مکالمه ابلیس با خدا


علی اکبر رائفی‌پور


+ 
30

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مراجع دین شناسی چگونه باید میزان مسئولیت شناسی حرفه ای خود را ارزیابی کنند؟؟؟!!!
    ---
    خداوند در جای جای قرآن بارها با هشدار به بشر و حتی هشدار به پیامبران ؛ منفور ترین گناه نابخشودنی را شرک یا رقیب تراشی برای خود از آفریدگان ، که هیچ وجه مقایسه ای با یگانه ذات اقدس او ندارند ، دانسته است .
    خداوند در قران مهم ترین اولویت وظیفه و مسئولیت پیامبران را از بدو بعثت با کمک شناختهای محکم و مفصل وحی الهی مبارزه ی عالمانه ی پیوسته علیه شرک و عادتهای مشرکانه ی بشر و تبیین اصول یکتا پرستی به بشر تعیین کرده است .
    بر مبنای دو اصل قرآنی فوق نتیجه می گیریم که خداوند مهم ترین اولویت وظیفه و مسئولیت عالمانه ی مراجع و فقهای دین شناسی و مذهب شناسی را با رهنمودهای الهی شناختها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن ؛ مبارزه ی عالمانه ی پیوسته ی آشکار علیه انواع رقیب تراشی برای خداوند و علیه انواع عادتهای مشرکانه ی آشکار که در سهیم ساختن افریدگان در ویژگیهای فرا طبیعی یگانه ذات اقدس او پیوسته با پیروی از انواع من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با قرآن و عقل رخ می دهند ، تعیین کرده است.
    مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب باید میزان پایبندی خود به این آیه:« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ و میزان پیروی پیوسته ی خود از شناختها و هشدارهای قران در مبازه علیه شرک را ملاک و معیار ارزیابی مسئولیت شناسی و وظیفه شناسی حرفه ای خود قرار دهند.
    این مراجع باید در تبلیغ و آموزش دین و مذهب ؛ آگاه سازی پیوسته ی متدینان به شناختها و هشدارهای قرآن را در عمل و با اثبات حضور همیشگی میان مردم در همه ی مناسبتهای ذی ریط ، بعنوان اصل خدا پسندانه ی شناخت و تشخیص میزان مسئولیت شناسی حرفه ای خود و برای تشخیص پایبندی خود به این مسولیت همیشه نصب العین قرار دهند .
    ملاک و معیار ارزیابی میزان وفا داری مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب به حرفه ی تبلیغ و آموزش دین و مذهب و ملاک و معیار ارزیابی میزان امانت داری آنان در این حرفه ی مقدس که از جانب خداوند برای انان تعیین گردیده است بی تردید از میزان مسئولیت شناسی و وظیفه شناسی آنان در این حرفه ی قرانی و در پایبندی همیشگی آنان به لازمه های قرآنی این حرفه مشخص و آشکار می گردد.
    پاداش و یا بازخواست مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب در این زمینه با همین ملاک و معیار ، که حجت الهی است برآنان ، نیز ارزیابی می شود.

  • با عقاید ابلیسی وهابیت و غلات و صوفیه سه فرقه ی انگل و مُنحرفند آشنا بشوید که اسلام را به انحراف کشانیدند تا با مزخرفات و خزعبلاتشان دستآویزی برای چاپیدن ساده لوحان و کشانیدن به پرستش شیطان و جهنمی کردن مردمان با ظلم و فساد قرار دهند
    آن غالیان مُنحرف که اهل البیت علیهم السلام را خدا و غیرمخلوق و خالق همه چیز میشمرند هم کافر و مشرک و نجس و گمراهند
    مثل امثال مسعود سلطانی و رضا قصّاب و حمیدعلیمی که به دهان به کفرگویی باز کرده و میگویند: اللّه علیست؛ علیست اللّه؛
    و هم صوفیان و عرفای اصطلاحی دنباله رو آنها که همه چیز را خدا میشمرند و ادعا دارند اشیاء تجلّی ذات خدا هستند مثل سیدمحمدحسینی طهرانی که در ایران خیلی بزرگش کردند که در کتاب اللّه شناسی اش نوشته :
    حق سبحانه و تعالی، خالق است در مرتبه اعلی و مخلوق است در مرتبه دانی، مامور است در مقام پائین، راحم است در افق مبین،مرحوم است در اسفل السافلین!
    (الله شناسی ج 3 ص 222)
    و وهابیت که عقیده شان با تمام معتقدان ب کتاب صحیح بخاری و صحیح مسلم یکیست؛ آنها هم قائل به رویت خدا در شکل و شمایل نوجوان موفرفری و بی ریشند و طبق صحیح بخاری و مسلمشان معتقدند که خدا در قیامت پاچه شلوارش را بالا میزند و ساق پایش را نشان میدهد که او را بشناسند!!
    اینها همه اش بخاطر دوری از خاتم الانبیاء والمرسلین محمّد و آل محمّد علیهم السلام است که خدا را غیرمادّه و غیرمتجزّی و غیرمحدود معرّفی نمودند که هیچگونه سنخیّت ذاتی و شباهتی با مخلوقاتش ندارد

