خواستگاری وسط خیابان!


یه سوال یکسان از دخترها و پسرهای دم بخت و پاسخ های جالب و عجیب برعکس آنان!

حاضرید با داشتن ۵-۴ تومان حقوق ماهیانه
و یک خانه ۵۰-۴۰ متری، با کسی که دوستش دارید، ازدواج کنید؟


+ 
19

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آقا منظور کامنت اول (وحید فاطمی) رو هر کی فهمید به منم بگه!
    وحید جان خودتم اگه هستی منظورت رو واضح تر بگو برادر من!

  • سلام بزرگوار در قسمت قبل این ویدیو هم گفتم همش شعار هست و در واقعیت هیچکدام در جامعه نمی بینید چون الان تنها افراد کمتر آمادگی برای رو برو شدن با مشکلات را دارن .و فقط یه دیدگاه ساده دارن کاش این طور سوالات از افرادی می پرسیدن که الان بالای 30سال سن دارن و ازدواج نکردن جواب آنها دیدن داشت .نه نوجوان و نسبتا جوانان.

  • سلام ما اگر پیرو ائمه اطهار (ع) ومسلمان هستیم باید به سیره زندگی ورفتار آنان توجه کنیم وباید در زندگی به آنان توسل کرده ودر عمل هم پیرو آنها باشم ودر زندگی مشترک هم به آنها نگاه کنیم.اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات .

  • سلام خواستن توانستن است بستگی به شما داره خانم یا آقا باید بگردی ومثل خودت رو پیدا کنی یعنی اینکه نیمه دوم خودت رو که تورو کامل میکنه پیداکنی بعدم شما هرطور که بخواهی زندگی میکنی ونباید به حرف مردم اهمیت بدی بله مسئولیت داشتن سخت است ولی درکنار این سختی خیلی از چیزها بدست می آید اولیش اینکه دینت را کامل کرده ای ودوم اینه که دیگه سعی میکنی دوست داشتن واقعی را به همنوع خودت نشون بدی و آن آقا ویا خانم شمارا کامل میکنه وسعی میکنی که عادات بدت رو ترک کنی وسعی میکنی به هم عشق بورزید ودر کنار هم بودن به شما آرامش میده وتا کی میتوانی به پدر ومادر تکیه کنی وباید خود شما پدر ومادر بشی .اللهم عجل لولیک الفرج . صلوات .

  • کوتر 00/8/11 ساعت 11:13

    به نظرم اون خانم خیلی درست گفتن..پسرا آزادیشان با ده تا دختر دارن چرا باید زن بگیرن...این وضع بی بند و باری جامعه مشکلات کنونی رو ساخته

  • فقط اون یارو که برگشت گفت با 40 تومن شاید بتونم زن بگیرم
    :))))))))

    پس لابد من که با 4 تومن حقوق و دو تا بچه میگذرونم زندگیم زندگی آدم نیست

    بعضیا تو چه توهم هایی زندگی میکنن

  • به نظرم اکثر آقا پسرها ودخترخانوم های جامعه ما آدم های مثبتی هستند اما دراین فیلم مشخصه که دختر خانم ها استقبال شایان توجه ای به ایجاد یک کانون گرم خانوادگی دارند و درعوض آقا پسرها این فرصت طلایی را از خود دریغ می کنند . فقط یک همت واقعی ، امابیشتراز طرف آقایان تجرد گرایی رادر جامعه ما از بین می برد .

  • فیلم رو ندیدم اما تاکید بر دوست داشتن شاید صحیح نباشد. در جوانی آبگوشت دوست نداریم و در پیری بر عکس. در جوانی علاقه به شلوغی داریم و بعد ها به آرامش. در زمستان گرما می جونیم و در تابستان ...
    امروز این فرد را دوست دارم و فردا...
    البته جوابی برای این مسئله ندارم اما باید به آن فکر کرد. بخصوص در جامه توحیدی که همه چیز برای رضای خداست.