تلنگری به منتظران تنبل دوران غیبت


اونایی که فکر می‌کنند حضرت میان تا مثل سوپرمن مشکلات رو حل کنند تعریف درست مهدویت رو #ببینند!


+ 
36

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بی جوابی مراجع و فقها صحه گذاشتن روی انتقادها و شبهات است
    ---
    خداوند در قرآن به مراجع وفقهای دین دستور می دهد: « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾.
    آی کاش مراجع و فقهای دین و مذهب برداشت و تفسیر عالمانه و ضابطه مند خود از جملات قرآنی « وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ » و « إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » در آیه فوق را با صراحتی عالمانه ی مستدل و مستند برای صدها میلیون مردم متدین بیان و آشکار می کردند.
    خود داری مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب از پاسخ به انتقادها و شبهاتی که در رسانه های همگانی علیه دین داری و مذهب داری آمیخته با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل و خاموشی آنان در این زمینه برابر با صحه گذاشتن و تایید این شبهات و انتقادها است .
    مراجع و فقها دین ومذهب که بحکم قرآن به آشکار کردن حقایق قرآنی و عقلی دین و مذهب برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از انحراف و کج روی موظف اند؛ هیچ دلیلی از قرآن و عقل برای سکوت خود در مقابل چنین شبهات و انتقادها به مردم ارائه نمی کنند و دین داران را در سر در گمی گمراه کننده و دین زدا رها می کنند.
    آنان با سکوت و خاموشی سئوال بر انگیز خود در مقابل انبوه شبهات و انتقادهای روز افزون این برداشت را نزد عموم مردم تثبیت می نمایند که وجهه و حیثیت شخص خود را بر وجهه و حیثیت دین و مذهب که با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد ارزشی بشری رایج لوث و نابود می شود ترجیح می دهند وابهت مصنوعی اشخاص خود را از حرمت و قدسیت الهی دین قرآنی خداوند و از حرمت مکتب توحیدی مذهب تشیع علوی برتر می شناسند.
    مهم ترین وظیفه پیامبر گونه ی مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب آمدن همیشگی میان مردم و آگاه سازی و روشنگری پیوسته ی توده های چند صد میلیونی آنان به حقایق هشدارهای فراوان قرآن که نسبت به عوامل دین زدا مردم را هشدار می دهند و روشنگری می کنند است .
    متاسفانه هیچ اثر سازمان یافته و هیچ برنامه ریزی علمی ضابطه مند و موضوعی از این آگاه سازی و روشنگری از جانب این مراجع و فقها در هیچ رسانه دیده نمی شود.
    سکوت مراجع و فقها در مقابل انتقادها و شبهات روز افزون علیه چگونگی دین داری و مذهب داری مردم این برداشت غلط را تداعی می کند که مراجع و فقها هیچ انحراف و کج روی در چگونگی دین داری و مذهب داری مردم هرگز نمی بینند.
    این سکوت مرموز تداعی می کند که مردم هیچ رفتار و گفتار و پنداری را در تضاد با حقایق شناختهای محکم و مفصل قرآن و در تعارض با اصول استدلال عقلی انجام نمی دهند و همه به این حقایق قرآنی آگاه اند و هیچ نیازی به آگاه سازی و روشنگری ندارند.

