دین شناسی آن را پیشه ی همیشگی خود قرار داده اند ، دانسته یا ندانسته ؛ دین و مذهب را بگونه ای شیطان پسند وسیله ای فعال در اختیار دشمنان بیگانه ی دین و مذهب قرار داده تا این دشمنان آسان بتوانند با خواب خواب نگه داشتن ملل مسلمان و با تفرقه افکنی و فتنه انگیزی میان این ملل بر سرنوشت این ملل چیره شوند و داراییهای این ملل را چپاول کنند و به تاراج ببرند .
    این سئوال بسیار حیاتی است و نیاز به پاسخ خدا پسندانه دارد که تعرض به چنین مراجعی و انتقاد از موضع منفی و تخریبی آنان در مقابل شناختهای محکم و مفصل قرآن و رسوا سازی این موضع اصول ستیز ؛ چه خسارتهای جبران ناپذیری را خواهد داشت؟؟؟ً!!!

  • به پایگاه خبر فوری در باره خبر:/ روحانی: آیت الله صافی گلپایگانی شاخص انقلاب و مبارزه است / یکشنبه 09/08/1400
    ---
    آقای روحانی!!! شاخص انقلاب را وارونه تفسیر نکنید
    ---
    جناب شیخ حسن روحانی!!! شما و هم فکران رسوای لیبرال سکولارتان بدانید که مؤمنان استکبار ستیز پیرو خط الهی سرخ شهادت ؛ نشانه حقیقی شاخص انقلاب را حجم دفاع صادقانه و جدی پیوسته ی مراجع دین شناسی از شناختهای محکم و مفصل توحیدی قرآن می دانند که بطور روزمره توسط شیادان دین فروش و مذهب فروش با من در آوردی پروری و خرافه گستری و ترویج جعلیات ضد قرآن و عقل و با ابزار قرار دادن نام پاک اهل بیت مظلوم پیامبر و وارونه و شیطان پسند تفسیر کردن حدیث شریف ثقلین با نهایت جرئت و جسارت و گستاخی توهین و تحقیر می گردند و قدسیت این شناختها ربانی همیشه و آشکار شکسته و بی ارزش جلوه داده می شوند.
    بسیار اند مدعیان مرجعیت دین شناسی که با هدف جاه و مقام سازی برای خود در این دنیای فانی ؛ قدسیت شناختهای حیات بخش قرآن را بپای هوی و هوسهای دنیا پرستی شیادان دین فروش و مذهب فروش مزدور صهیونیسم و استکبار قربانی می کنند.
    هدف شیطانی شیادان دین فروش و مذهب قروش هموار سازی راه پیاده شدن دسیسه های صهیونیسم و استکبار برای چیره شدن این دشمنان قسم خورده بر سرنوشت ملل مسلمان و چپاول ثروتهای جهان اسلام است .
    شگفتا که چگونه کلاه گشاد ترفندهای برخی از مدعیان دین شناسی بسادگی سر برخی از منسوبان دولت ج.ا.ا می رود و نهیب بگیر و ببند و مجازات علیه منتقدان چننین شاخصهای تقلبی را با مباهات سر می دهند؟؟؟!!!

