آخوند فاسد و کاخ خمینی!!! | پورآقایی


حتما ببیند.
گروه رسانه ای تیمورا


+ 
19

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/10/11 ساعت 12:01

    فرهنگ فاقد تعریف علمی – منطقی به بی فرهنگی زیان بار می انجامد
    ---
    علت مظلوم ماندن فرهنگ در کشور ما خالی بودن اذهان مسئولان دولت بویژه مسئولان ذی ربط فرهنگ کشور از یک تعریف جامع و مانع علمی - منطقی از فرهنگ که نهادینه ترین عامل حیاتی شکل دهی روند حرکت تعاملی منضبط زندگی بشر است می باشد.
    نبود این تعریف علمی - منطقی در اذهان مسئولان دولتی ذی ربط آنان را از ترسیم شکل و چارچوب منضبط برای روند تعاملی نظام مند و برای جا انداختن این شکل و چهارچوب در جامعه باز می دارد و آنان را در سر در گمی رها می کند و به تحمیل ایده هایی ناهماهنگ و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر به جامعه وادار می سازد .
    فرایند تحمیل چنین ایده های نا منضبط غیر قابل اثبات ؛ بی تردید به هدر رفتن وقت و تلاش و داراییهای جامعه و نرسیدن اقشار مختلف جامعه به زندگی سازمان یافته ی برخوردار از آرامش و آسایش و امنیت و به سوء استفاده های کلان نا اهلان درونی و بیگانه از این وضع ناهنجار ختم می گردد و جامعه را از هر تلاش مثبت و سازنده ای برای پیشرفت و پویایی زندگی محروم می سازد.
    متاسفانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور تاکنون هیچ تلاش سازمان یافته علمی آشکاری برای ایجاد تعریف علمی - منطقی منضبط نظام مند از فرهنگ و لازمه های اصولی آن و جا انداختن شکل و چارچوب علمی منطقی از عناصر اساسی این تعریف در اذهان دولتیان و بویژه در اذهان مسئولان ذی ربط که باید با به کار گیری منظم و سائل ارتباط جمعی و در سطوح آموزشی مختلف دولتی و غیر دولتی انجام گیرد دیده نشده است.
    یکی از بدترین پیامدهای این وضع فرهنگی اسف بار ؛ سوء استفاده بیگانگان سلطه جو و عوامل درونی این بیگانگان از این وضع برای تسخیر اذهان افراد جامعه در راستای تحقق بخشیدن به اهداف نا مشروع خود با گسترش و تعمیق جهل و نادانی و با ترسیخ محرومیت از آگاهییهای فرهنگی و سیاسی و دینی و اقتصادی لازم و درست در جوامع بشری است که همیشه با خلع سلاح بودن هدف این بیگانگان قرار می گیرند و خود و همه ی دارایهای مفید خود قربانی پیامدهای جهل ونادانی خویش می شوند.

  • به خبر فوری در باره اظهارات پوچ شیخ ناصر نقویان/دوشنبه 29/09/1400
    ---
    روان پریشی شیخ ناصر نقویان
    ---
    آشیخ ناصر نقویان!!! روانشناسی می گوید شما با این پرت و پلا گفتنهای خود از بی هوادار بودن با تخیل بزرگ کردن خود قصد پوچ هوادار جمع کردن را داری ؛ ولی با اینگونه رفتار و گفتار یقین داشته باش تو یک روان پریش اوپزسیون وجدان خویش هستی و با این پرت و پلاها به هیچ جایی نمی رسی و در هیج جا بجز در پوست فرسوده ی خود نمی گنجی.

  • دولت و نظام را از لوث وجود ننگین مفسدان فی الارض پاک کنید
    ---
    مجید انصاری که در کسوت متعارف روحانیت با اظهارات اخیر خود به پایگاه رسانه ای خبر فوری با ننگین ترین سر سپردگی خود را به نوکری بوقهای نفاق پراکنی اسراییل و امریکا و انگلیس در آورده و با این رفتار ضد ارزشی کار خود را مصداق بارز یکی از گناهان کبیره ی فساد فی الارض کرده است ؛ شایسته نیست در هیچ نهاد و ارگانی از مدیریتهای دولت و نظام ج.ا.ا جایگاهی داشته باشد و بی تردید مستوجب خلع لباس و مجازات عادلانه است تا درس عبرتی برای مفسدان امثال خود شود.

  • به خبر فوری در باره خبر مصاحبه ی این پایگاه با مجید انصاری/ یکشنبه 28/09/1400
    ---
    آقای انصاری!!! پشت کردن به اصول انسانی ثابت انقلاب از شما هرگز روا نیست
    ---
    آقای مجید انصاری!!! از یک روحانی همچون شما که تمام آبرو و حیثیت اجتماعی و سیاسی خود را با امتیاز تربیت شدن در سایه بیت رهبر کبیر و فقید بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی راحل ( رضوان الله تعالی علیه) به دست آورده است پشت کردن به اصول انسانی – قرآنی ثابت انقلاب اسلامی و برخاسته از سنت و سیرت ثابت معتبر پیامبر اسلام و امامان از اهل بیت آن حضرت که مورد اجماع تمام وفا داران به دین خدا است ؛ آن هم برای چند روز خوش گذرانی دنیای فانی هرگز نزد خداوند و خلق الله مؤمن روا نیست!!!
    آقای انصاری!!! نیک توجه کنید و خود را به مغلطه گویی دچار نسازید که حقیقت تنگناهای اقتصادی در ایران ثروتمند اسلامی پس از انقلاب از سوء مدیریت مدیران بی کفایت کشور با همسویی با دشمنان بیگانه و نادیده گرفتن یا انکار حقوق حقه ملت در ثروتهای ملی سرچشمه می گیرد و هیچ ربطی به اصول انسانی – قرآنی ثابت انقلاب اسلامی ندارد.
    آقای مجید انصاری!!! این موضع گیریهای مغلطه آمیز برای شما رای ساز نمی شوند و اگر هم رایی به نام شما ریخته شود از جانب غافلان و جاهلان یا مغرضان اصول نشناس یا کینه توز خواهد بود که نزد خداوند و خلق الله مؤمن پشیزی ارزش نخواهد داشت.
    آقای انصاری!!! شما که دوست دارید ، برای چند روز فانی دنیا ، اصول انسانی – قرآنی ثابت انقلاب را که استقرار آنها ثمره ی خون پاک صدها هزار شهید انقلاب است به فراموشی بسپارید و نسبت به این اصول اعلام بیزاری می کنید بهتر است کسوت متعارف روحانیت را رها کنید و بیش از این در این کسوت به ارزشهای الهی جفا نکنید.

  • خوب یک سوال بحق وجود دارد و آنهم اینست که اکنون چرا با آخوندهای فاسد و منافق برخوردی صورت نمی گیرد قسم حضرت عباس تون یا دم خروس تون

  • دقیقا سوال بسیار بسیار جدیه

  • تصاویر بسیار گویا.
    دعا کنیم برای هدایت یک یکمون
    ای دل غافل