  • بدترین ریا و تزویر صدا و سیمای ملی بنام دین و مذهب چیست؟؟؟!!!
    ---
    بدترین ریا و تزویر و ظلمی که صدا و سیمای ملی در ج.ا.ا علیه دین و مذهب در مقابل دید و شنود مسلمانان و خرد گرایان جهان روا می دارد این است که با پخش و ترویج پیوسته ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات عوام پسند ضد قرآن و عقل که ساخته و پرداخته ی شیادان دین فروش است تصویر شرک آلود وارونه ای را از دین قرآنی خداوند و از مذهب توحیدی تشییع علوی واز نظام دینی ج.ا.ا به جهانیان ارائه می کند.
    در اصرار صدا و سیمای جهان رس ملی بر ارائه ی چنین تصویر تیره و تار وارونه ی خرافه گرای قرآن ستیز و منطق گریز عوام پسند علیه دین و مذهب ؛ بجز بدنام و منفور کردن دین و مذهب و نظام دینی ج.ا.ا بنفع دشمنان بیگانه و بیزار کردن مسلمانان جهان از این نظام هیچ بازده دیگری نمی توان یافت .
    مجموعه ی غافل یا مغرض ارائه دهنده ی این تصویر وارونه ی عوام پسند از دین و مذهب در برنامه های جهان رس صدا و سیمای ملی در ج.ا.ا ؛ مدیران و مجریان و متلبسان به لباس دین شناس هستند که یا به شناختها و هشدارهای محکم و مفصل فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری خدا پسندانه خرد گرای قرآنی هیچ آگاهی ندارند ، یا مغرضانه و با هدفهای پلید در کمک به اهداف بیگانگان دشمن دین و مذهب با قصد و غرضهای پلید ؛ پیوسته و مذبوحانه تلاش می کنند این شناختهای الهی را بنفع این دشمنان بیگانه ، با مزد و بی مزد ، وارونه جلوه دهند .
    در این که چرا مسئولان نظام دینی ج.ا.ا و مراجع و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب تا کنون و پس از گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته اند این آفت دین زدا و دین سوز را تشخیص بدهند و شناسایی کنند و چرا نتوانسته اند ریشه های ترویج و گسترش این آفت را با برنامه های علمی سازمان یافته ی قانون مند و ضابطه مند و با کمک محکمات مفصل قرآن و اصول منطق عقلی بخشکانند جای بسی سئوال و تأمل درد ناک است .
    اگر این مسئولان و مراجع و مراکز تا فرصت باقی است برای نابود کردن آفت دین زدای من در آوردی پروری و خرافه گستری و برای جلوگیری همیشگی از ترویج جعلیات ضد قرآن و عقل صادقانه و با جدیت و با مسئولیت شناسی دست به کار و وارد عمل نشوند ؛ بی تردید فردای قیامت برای تبرئه ی خود از پیامدهای شوم رواج این آفت دین زدا که صدها میلیون مردم متدین را به خود درگیر کرده است ؛ هیچ فرصتی نخواهند یافت و ناگزیر باید همه ی وزر و بال ابدی بی تفاوتی و سهل انگاری خود را که در مقابل این آفت داشته اند با حکم قاطع و نابخشودنی خداوند قهار تا بی نهایت تحمل کنند.
    لازم به یاد آوری است در حالی که من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ضد قرآن و عقل اصول محکم و مفصل شناختهای فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی را در جوامع مسلمان نشانه رفته و نیست و نابود می کنند ؛ مسئله گویی با تصویرهای کاریکاتوری در باره مسائل احکام فرعی دین با هزینه های کلان نجومی هرگز وظیفه ی صدا و سیمای جهان شمول ملی در ج.ا.ا نیست .
    همه می دانیم مردم متدین در هر جا که باشند اگر در تدین خود صادق و جدی هستند می توانند ، آسان وساده ، از رساله های عملیه ی موجود در همه جا یا از پایگاه هاه اطلاع رسانی انترنتی و از همراه های انترنت دار خود یا از هر طلبه مبتدی دین شناسی بی هیچ هزینه ای جواب این مسایل را هر گاه بخواهند به دست بیاورند.

  • پیامبر اکرم



    در کمال الدين صدوق از پيغمبر اکرم (صلي الله عليه و آله) مرويست: سوگند به آن کسي که مرا به پيغمبري بر انگيخت، غايب خواهد شد قائم از فرزندان من؛ اين قراري است که خداوند با من گذاشته. بجايي خواهد رسيد که بيشتر مردم مي گويند ديگر به آن محمد نيازي نيست. عده اي در ولادت او شک خواهند کرد. هر کس زمان او را درک کرد چنگ به دين او زند، مبادا به شيطان اجازه دهد که او را به گمراهي کشاند و از دين خارج نمايد. شيطان آدم و حوا را از بهشت خارج کرد. خداوند شيطان را دوست مردمان بي ايمان قرار داده است.