  • دین آموزی با قیاس جدا از شناختهای قرآن به گمراهی و هلاکت می انجامد
    ---
    کاربرد عامیانه و غلط قیاس بنام دین و مذهب در افزودن من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل به احکام و اعتقادات ثابت قرآن ؛ دین توحیدی خداوند آگاه به تمام حقایق جهان هستی را با ساخته و پرداخته های ناقص دانش ناچیز ذهن کم ظرفیت بشر لوث و بغرنج و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر می سازد و اصالت الهی این دین را نابود می کند.
    خداوند دانای مطلق با تعیین و مشخص سازی آشکار و دقیق شکل و محتوای دین توحیدی خود در حد و مرزها و ملاکها و معیارهای و هشدارها و نویدهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ حجت را به اتمام رسانده و به بشر حتی به پیامبر نسبت به گرفتار شدن به پیامدهای شوم فراتر رفتن از این شکل و محتوای قرآنی ، اخطارهای شدید داده است .
    دین آموزی چنانچه با نادیده گرفتن حقایق فوق انجام گیرد ؛ چنین آموزشی بعلت دوری از قرآن که قانون اساسی دین خداونداست ؛ هرگز خدا پسندانه نیست و نزد خداوند هیچ ارزشی ندارد.
    خداوند در قرآن بارها به بشر بلکه حتی به پیامبر هشدار داده با دانش ناچیز خود به خود جرئت و جسارت دخالت در دین خدا را ندهند و بجز تبلیغ احکام و اعتقادات ثابت قرآن ؛ جدای از این احکام و اعتقادات چیز دیگری را از خود بنام دین و مذهب به مردم تبلیغ نکنند.
    این هشدارهای قرآنی تاکید دارند دخالت بشر در احکام و اعتقادهای ثابت شناختهای وحی الهی ؛ او را بی تردید به گناهان کبیره ی نابخشودنی و در قیامت به عذاب ابدی این گناهان گرفتار خواهد ساخت.
    شناختهای محکم و مفصل فرهنگ الهی دین داری و مذهب داری قرآنی تنها قطب راهنمای خطا ناپذیر دین داری و مذهب داری خدا پسندانه اند ، و قرآن نسبت به نتیجه ی هلاکت بار حتمی تخلف از این شناختها و نسبت به پیامدهای دین زدای نادیده گرفتن این شناختها ؛ هشدارهای آشکار بسیاری را به بشر داده است.

  • دین آموزی از شناختهای قرآن تجزیه ناپذیر است
    ---
    آی کاش جناب استاد آقای علی اکبر رائفی پور مسئله قیاس را ، که قرنها است مسلمانان با پیروی از انبوه رایج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن و متعارض با اصول استدلال عقلی دین داری و مذهب داری خود را با آنها الوده و نابود می کنند ، باز تر با مثالهای روز مره پیوسته برای متدینان بیان می فرمود و متدینان را به خطر تباه کننده ای که با وسوسه های شیطان به پیروی از این ضد ارزشهای متضاد با قرآن و عقل همیشه دین داری و مذهب داری انان را تباه می کند آگاه می ساخت.
    شکل و محتوای تخلف ناپذیر دین داری خدا پسندانه را یگانه ذات اقدس حکیم و دانای مطلق خداوند جهان هستی با زبان رسا و گویا و سرشت نشین و انکار ناپذیر به بشر در قرآن ابلاغ کرده است .
    خداوند دانای مطلق بشر را به پیامدهای شوم فراتر رفتن از این شکل و محتوای قرآنی در آیات بسیاری در قرآن با دستور پیروی از چگونگی دین داری و از بیانات دینی قرآن گرای عقلی پیامبر اسلام آگاه ساخته و حجت تخلف ناپذیر را در این زمینه بر بشر به اتمام رسانده است.
    دین آموزی چنانچه با نادیده گرفتن حقایق فوق انجام گیرد ؛ بر خلاف خواست خداوند و نزد خداوند بی ارزش است و بشر را بی تردید به گناهان کبیره ی نابخشودنی و در قیامت به عذاب ابدی این گناهان گرفتار می سازد.
    شناختهای محکم و مفصل فرهنگ الهی دین داری و مذهب داری قرآنی تنها قطب راهنمای خطا ناپذیر دین داری و مذهب داری خدا پسندانه اند و قرآن نسبت به نتیجه ی هلاکت بار حتمی تخلف از این شناختها و نسبت به پیامدهای دین زدای نادیده گرفتن این شناختها ؛ هشدارهای آشکار بسیاری به بشر داده است.