  • آیا زمان تصحیح نابسامنیهای دینی و مذهبی در صدا و سیمای ج.ا.ا و در کل ایران فرا نرسیده است؟!
    ---
    بد ترین خیانت و جنایتی که علیه دین خداو مذهب توحیدی تشیع علوی و علیه اساسی ترین نهاد اصول قانون اساسی کشور که قرآن کریم است در سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا توسط مسئولان همه ی بخشهای این رسانه ی ملی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انجام می گیرد و با سکوت و تشویق همیشگی مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین در کشور ادامه می یابد ترویج پیوسته و بی وقفه ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن و عقل در دستگاه های نمایشی و گویشی این سازمان است که هیج حیثیت و آبروی خدا پسندانه ای برای نظام ج.ا.ا باقی نگذاشته و در دفاع از وابسته بودن این نظام به دین توحیدی خداوند این نظام را خلع سلاح کرده است.
    ترویج همیشگی من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل در این سازمان که پخش برنامه های آن جهان را فرا می گیرد با نسبت دادن این نمادهای ضد ارزشی به پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت هیچ پایه ی استواری برای دفاع از حیثیت توحیدی مذهب اهل بیت باقی نگذاشته است.
    رویه ترویح ضد ارزشها در سازمان ملی صدا و سیما نمی تواند ریشه در جهل داشته باشد زیرا اکثر مدیران این سازمان ؛ مدرک فوق دکترای خود را به رخ ملت می کشند و هرگز نمی توان باور کرد این دانش آموختگان بالا ترین سطح علمی به اصول و قواعد و الف بای بحث و تجزیه و تحلیل علمی برای شناخت سره از ناسره نظریات و اعتقادهای علمی در همه علوم آگاه و چیره نیستند و در ذهن آنان ناسره های غیر قابل اثبات عجیب و غریب منسوب به دین و مذهب سئوال بر انگیز نیستند.
    دین توحیدی خداوند نزد مسلمانان مؤمن صادق وفادار به این دین اگر این مسلمانان به شناختهای محکم ومفصل فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی آگاه باشند واین آگاهی ضروری ترین نیاز دین داری آنان باشد ؛ این شناختهای حکیمانه انکار ناپذیر نزد این مسلمانان باید حیاتی ترین و سرنوشت ساز ترین نیاز زندگی بشر در دنیا و آخرت شناخته شده باشد.
    بسیار شایسته ی سئوال است که چرا حقیقت شناختهای قرآنی مذکور نزد مدیران مسلمان فوق تخصص بر خوردار از مدرک دکترا در سازمان صدا و سیمای نظام ج.ا.ا هنوز جا نیافتاده و حتی آگاهی سطحی نیز در باره این شناختها ندارند؟؟؟!!!
    دانش این مدیران با وضع رایج در زمینه دین و مذهب در صدا و سیمای ملی شاید تا سطحی باشد که اگر در هر امتحانی در باره اظهار نظر پیرامون حقیقت و نقش شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی شرکت کنند نتوانند نمره قبولی بگیرند .
    مدیران بخشهای کلیدی فرهنگ ساز صدا و سیمای نظام ج.ا.ا اگر ثابت کنند هنوز توان پاسخ درست را نسبت به اهمیت نقش شناختهای قرآنی در دین داری و مذهب داری ندارند و نمی دانند ؛ چگونه و با چه مجوزی می شود به آنان مدیریت این بخشهای کلیدی را سپرد و مردم را در زمینه ی آموزش و تبلیغ دین و مذهب در معرض غلط آموزیهای دین زدا که با مجوز آنان پخش می گردند قرار داد؟؟؟!!!
    افسوس که از جانب مراجع دین شناسی و مذهب شناسی و از جانب مراکز آموزش و تبلیغ دین در کشور هیچ فریاد و نهیب و هشدار آشکار مستند و مستدلی با آمار و ارقام نسبت به رویه غلط و مخرب ضد قرآنی که صدا و سیمای ج.ا.ا در زمینه ی عرضه ی دین و مذهب به ملت و به جهان پیش گرفته است تا کنون داده نشده و هیچ نشانه ای از تذکر و گوشزد آشکار در این زمینه که سرنوشت و زندگی ملت را فرا می گیرد و در حیثیت دینی نظام ج.ا.ا بگونه ای مخرب تاثیر گذار است دیده نمی شود!!!
    آیا پس از گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ؛ زمان تصحیح نابسامانیها و نا هنجاریهای بدنام کننده ی دین و مذهب که حیثیت و اصالت قرآنی مکتب توحیدی اهل بیت پیامبر را زیر سئوال می برند و لوث و نابود می کنند هنوز در صدا و سیما ج.ا.ا و در کل ایران فرا نرسیده است؟؟؟!!!
    آیا دلسوزان مؤمن وفادار نظام اسلامی هنوز در باره ی این تصحیح خدا پسندانه ی سرنوشت ساز ضروری نیاندیشیده اند و هنوز نمی خواهند بیاندیشند و برای آخرت خود همه ی پاسخهایی را که در این زمینه در محضر خداوند حساب رس پس از پایان این عمر کوتاه باید بدهند آماده کرده اند؟؟؟!!!

  • به پایگاه خبر فوری در باره خبر:/ حمایت جامعه روحانیت مبارز از آیت‌الله صافی گلپایگانی/ شنبه 08/08/1400
    ---
    چرا باید حیثیت مراجع دین شناسی بر حیثیت محکمات قرآن ارجحیت داشته باشد ؟؟؟!!!
    ---
    پیروی صادقانه از محکمات مفصل دین قرآنی خداوند و ایمان به این محکمات ربانی است که به پیامبر اکرم و به اهل بیت مطهر آن حضرت و به همه ی اولیای صالح خدا اعتبار و حیثیت دینی و مذهبی بخشیده است .
    این بندگان مقرب زندگی و وجود خود را با تحمل همه ی دشواریها و شکنجه های بشری در راه تبلیغ و آموزش و تبیین این محکمات و مصون نگه داشتن آنها از هرگونه تحریف ؛ در بست و قف این وظیفه الهی کرده اند.
    افسوس با این که این محکمات قرآنی پیوسته از جانب جاهلان و غافلان و شیادان دین فروش ومذهب فروش و با توطئه های دشمنان بیگانه ی قسم خورده ی دین خداوند و دشمنان مذهب توحیدی تشیع علوی در شب و روز با افزودن من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل همیشه در معرض حمله قرار دارند و پیوسته لوث و تحقیر و توهین می گردند ؛ اکثریت مراجع دین شناسی و مذهب شناسی از جمله مرجع نامبرده و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب در ایرآن اسلامی ما در مقابل این فاجعه ی عظمای توهین و تحقیر قرآن ؛ هیچ خم به ابرو نمی آورند و هیچ اعتراض علمی نمی کنند و هیچگاه هیچ حرمت و قدسیتی برای این محکمات توهین شده ی قرآن بخاطر آنان نمی آید؟؟؟!!!
    شگفتا چرا غیرتمندان دین شناس و مراکز آموزش و تلبیغ دین و مذهب با به فراموشی سپردن همه محکمات مفصل شناختها و هشدارهای قرآن در زمینه ی اعتقادات منسوب به دین و مذهب هم اکنون تنها به بهانه انتقاد از مرجع مذکور ؛ دنیا را زیر و رو کرده و اشتلم بگیر و ببند و مجازات علیه منتقدان این مرجع که محکمات مفصل هشدارهای قرآن از ذهن ایشان محو شده اند سر می دهند و کشور را علیه این منتقدان می شورانند.
    عدالت اسلامی ما در ایران اسلامی که برای دفاع از اصالت دین قرآنی خداوند و برای دفاع از محکمات قرآن به جوش نمی آید با چه بهانه و توجیهی از قرآن و عقل گرمای جوشش آن از درجه صد هم در دفاع از افرادی که محکمات اعتقادی الهی قرآن را به فراموشی سپرده اند بالا تر می رود؟؟؟!!!