ارسال در 1400/10/8 ساعت 10:11 2021-12-29 10:11:50
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/10/12 ساعت 18:29

    راه نجات همه جانبه ی افغانستان کجا است؟
    ---
    تنها راه برای نجات سریع و سازمان یافته ی ملت دلیر و استعمار ستیز افغانستان از بیشتر مشکلات و برای حرکت به سوی شکوفایی همه جانبه ؛ توکل عالمانه به خداوند و اتحاد و همبستگی ضابطه مند و قانونی کامل با ایران اسلامی توسعه یافته ی نیرومند و توانمند آزاده ی برخوردار از پیشرفتهای علمی در اغلب صحنه های زندگی است.

  • مهمان 00/10/11 ساعت 11:56

    فرهنگ فاقد تعریف علمی – منطقی به بی فرهنگی زیان بار می انجامد
    ---
    علت مظلوم ماندن فرهنگ در کشور ما خالی بودن اذهان مسئولان دولت بویژه مسئولان ذی ربط فرهنگ کشور از یک تعریف جامع و مانع علمی - منطقی از فرهنگ که نهادینه ترین عامل حیاتی شکل دهی روند حرکت تعاملی منضبط زندگی بشر است می باشد.
    نبود این تعریف علمی - منطقی در اذهان مسئولان دولتی ذی ربط آنان را از ترسیم شکل و چارچوب منضبط برای روند تعاملی نظام مند و برای جا انداختن این شکل و چهارچوب در جامعه باز می دارد و آنان را در سر در گمی رها می کند و به تحمیل ایده هایی ناهماهنگ و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر به جامعه وادار می سازد .
    فرایند تحمیل چنین ایده های نا منضبط غیر قابل اثبات ؛ بی تردید به هدر رفتن وقت و تلاش و داراییهای جامعه و نرسیدن اقشار مختلف جامعه به زندگی سازمان یافته ی برخوردار از آرامش و آسایش و امنیت و به سوء استفاده های کلان نا اهلان درونی و بیگانه از این وضع ناهنجار ختم می گردد و جامعه را از هر تلاش مثبت و سازنده ای برای پیشرفت و پویایی زندگی محروم می سازد.
    متاسفانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور تاکنون هیچ تلاش سازمان یافته علمی آشکاری برای ایجاد تعریف علمی - منطقی منضبط نظام مند از فرهنگ و لازمه های اصولی آن و جا انداختن شکل و چارچوب علمی منطقی از عناصر اساسی این تعریف در اذهان دولتیان و بویژه در اذهان مسئولان ذی ربط که باید با به کار گیری منظم و سائل ارتباط جمعی و در سطوح آموزشی مختلف دولتی و غیر دولتی انجام گیرد دیده نشده است.
    یکی از بدترین پیامدهای این وضع فرهنگی اسف بار ؛ سوء استفاده بیگانگان سلطه جو و عوامل درونی این بیگانگان از این وضع برای تسخیر اذهان افراد جامعه در راستای تحقق بخشیدن به اهداف نا مشروع خود با گسترش و تعمیق جهل و نادانی و با ترسیخ محرومیت از آگاهییهای فرهنگی و سیاسی و دینی و اقتصادی لازم و درست در جوامع بشری است که همیشه با خلع سلاح بودن هدف این بیگانگان قرار می گیرند و خود و همه ی دارایهای مفید خود قربانی پیامدهای جهل ونادانی خویش می شوند.

  • میهمان عزیز :
    نمی دانم آیا چند میهمان داریم. اما اگر میهمان همیشگی باشید ، باید عرض کنم که این تلاش شما بهترین و مهمترینِ تا بحال بوده و صد در صد حق باشماست( البته بعقیده این حقیر علاقمند به فرهنگ و تعریف آن چون همه امور در علوم غیر دقیقه با تعاریف شروع می شود).
    جسارتاً ، این تعریف باید قابل اندازه گیری هم باشد.لذا نمی توان در مقایسه گناهان شمر و یزید گفت که یکی از دیگری بدتر است. اما در مورد یکی از پایه های فرهنگ یعنی زبان و نفوذ زبان دشمن در بین ما می توان روزنامه های چند دهه را با امروز مقایسه کرد و تعداد لغات خارجی را شمرد و نتیجه گرفت. سخنوران ما همه روزه این لغات را بیشتر استفاده می کنند حتی مسئول حفظ و گسترش زبان فارسی یعنی جناب خداد. یا لباسهای مردم را در شهر ها بزرگ که تقلید کورکورانه از غرب است را با خانواده های اصیل و مذهبی شهر های کوچک و روستاها را می توان مقایسه کرد. یا آگهی های تجاری که حتی با عکسهای آنچنانی ، مصرف ( بعنوان نمونه جراحی زیبائی یا سفر های خارج از کشور ... ) را ترویج می کنند در روزنامه هائی که در اصل وظیفه اشاعه افکار سالم را بر عهده دارند.

  • با سلام. این کلیپ باید در اسرع وقت نشر حداکثری گردد.
    یکی از مهم ترین کلیپ های کوتاه و بسیار مؤثر در مورد پشت پرده
    شیعیان افراطی است.

  • ترس من هم از همون اول در مورد شیعیان افراطی بود.
    دشمن داره با این وسیله ها جولان تبلیغاتی و تفرقه انگیز میده.
    آقا محسن از شما خواهشمندم از شیعیان افراطی کلیپ های بیشتری بگذارید.
    بسیار ممنون