ارسال در 1400/9/26 ساعت 15:19 2021-12-17 15:19:08
mspm
توسط mspm


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به خبر فوری در باره موضوع:/ متاورس ، وحدت علم و دین و یادآوری تجربه‌های تاریخی/ سه شنبه 30/09/1400
    ---
    وحدت علم و دین با یافته های دانش ناقص بشر محال است
    ---
    دینی را که بشر با تاویلها و تفسیرهای ناهماهنگ و غیر منسجم با شناختهای و حیانی اصیل تحریف نشده ی الهی از جمله اخرین و حی الهی قرآنی ، در نوشته های قرنهای متمادی به هم نوعان خود معرفی کرده است ، بعلت نا توانی ذهن محدود بشر از دست رسی به تمام جزئیات و کلیات حقایق هیچ موجودی در جهان هستی در مقایسه با علم فراگیر جهان شمول خداوند که تمام حقایق جهان هستی را در بر می گیرد ؛ دینی است بشری و کلا از وحدت با علم مطلق که منحصر به خداوند است ناتوان است.
    نامیدن یافته های ناقص دانش ناچیز ذهن محدود و ناتوان بشر بنام علم و بنام دین ومذهب وافزودن یافته های این ذهن به داده های دینی وحیانی اصیل خداوند ؛ هیچ زمینه ای را برای وحدت علم با دین وحیانی خداوندفراهم نمی سازد.
    در احکام و اعتقادات محکم و مفصل دین وحیانی ناب خداوند به دور از یافته های ناقص بشر که خارج از وحی اصیل الهی به این احکام و اعتقادات با عناوین مختلف افزوده شده اند هیچ تضاد و تعارضی ی با اصول منطق عقلی علم نیست .
    هر تضاد و تعارضی با اصول علمی که در دین دیده می شود و وحدت دین را با این اصول ناممکن و محال می سازد بی تردید فرایند افزوده های ناقص ذهن ناتوان بشر بنام دین و مذهب به دین ناب الهی است.
    خداوند خداوند در سر تا سر قرآن تاکید می کند با ابلاغ داده های احکام و اعتقادات ناب وحیانی خود توسط پیامبر به بشر ؛ در آیه 3 سوره ی مائده تاکید می کند که حجت را بر بشر به اتمام رسانده و دین خود را بی نیاز از یافته های ناقص بشر به کمال رسانده است.
    ابتکار احکام و اعتقادات جدید با ذهن محدود وناتوان بشر خارج از وحی الهی و افزودن این ابتکارها به دین خداوند بنام مذهب بجز بغرنجی و نامفهوم و غیر قابل اثبات شدن این دین و سرانجام به گمراهی کشاندن متدینان و دچار کردن آنان به سر در گمی و به بی دینی و لا مذهبی و بیزار شدن از دین و مذهب بازده دیگری نمی تواندداشته باشد.

  • به خبر فوری در باره اظهارات پوچ شیخ ناصر نقویان/دوشنبه 29/09/1400
    ---
    روان پریشی شیخ ناصر نقویان
    ---
    آشیخ ناصر نقویان!!! روانشناسی می گوید شما با این پرت و پلا گفتنهای خود از بی هوادار بودن با تخیل بزرگ کردن خود قصد پوچ هوادار جمع کردن را داری ؛ ولی با اینگونه رفتار و گفتار یقین داشته باش تو یک روان پریش اوپزسیون وجدان خویش هستی و با این پرت و پلاها به هیچ جایی نمی رسی و در هیج جا بجز در پوست فرسوده ی خود نمی گنجی.

  • دولت و نظام را از لوث وجود ننگین مفسدان فی الارض پاک کنید
    ---
    مجید انصاری که در کسوت متعارف روحانیت با اظهارات اخیر خود به پایگاه رسانه ای خبر فوری با ننگین ترین سر سپردگی خود را به نوکری بوقهای نفاق پراکنی اسراییل و امریکا و انگلیس در آورده و با این رفتار ضد ارزشی کار خود را مصداق بارز یکی از گناهان کبیره ی فساد فی الارض کرده است ؛ شایسته نیست در هیچ نهاد و ارگانی از مدیریتهای دولت و نظام ج.ا.ا جایگاهی داشته باشد و بی تردید مستوجب خلع لباس و مجازات عادلانه است تا درس عبرتی برای مفسدان امثال خود شود.

  • به خبر فوری در باره خبر مصاحبه ی این پایگاه با مجید انصاری/ یکشنبه 28/09/1400
    ---
    آقای انصاری!!! پشت کردن به اصول انسانی ثابت انقلاب از شما هرگز روا نیست
    ---
    آقای مجید انصاری!!! از یک روحانی همچون شما که تمام آبرو و حیثیت اجتماعی و سیاسی خود را با امتیاز تربیت شدن در سایه بیت رهبر کبیر و فقید بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی راحل ( رضوان الله تعالی علیه) به دست آورده است پشت کردن به اصول انسانی – قرآنی ثابت انقلاب اسلامی و برخاسته از سنت و سیرت ثابت معتبر پیامبر اسلام و امامان از اهل بیت آن حضرت که مورد اجماع تمام وفا داران به دین خدا است ؛ آن هم برای چند روز خوش گذرانی دنیای فانی هرگز نزد خداوند و خلق الله مؤمن روا نیست!!!
    آقای انصاری!!! نیک توجه کنید و خود را به مغلطه گویی دچار نسازید که حقیقت تنگناهای اقتصادی در ایران ثروتمند اسلامی پس از انقلاب از سوء مدیریت مدیران بی کفایت کشور با همسویی با دشمنان بیگانه و نادیده گرفتن یا انکار حقوق حقه ملت در ثروتهای ملی سرچشمه می گیرد و هیچ ربطی به اصول انسانی – قرآنی ثابت انقلاب اسلامی ندارد.
    آقای مجید انصاری!!! این موضع گیریهای مغلطه آمیز برای شما رای ساز نمی شوند و اگر هم رایی به نام شما ریخته شود از جانب غافلان و جاهلان یا مغرضان اصول نشناس یا کینه توز خواهد بود که نزد خداوند و خلق الله مؤمن پشیزی ارزش نخواهد داشت.
    آقای انصاری!!! شما که دوست دارید ، برای چند روز فانی دنیا ، اصول انسانی – قرآنی ثابت انقلاب را که استقرار آنها ثمره ی خون پاک صدها هزار شهید انقلاب است به فراموشی بسپارید و نسبت به این اصول اعلام بیزاری می کنید بهتر است کسوت متعارف روحانیت را رها کنید و بیش از این در این کسوت به ارزشهای الهی جفا نکنید.