حاج میثم مطیعی | کار من فاطمه بودنه


کار من فاطمه بودنه... (زمینه)
بانوای : حاج میثم مطیعی


+ 
7

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پیروی از تفسیر وارونه ی حدیث ثقلین چه پیامدهای شومی در دنیا و آخرت برای بشر دارد؟
    ---
    دقت و تدبر کنیم!!! تفسیر حدیث ثقلین اگر با داده های آیات پیامبر شناسی قرآن که حدود وظیفه ی دینی و حدود توان و دانش پیامبر را آشکار بیان می کنند در تضاد باشد؛ نتیجه ی اصرار بر پیروی از این گونه تفسیر دهان کجی به محکمات مفصل قرآن و اصرار بر مخالفت گستاخانه با دستورات صریح و غیر قابل انکار یگانه ذات اقدس خداوند جهان هستی و گناه کبیره ی نابخشودنی است .
    پایبندی بر پیروی از چنین تفسیر وارونه ای بحکم آشکار خداوند در قرآن در آیات محکم و مفصل 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و بسیاری دیگر از آیات هشدارهای قرآن ؛ پیروی از شیطان است.
    سر انجام اصرار بر پیروی از تفسیر معکوس و نادرست حدیث ثقلین که با آیات محکم و مفصل پیامبر شناسی قرآن تضاد انکار ناپذیرآشکار دارد ؛ بی تردید بحکم هشدارهای بسیار قرآن ؛ نابودی و تباهی یک عمر نیکو کاری و دین داری بشر متدین است.
    متدینانی که بر گناه کبیره ی پیروی از تفسیر نادرست و معکوس حدیث ثقلین که در تضاد آشکار با محکمات مفصل قرآن است اصرار می ورزند اگر پیش از مرگ با آگاهی به آیات پیامبر شناسی قرآن به خود نیایند و از چنین پیروی به درگاه خداوند توبه نصوح نکنند بی تردید بعلت بزرگی گناه به عذاب نابخشودنی ابدی دوزخ گرفتار خواهند شد.
    چون آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و ترجمه ی درست این آیات همیشه در این دنیا در اختیار بشر اند و خداوند دستور صریح تدبر در این آیات را به بشر داده و بر پیروی از این آیات انکار ناپذیر سرشت نشین تاکید کرده و مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب را به آگاه سازی پیوسته ی مردم به این آیات موظف ساخته است ؛ حجت را بر بشر تمام کرده و در قیامت هیچ بهانه ای برای سرپیچی از این آیات را از بشر نخواهد پذیرفت و بشر را به تحمل پیامدهای شوم و پایان ناپذیر این سرپیچی محکوم خواهد کرد.