    بحارالانوار/ ج13/ ص16( کپی شده از نرم افزار جامع مهدویت)
    تعداد رکعت های نماز مغرب هم در قرآن نیامده پس چون نیامده می توانیم بگوییم اصلا نماز مغرب سه رکعت نیست و ده رکعت است؟ نه چون همه چیز در قرآن نیست و در سیره و احادیث هم هست و تمام معصومین علیهم السلام درباره مهدویت حدیث گفته اند خدا مجبور نیست همیشه مطابق عقل آدمیزاد کار کند وقتی هلیکوپتر های امریکا قراربود حمله کنند پیش بینی ها حاکی از هوایی آرام بود اما طوفان شن همه شان را به نابودی کشید آیا این با عقل آنها جور در می امد؟ یا رمان انقلاب امام هیچ نداشت و شاه همه چیز به علاوه پشتیبانی قدرت ها را داشت آیا یا عقل کسی جور در می آمد که انقلاب اصلا پیروز بشود؟ خدا مجبور نیست برای حکمت و کارهایش به تک تک ما وحی نازل کند و تفهیم کند مطمئن باشید که موعود وجود دارد من هم در وجود حضرت شک کرده بودم و از خدا خواستم نشانه ای برایم بفرستد که روز بعدش این حدیث به دستم رسید

  • انتخاب مسیر متضاد با قرآن و عقل سلیم ؛ آخرت بشر را به شقاوت ابدی مبدل می سازد
    ---
    خداوند یگانه ذات اقدس حکمت و خرد مطلق دین را با هدف والای سازماندهی نیازهای زندگی انسانهای برخور دار از نعمتهای الهی عقل واراده و برای بهینه سازی این زندگی در دنیا با وحی خود که آخرین آن قرآن کریم است به پیامببران با فراهم سازی زمینه های آگاهی سرشتی به نشانه های همه ی خوبیها و بدیهای و اعلام سر انجام و نتیجه ی پیروی از خوبیها و بدیها به بشر ابلاغ نموده است .
    خداوند حکیم و دانای مطلق برای این که بشر در راستای تلاش خود برای تحقق بخشیدن به هدفهای سعادت آفرین الهی والا ، بعلت دانش و توان ناچیز خود به سر در گمی و گمراهی و مشکلات و پیامدهای این نقصهای طبیعی همیشگی دچار نشود ، در شناختها و هشدارهای وحی خود به بشر ملاکها و معیارهای و حد و مرزها و بایدها و نبایدهای آشکار محکم و مفصلی را به او معرفی نموده که پایه ها و نهادهای استوار زندگی سالم را بگونه ای سرشت نشین و قابل درک و اثبات برای بشر تعیین کرده است.
    خداوند بشر عاقل را ، که با سرشت خود و با رهنمودهای وحی الهی به نیکیها و بدیهای زندگی آگاه گردیده است ؛ ازاد گذاشته تا مسیر زندگی خود را از میان این نیکیها و بدیهای آشکار با عقل خود انتخاب کند و به او در وحی الهی گوشزد نموده که پیامدهای تعیین شده برای هر نوع انتخاب آزادانه را چه در دنیای فانی و چه در در قیامت پایان ناپذیر خود تحمل خواهد کرد.
    بشر اگر شناختهای سرشت نشین فرهنگ دین داری وحی الهی را با هر بهانه و بنام هر آفریده ای نادیده بگیرد یا منکر شود مسیر دهان کجی به وحی الهی و کفر محض به این وحی را انتخاب کرده است وبی تردید نتیجه ی شوم ابدی این انتخاب را بحکم همین وحی و بحکم عقل خود ناگزیر باید تحمل کند.
    اصول شناختهای محکم و مفصل دین وحیانی کامل خداوند که با ملاکها و معیارها و حد ومرزها و هشدارهای آشکار و سرشت نشین و انکار ناپذیر خود شکل و مسیر زندگی بشر را آشکار مشخص می سازند و سازماندهی می کنند بازیچه نیستند که بشر با دانش ناچیز خود بتواند این شناختها را با بهانه های گوناگون با انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با این شناختها آلوده کند و با این آلودگی فرایند سعادت آفرین این دین را واژگون سازد.
    بشر و بحکم محکم و مفصل وحی الهی که آخرین آن قرآن کریم است ؛ با دچار ساختن دین داری و زندگی خود به چنین واژگونی ؛ زندگی دنیوی موقت خود را با گمراهی و کج روی تباه می کند و زندگی اخروی دائمی خویش را به شقاوت و نگون بختی ابدی مبدل می سازد وهیچ شفاعتی نمی تواند در قیامت او را از این شقاوت و نگون بختی نجات دهد.

