عکسش رو برام بفرست!


خانواده‌ها قراره حامی فرزندانشون باشن و اونها رو تو مسیر انتخاب‌های درست همراهی کنن تا خیال‌شون از بابت آینده پیش‌روشون راحت باشه. تا اینجا احتمالا کسی مخالفتی نداره.
قضیه وقتی عجیب میشه که می‌بینیم این روزا بحث دوست غیرهم‌جنس که میشه، خونواده‌ها روی خوش نشون میدن ولی بحث خواستگاری و تعهد که میشه، روترش می‌کنن!
یه چیزی این وسط سرجاش نیست خلاصه!


+ 
21

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عرض شد هدف وسیله را توجیح نمی کند. نیت یک پیام خوب که پیر و جوان را بفکر وامیدارد ، نباید از طریق بد ( نمایش / دروغ ) حاصل شود.
    البته اغلب موضوعات اجتماعی بینظری را مطرح می کنی و از این بابت جای شکر دارد.
    اجر شما با خانم حضرت زهرا (س)

  • خب این که دلیلش خیلی روشنه.
    وقتی دختر و پسری بخوان برن زیر یک سقف طبیعتا یک سری مسئولیت‌ها و مقدماتی بر عهده‌ی خانواده‌ها قرار می‌گیره.
    و از اون‌جایی که پدر و مادرهای امروزی دیگه مثل قدیم مسئولیت‌پذیر و دلسوز نیستند برای همین ترجیح می‌دن فرزندشون ازدواج نکنه.

  • سلام حتی فکر کردن بهش گناه جه برسه دروغ بگی وبعدش دنبالش بری واقعا" این تصویر بد آموزی داره شما توی برتامه هم رفیق هم به همچین چیزی را گذاشتین آنجا هم من گفتم این تصویر ونمونه این گناه است وبزهکاری و ترویج فحشا است ولی کو گوش شنوا این قبیل رفتارها مال پیروان ائمه اطهار(ع) نیست خواهشا" اینگونه تبلیغ فحشا نکنید باید خیلی مواظب باشید که خانواده چگونه از هم پاشیده میشود باید برگردید وکتاب معادشهید آیت الله دستغیب را مطالعه کنید .اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات