ارسال در 1400/9/5 ساعت 20:00 2021-11-26 20:00:56
مهدی
توسط مهدی


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • « مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ» ﴿ آیه ۱۸ سوره ق ﴾
    ---
    به این حقیقت باید با تدبر نیک توجه و دقت کنیم که سخن گویی هر گوینده ای چه راست یا دروغ باشد و چه بسود یا بزیان دیگران یا خود گوینده باشد همه بی کاستی یافزونی نزد خداوند در رزومه ی اعمال گوینده برای پاداش یا مجازات ثبت می گردد.
    هر انسانی خواه شاعر یا مداح یا هر انسان دیگری باشد فردای قیامت مسئول سخنان خود است و انسان مؤمن در سخنان و رفتارهای خود باید برای پرهیز از گناه و رهایی از مجازات آن به درستی سخن و رفتار خود مقید باشد.
    در مدح اشخاص بندگان مقرب بنام دین و مذهب در هر نوع سخنی چه شعر یا نثر بیش از حقایق ثابت شده ی انکار ناپذیر که باید با شناختهای قرآن هماهنگ و منسجم باشند نباید جرئت فراتر رفتن از حقیقت را تحت تاثیر احساسات با سهل انگاری به خود روا داشت .
    فردای روز وا نفسای قیامت بحکم آیه : « وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى...» ﴿ آیه ۱۸ سوره فاطر ﴾ هیچ انسانی گناه هیچ انسان دیگر را به دوش نخواهد گرفت و انسانها بجای یک دیگر مجازات نمی شوند و شفاعت بحکم قرآن هرگز شامل مرتکبان گناهان کبیره نابخشودنی نمی شود.
    بد ترین گناه کبیره ی نابخشودنی رقیب تراشی از آفریدگان برای خداوند در علم غیب و کارهای فرا طبیعی است که خداوند در آیه 65 سوره زمر حتی پیامبران را نسبت به گرفتار کردن خود به آن شدیدا به از دست دادن تمامی اعمال نیکوی خود هشدار داده است.

  • چرا روشنگریهای قرآنی را بموقع منتشر نمی کنید؟

  • آیا دین داران به چگونگی تباه شدن حاصل یک عمر دین داری خود آگاه اند؟
    ---
    قرآن در آیات 103 تا 106 سوره کهف و در آیه 65 سوره زمر و در بسیاری از هشدارهای خود دین داران غافلی را هشدار داده که حاصل یک عمر نیکوکاری و دین داری و مذهب داری خود را درقیامت تباه شده می بینند و آنان را زیانکار ترینها می نامد ؛ در حالی که در دنیا تصور داشته با دین داری و مذهب داری خود نیکو کاری می کرده اند.
    این قشر از بشر در دنیا بجای پایبندی عالمانه دردین داری و مذهب داری به داده های محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری وحی الهی به پیامبران خدا از جمله قرآن ؛ با مقید ساختن خود به پایبندی به انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات غیر قابل اثبات ساخته و پرداخته ی ذهن ناقص بشر که بامحکمات وحی الهی و با اصول عقلی در تضاد آشکار اند و با ندیده گرفتن این محکمات که در همه جا در کتابهای آسمانی در اختیار آنان بوده و هست ؛ خوشحال و خرسند که خدا را پرستش و راضی نموده اند؛ دین داری و مذهب داری خود را با خیال راحت به غلط و با خطا و با گناهان کبیره ی نابخشودنی در تضاد با حی الهی به اجرا می گذاشته اند.
    متاسفانه سکوت و خاموشی و مدارای مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب در مقابل این خطاهای بزرگ دین داران با منزوی کردن و به فراموشی سپردن داده های شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری وحی الهی ؛ رویه های شیطان پسند جایگزین کردن من در آوردیها و خرافات و جعلیات اثبات ناپذیر خرد ستیز ضد وحی را بنام دین و مذهب در اذهان دین داران تزریق و ترسیخ و و تثبیت کرده است .
    این سکوت و خاموشی و مدارا در حقیقت کمک به سوگند شیطان است که بهنگام رانده شدن از بهشت تهدید کرد تمام دین داران را اغوا و فریب دهد و گمراه کند و آنان را از صراط مستیم دین وحیانی خدا دور سازد و سر انجام با بد ترین سوء استفاده از غفلت آنان نتیجه ی دین داری آنان را به دوزخ برساند.
    مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین با سکوت و خاموشی و مدارای خود در مقابل این دین ستزیهای دین زدا بار سنگینی را از عهد شکنی و پشت کردن به حقایق دین خدا و با کتمان این حقایق با خود بحکم قرآن به قیامت خواهند برد که وبال زوال ناپذیر ابدی و نابخشودنی گردن آنان خواهد شد و بعید نیست در این دنیا عذاب و نفرین الهی دامن گیر آنان و سایر گمراهانی که به وحی الهی پشت کرده اند نیز بشود.
    من در آوردیها و خرافات و جعلیات خرد ستیز اثبات ناپذیر بشری با دین وحیانی – قرآنی خداوند وبا مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر هیچ رشته خویشاوندی ندارند.
    این ضد ارزشهای ساخته و پرداخته ی ذهن بشر در نتیجه ی غفلت متدینان از ترفندهای شیطان ؛ ظالمانه به دین خدا ومذهب اهل بیت مظلوم پیامبر افزوده شده اند و با دروغ و دغل توسط شیادان دین فروش و مذهب فروش به این بندگان مقرب نسبت داده می شوند.