  • لطفا مراجع و مراکز دین شناسی جهان اسلام روشنگری کنند و پاسخ دهند
    ---
    - آیا قرآن در زمینه ی اعتقاد گزینی دینی و مذهبی خطاب به عموم بشر است یا خطاب به قشرهای محدود؟
    - چرا قرآن در زمینه ی دین گزینی و مذهب گزینی بویژه در زمینه ی گزینش اعتقادات دینی و مذهبی باکاربرد عبارت « أیها الناس » بشر را بدون قید و تخصیص با تاکید و تکرار بارها به خرد گرایی « تعقل » و اندیشه وری « تفکر» و ژرفا نگری و کاوشگری « تدبر » فرا خوانده است؟
    - چرا قرآن در زمینه ی دین و مذهب گزینی خرد گریزی را بارها شدیدا تقبیح کرده و خرد گریزان را کر و لال و کور و نادان و پست تر و گمراه تر از چهار پایان توصیف کرده است؟
    - آیا قرآن در این دنیا خطاب به عموم بشر و جهان شمول و زمان شمول است یا خطاب قرآن به قشرهای محدود در مکان محدود و مقطع زمانی محدود منحصر است؟
    - چرا عبارت اضافی قرآنی « أهل الذکر» را برخی از مذاهب که خود را به اسلام منتسب می دانند در زمینه ی تشریح و تفسیر قرآن با کاربرد برخی از اوصاف قدسی نهان اثبات ناپذیر به عده ی محدودی از بشر که ده ها قرن پیش در گذشته اند منحصر می سازند؟
    - چرا با سکوت مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین ؛ انبوهی از اعتقادات غیر قرآنی من در آوردی و خرافی با ترویج جعلیات کفر آلود غیر قابل اثبات و ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب و با ابزار قرار دادن نام پیامبر اکرم و اهل بیت و عترت مطهر آن حضرت بی هیچ قید وشرط به اذهان توده های مردم متدین تزریق می شود و حکم آشکار قرآن در آیات 103 تا 106 سوره کهف و در آیه 65 سوره زمر و در بسیاری از آیات محکم و مفصل هشدارهای قرآن در این زمینه نادیده گرفته می شوند؟
    - چرا علی رغم تاکید قرآن بر ضورورت برقراری اتحاد و همدلی و هماهنگی و همبستگی میان مسلمانان جهان برخی از فرقه های منحرف مانند وهابیها و سلفیهای متحجر جاهل و فرقه ی گمراه تشیع لندنی ، بنفع دشمنان بیگانه ، با ابزار قرار دادن نام دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت ؛ پیوسته روی کوس منحوس فتنه و تفرقه ی شیطان پسند می کوبند و کشتار و ویرانگری و آوارگی میلیونها مسلمان و پیامدهای شوم این رفتارهای ضد بشری را در جهان اسلام بنفع استکبار و صهیونیسم رواج می دهند و هیچ اقدام روشنگر علمی وهیچ اعتراض عملی صادقانه از مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب در مقابل این همه جفا ، که به دین و مذهب و پیامبر واهل بیت آن حضرت روا داشته می شود ، از این مراجع و مراکز بظاهر مسئول بر نمی خیزد؟
    - صدها چراهای دیگر در این زمینه ها وجود دارند که سرنوشت مسلمانان جهان را بنفع دشمنان بیگانه دگر گون و نابود می کنند ولی هیچ حرکت و جنبش صادقانه ی اسلام دوست و انسان دوست با دوامی برای اصلاح این خرابیها و تخریبها در جهان اسلام دیده نمی شود.

  • چرا حکومت دینی ایران علیه تحریفگران ارزشهای توحیدی قرآن به مبارزه ی علمی نمی پردازد؟!
    ---
    بیش از چهل سال است ببرکت انقلاب اسلامی با فداکاری صدها هزار شهید و جانباز از عزیز ترین فرزندان این مرز و بوم و انفاق صدها هزار ملیارد از پول رایج و دارایی ملت در این کشور برای این پیروزی ؛ نظام و حکومت بنام اسلام در ایران مستقر گردیده اند.
    تردیدی نیست که مهم ترین اولویت و ضرورت غفلت ناپذیر نظام حکومت دینی و تمامی مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب در تأسی به پیامبر اسلام باید مبارزه ی علمی سازمان یافته ی شرعی و قانونی پیوسته برای پاکسازی دین و مذهب از آلاینده های بشری تحریفگر دوران جاهلیت معاصر باشد ، که اصالت توحیدی دین و خدا و مذهب اهل بیت را همیشه نشانه رفته و نابود می کنند.
    افسوس و هزار افسوس که نظام و حکومت دینی بیشتر با پرداختن به نیازهای دنیوی هیچ حرکت سازمان یافته ی علمی قانون مند برای اجرای این مبازه و پاکسازی خدا پسندانه در طول گذشت بیش از چهار دهه ی زمانی از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هنوز در کشوری که بنام اسلام قیام کرده دیده نمی شود.
    بی تفاوتی نسبت به اصالت توحیدی قرآنی دین و مذهب و آزاد رها کردن خاص و عام از مردم و همه ی رسانه های همگانی در کشور در طول مدت مذکور برای لوث و نابود کردن این اصالت توحیدی الهی ؛ ثابت می کند که همه چیز در کشور انقلابی ما از اصالت مذکور برای همه ی ارگانها و نهادهای حکومت دینی نظام ج.ا.ا مهم تر و اولویت دار تر بوده است .
    اگر تا فرصت پایان پذیر اندکی که در دست هست حکومت دینی ج.ا.ا برای مبارزه و پاکسازی سازمان یافته ی علمی ضابطه مند بی وقفه ی دین و مذهب از من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ضد قرآن و عقل با برنامه های عالمانه ی دراز مدت و کوتاه مدت و با هدف مصون نگه داشتن اصالت توحیدی دین خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر از لوث و نابودی ناشی از این ضد ارزشها تهیه و تدوین نکند و بگونه ای نظام مند و روشمند علمی قا طعانه و بدون هر گونه تعلل و تأخیر مرحله به مرحله این برنامه ها را به اجرا نگذازد ؛ تردید نداشته باشیم که فرصت ناگهان از دست خواهد رفت و پیوسته مشمول پیامدهای خانمان بر افکن همه ی هشدارهای آشکار محکم و مفصل قرآنی خداوند خواهیم شد.
    حکومت دینی در جامعه پیرو مذهب اهل بیت پیامبر برای بقای خدا پسندانه در قدرت باید ضرورت دفاع علمی از اصالت توحیدی دین خدا و مذهب اهل بیت را لحظه ای فراموش نکند و همیشه این دفاع را باید مهم ترین اولویت ودر رأس وظایف خود نصب العین قرار دهد.
    اصول عقلی - علمی انکار ناپذیر احکام و اعتقادات اندک قرآنی دین خدا برای سازماندهی عزت مندی و سعادت مندی زندگی بشر از جانب خداوند با وحی تحریف نشده الهی توسط پیامبر اسلام در قرآن به بشر ابلاغ گردیده اند ، و غفلت از اصول این احکام و اعتقادات الهی انسان ساز و آلوده کردن آنها با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل ؛ بی تردید پای گذاشتن در جاده ی گمراهی و تباهی و هلاکت و سر انجام دچار شدن به عذاب ابدی الهی است.