  • مراجع دین شناسی چگونه باید میزان مسئولیت شناسی حرفه ای خود را ارزیابی کنند؟؟؟!!!
    ---
    خداوند در جای جای قرآن بارها با هشدار به بشر و حتی هشدار به پیامبران ؛ منفور ترین گناه نابخشودنی را شرک یا رقیب تراشی برای خود از آفریدگان ، که هیچ وجه مقایسه ای با یگانه ذات اقدس او ندارند ، دانسته است .
    خداوند در قران مهم ترین اولویت وظیفه و مسئولیت پیامبران را از بدو بعثت با کمک شناختهای محکم و مفصل وحی الهی مبارزه ی عالمانه ی پیوسته علیه شرک و عادتهای مشرکانه ی بشر و تبیین اصول یکتا پرستی به بشر تعیین کرده است .
    بر مبنای دو اصل قرآنی فوق نتیجه می گیریم که خداوند مهم ترین اولویت وظیفه و مسئولیت عالمانه ی مراجع و فقهای دین شناسی و مذهب شناسی را با رهنمودهای الهی شناختها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن ؛ مبارزه ی عالمانه ی پیوسته ی آشکار علیه انواع رقیب تراشی برای خداوند و علیه انواع عادتهای مشرکانه ی آشکار که در سهیم ساختن افریدگان در ویژگیهای فرا طبیعی یگانه ذات اقدس او پیوسته با پیروی از انواع من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با قرآن و عقل رخ می دهند ، تعیین کرده است.
    مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب باید میزان پایبندی خود به این آیه:« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ و میزان پیروی پیوسته ی خود از شناختها و هشدارهای قران در مبازه علیه شرک را ملاک و معیار ارزیابی مسئولیت شناسی و وظیفه شناسی حرفه ای خود قرار دهند.
    این مراجع باید در تبلیغ و آموزش دین و مذهب ؛ آگاه سازی پیوسته ی متدینان به شناختها و هشدارهای قرآن را در عمل و با اثبات حضور همیشگی میان مردم در همه ی مناسبتهای ذی ریط ، بعنوان اصل خدا پسندانه ی شناخت و تشخیص میزان مسئولیت شناسی حرفه ای خود و برای تشخیص پایبندی خود به این مسولیت همیشه نصب العین قرار دهند .
    ملاک و معیار ارزیابی میزان وفا داری مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب به حرفه ی تبلیغ و آموزش دین و مذهب و ملاک و معیار ارزیابی میزان امانت داری آنان در این حرفه ی مقدس که از جانب خداوند برای انان تعیین گردیده است بی تردید از میزان مسئولیت شناسی و وظیفه شناسی آنان در این حرفه ی قرانی و در پایبندی همیشگی آنان به لازمه های قرآنی این حرفه مشخص و آشکار می گردد.
    پاداش و یا بازخواست مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب در این زمینه با همین ملاک و معیار ، که حجت الهی است برآنان ، نیز ارزیابی می شود.

  • علت سکوت مرموز اکثریت مراجع دین شناسی در مقابل رواج ضد ارزشها چیست؟!
    ---
    سکوت و مدارای بی توجیه و مرموز اکثریت مراجع دین شناسی در مقابل رواج و مروجان من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن ؛ سکوت مصلحتی است که ادامه ی امرار معاش آنان را از راه همسویی با توده های نا آگاه و غافل متدینان ، تأمین و تضمین می نماید.

  • جناب أقای ازغدی!!! خدا خرد گریزی را ترویج نمی کند
    ---
    جناب آقای ازغدی!!! محال است خداوند یگانه ذات اقدس حکمت و خرد مطلق که خرد گریزان را در قرآن به گمراه تر از چهار پایان توصیف کرده است ؛ اعتقادهای غیر قابل اثباتی را بنام دین و مذهب ترویج کند و به بشر تحمیل نماید .
    تا کی می خواهیم با بی تفاوتی نسبت بخشم خانمان بر افکن خداوند قهار ؛ مردم متدین نا آگاه را در مسئله ساده ی مهدویت در دور باطل من در آوردیهای بشری ، که هیچ دلیل قاطعی در محکمات قرآن ندارند و با اصول درست استدلال عقلی نیز قابل اثبات نیستند، بیهوده بچرخانیم و در رزومه ی اعمال خویش نزد خداوند گناهان کبیره ی نابخشودنی و عذابهای ابدی تحمل ناپذیر علیه خود بثبت برسانیم؟؟؟!!!

  • بالاخره تو به امام زمان سلام الله علیه که در قرآن و احادیث شیعه و سنی اسم و خصوصیاتش آمده و بشارت به آمدن او داده شده اعتقاد داری یا نه؟
    قبلاً که اعتقاد نداشتی؛ هنوزم انگار اعتقادی نداری