استاد خاتمی نژاد - بلای تفرقه


جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
15

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهم ترین وظیفه ی دینی و مذهبی مسئولان نظام دینی ج.ا.ا و مراجع دین شناسی چیست؟
    ---
    نخستین و مهم ترین و ظیفه ی دینی و مذهبی مسئولان نظام ج.ا.ا و مراجع دین شناسی ؛ دفاع از اصالت الهی دین قرآنی خداوند و دفاع از اصالت توحیدی مکتب تشیع نهج البلاغه ای علوی و مبارزه ی علمی فراگیر همیشگی علیه انبوه روز افزون ضد ارزشی من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل است که این اصالت را لوث و نابود می کنند.
    اصالت الهی - توحیدی دین خدا و مذهب تشیع علوی با آمیختن ضد ارزشهای متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن به دین و مذهب بعلت آزادانه فعال بودن خیل بی شمار تحریف گران منفعت طلب بی بند و بار عوام فریب در پوشش حرفه های گوناگون ؛ کاملا لوث و مخدوش و مسخ و نابود می گردد.
    سکوت مطلق همیشگی مراجع دین و مذهب شناسی و مراکز آموزش دین و مذهب در مقابل تحریف گران و خود داری این مراجع و مراکز از انجام وظیفه ی روشنگری قرآنی و عقلی و خود داری از آگاه سازی متدینان به هشدارهای آشکارقرآن در زمینه تحریف گریها ؛ دین و مذهب را به بازیچه ی منفعت طلبی تحریف گران تبدیل کرده و مردم متدین را از آگاهی به حقیقت ضد قرآنی من در آوردیها و خرافات و جعلیات آمیخته به دین و مذهب محروم ساخته است .
    ما بیش از چهل است بحمد الله در سایه حکومت دینی نظام ج.ا.ا زندگی را می گذارنیم ولی افسوس که تاکنون هیچ اقدام و جنبش سازمان یافته ی علمی ضابطه مند و قانون مندی را از نهادهای ذی ربط حکومتی نظام و از مراجع و مراکز دین شناسی برای مبارزه علمی آشکار علیه تحریف گریهایی که پیوسته اصالت توحیدی دین و مذهب را نشانه می روند ندیده ایم.
    این مبارزه ی علمی خدا پسندانه که همه ی پیامبران الهی از بدو بعثت بدستور خداوند طلایه دار آن بودند در حقیقت نخستین و مهمترین وظیفه و مسئولیت تخلف ناپذیری است که خداوند در قرآن به دوش مسئولان ذی ربط نظام و مراجع و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب گذارده است .
    خداوند در قرآن متخلفان از این وظیفه و همه ی افرادی که حقایق وحی الهی از جمله حقایق شناختهای توحیدی قرآن را بنا به مصلحت اندیشیهای گوناگون بشری محض کتمان می کنند به لعن و نفرین از جانب خود و از جانب مؤمنان و به محرومیت از رحمت الهی ؛ آشکار هشدار داده است .

  • باعرض سلام خدمت همه ی عصر ظهوری های محترم از بیانات موثرآقای دکتر استفاده میبریم همیشه ودرزندگی روزمره اونارو کاربردی میکنیم،باآرزوی عنایت روزافزون برای این بزرگوار ازایشون کمال تشکر رو داریم.