  • سرنوشت ساز ترین نیاز هر مسلمان در دین داری و مذهب داری چیست؟
    ---
    با توجه به این حقیقت که تمام یک عمر رفتار و گفتار و پندار بشر تا پایان این عمر برای محاسبه و ترتیب أثر زیر ذره بین بی خطای خداوند دانای مطلق قرار دارد ؛ سرنوشت ساز ترین نیاز هر مسلمان در دین داری و مذهب داری داشتن دلیل قطعی ثابت کردن درستی و خدا پسندانه بودن تمام این داری و مذهب داری در محضر خداوند است .
    چنین دلیل قطعی نزد هر مسلمان تنها با آگاهی او به شناختهای انکار ناپذیر و سرشت نشین فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی به دست می آید .
    این آگاهی که حتما در طول عمر ؛ مورد نیاز مبرم هر مسلمان است تنها با آموزش و خواندن مدبرانه قرآن با شناخت معنای ظاهر آشکار و رسا و گویای انکار ناپذیر محتوای احکام و اعتقادات قرآنی باید محرز گردد.
    بار گران فراهم سازی این آگاهی بحکم قرآن در آیه 122 سوره توبه به دوش همه ی مراجع دین شناسی و بویژه فقهای مسلمان و همه ی مراکز آموزش و تبلیغ خرد گرای قرآن و دین توحیدی خداوند و مکتب توحیدی قرآنی مذهب تشیع علوی است .
    این مراجع و مراکز بحکم خداوند همیشه موظف اند پیوسته با نهایت دقت و درایت به احکام و اعتقادات محکم و مفصل قرآن و به تعریف و تبلیع و آموزش شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی با بهره گیری ساده و رسا از اصول خدشه ناپذیر استدلال عقلی ؛ برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری متدینان از هرگونه انحراف و کج روی و گمراهی که شیطان همیشه فراروی متدینان قرار می دهد ؛ همه ی تلاش و مجاهدت علمی لازم خود را بی وقفه مبذول بدارند .
    این مراجع و مراکز موظف اند متدینان را به ترفندهای شیطان در گمراه کردن آنان که با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل به اذهان آنان بنام دین و مذهب تزریق می کند همیشه آگاه سازند.
    آگاهی به هشدارهای شدید قرآن نسبت به کوتاهی مراجع و مراکز مذکور در رساندن آگاهی به متدینان غافل و نسبت به کتمان حقایق محکم و مفصل قرآنی در زمینه ی دین داری و مذهب داری ؛ کافی است چنان چه ایمان و صداقت و وفا داری به شناختهای قرآنی دین توحیدی خداوند فراهم باشد ، آنان در رساندن این آگاهی هیچ لحظه ای درنگ نکنند و سر از پا نشناسند.